liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Shakar View Post
    PS - nu vad sensul sa modifici limitarea de turatie dupa soft, cu atat mai putin sa o urci atat de mult. Un maxim 500 RPM e acceptabil.
    Doar daca ai alta/e axa/e.
    4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

    Comment


    • Pe "simtite"(adica nu masurat) daca schimb la 6000 obtin timp mai bun decat daca schimb la 6500. Vorbesc de utilajul din dotare care are numai soft (cu limitarea ridicata la 6500 de la 6000) si atat.
      Cel mai lent 1,6 8v

      Comment


      • Hai sa bag si eu aici: o singura tura, eu vs Astra H 1.6XER stock (115cai), egalitate pana la final de a4a, unde se duce el o palma in fata.

        Loganul meu are momentan 2-3 tacheti mai lenesi, roti de iarna dimensiuni standard, cutie de Supernova, lunga, admisie de Megane si restul de modificari bine cunoscute (serpi, galerie completa marita, soft, suspensie)
        _
        B 48 C U P - Ligheanul Agitat

        sigpic

        Comment


        • 16v GPL + cutie de SuperNova vs logan 1.6 16v stock ( cealalta masina )

          pe fiecare capat de treapta saream jumatate de masina in fata.

          la 150 aveam vreo 2 masini in fata.
          de la 120 la 150 unde el tragea cu 4 eu inca trageam cu 3.

          deci cum era aia cu grupu' scurt ? sau lung ? care trage mai bine ?

          P.S. eu am mers pe benzina

          acum cateva zile am incercat si un topspeed...191 kmh pe GPS in treapta 4

          urmeaza 0-100 si 1/4 cronometrate

          Comment


          • Originally posted by alessandro View Post
            16v GPL + cutie de SuperNova vs logan 1.6 16v stock ( cealalta masina )

            pe fiecare capat de treapta saream jumatate de masina in fata.

            la 150 aveam vreo 2 masini in fata.
            de la 120 la 150 unde el tragea cu 4 eu inca trageam cu 3.

            deci cum era aia cu grupu' scurt ? sau lung ? care trage mai bine ?

            P.S. eu am mers pe benzina

            acum cateva zile am incercat si un topspeed...191 kmh pe GPS in treapta 4

            urmeaza 0-100 si 1/4 cronometrate

            data trecuta am fost egali >acuma???

            Comment


            • Cea cu grupul scurt Din acest mic experiment nu ai aratat decat ca cel ce a mers cu masina are o problema.
              Totusi, ce cuplu pui jos pe fiecare treapta? Te pricepeai la calcule, iar acum te imbeti cu apa rece... Fa un calcul si vezi ce iese.

              Cu ce masori? Cu iphone? Daca da, mai bine nu o face.
              Last edited by Cezar; 8 December 2012, 03:07.

              Comment


              • Ne am mai dat in formula asta de N ori si era care pe care.
                Ba eu ba el.

                Acum a fost clar...cand de la 120 la 150 eu trag cu o treapta mai scurta ca a lui tu care crezi ca bate ?

                Eu ma duc cu 3 pana in 150...iar el de la 120 trage cu 4.

                Calculele nu au absolut nici un rost.

                Sent from my GT-B5330 using Forum Runner

                Comment


                • Ok, 120-150. Dar pana acolo?
                  Totusi, spui ca treapta scurta iti da acceleratie... Deci, cum se explica restul?

                  Comment


                  • Cand el schimba in 2 eu mai trag cu 1 si sar in fata juma de masina

                    Cand el schimba 3 la 85 eu mai trag pana la 100 cu 2

                    Iar de la 100 la 150 sunt in 3 si termin cu 3 pe cand el mai schimba o treapta.

                    Cutia lunga iti ia din cuplu dar iti da turatie la roata.

                    Este mai lunga fix cat trebuie. Daca era mai lunga de atat...da pierdeam

                    Viteza maxima o ia in 4. Inainte trebuia sa ma rog de ea sa ajung la 190 iar acum cu 4 inchid turometrul si ajung la 190 192 kmh pe GPS fara nici un efort. De ce ? Pentru ca 4 este mai scurt decat 5 stock si mai lung decat 4 stock

                    Sent from my GT-B5330 using Forum Runner

                    P.S. ne am dat din mers cu a 1 a din 20 kmh
                    Stateam fix egali pana schimba el in 2 si ramanea putin spate si nu ma mai ajungea
                    Last edited by alessandro; 8 December 2012, 03:24.

                    Comment


                    • Trebuie sa facem o sesiune de comparatii. As fi curios daca imprumut 16v-ul lui DNY care ar fi situatia...

                      Concludent sau nu... dCi 85 vs. Gogaie_Lau911 Ambiance cu traseu 50 fara cat, remapare, roti usoare si talon mic la roti 2-0 (ori e de la soferi, ori de la masini)

                      Tot mi se pare ca pe 0-100 dci 85 trage ca un 1.4)).
                      4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                      Comment


                      • Originally posted by alessandro View Post
                        ............................

                        Eu ma duc cu 3 pana in 150...iar el de la 120 trage cu 4.
                        ................................................
                        Iti fura kilometraju, sau nu ai rapoarte de supernova.
                        Si stock se duce pana in 130, daca nu i-a dat el e partea doi.

                        Originally posted by aleXpeed View Post
                        ......................................
                        Concludent sau nu... dCi 85 vs. Gogaie_Lau911 Ambiance cu traseu 50 fara cat, remapare, roti usoare si talon mic la roti 2-0 (ori e de la soferi, ori de la masini)

                        Tot mi se pare ca pe 0-100 dci 85 trage ca un 1.4)).
                        Ceva nu-i bun la benzinaru ala.
                        Last edited by Octavian; 8 December 2012, 10:43. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • Imi fura kilometrajul ? In ce sens ?

                          Se duce 150 cu a 3 a pe GPS si calculat p hartie tot atat, iar kilometrajul este tiganit sa aibe eroare 0 zero

                          Sent from my GT-B5330 using Forum Runner

                          Comment


                          • Originally posted by aleXpeed View Post
                            Trebuie sa facem o sesiune de comparatii. As fi curios daca imprumut 16v-ul lui DNY care ar fi situatia...

                            Concludent sau nu... dCi 85 vs. Gogaie_Lau911 Ambiance cu traseu 50 fara cat, remapare, roti usoare si talon mic la roti 2-0 (ori e de la soferi, ori de la masini)

                            Tot mi se pare ca pe 0-100 dci 85 trage ca un 1.4)).

                            Pfffff.....Da "ne-am dat la Tulcea DRE si odata ARAD " a fost doar o plecare proasta ...stai linistit ..nu exista logan SToC de 85 sa bata masina mea tu sti asta ) ....ca sa iti dai seama ..intr-o intrecere VS adevarata ...nu cum a fost aseara ....eu ii dau 2 masini lu melcu ..iar tu cu DCI-ul stai aproape egal cu el ) ...
                            Tu ai un fetish pt loganul chel ...sti ca decat 16v il bate )) dar te imbeti cu apa rece
                            sigpic
                            Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                            http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                            Comment


                            • O luna de zile numai despre asta o sa vorbeasca.

                              Sent from my GT-B5330 using Forum Runner

                              Comment


                              • alessandro ar fi interesant sa conduci tu sau el ambele masini si sa cronometrati. probabil el pierde mult cand schimba, sau ceva.
                                internal combustionizer

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google