Am asistat la cateva linii intre e36 318is si 320. De fiecare data batea is'ul. Am vazut in link'ul postat de Cezar ca 320'ul e putin mai rapid. Probabil is'ul pe care l-am vazut era ajutat de greutate, avea ici colo rugina.
liniute curse raliuri etc LOGAN
Collapse
X
-
Asta pot sa o confirm si eu 318is cam batea 320i pe 402 m
Pe date de fabrica lucrurile stau in favoarea motoruli de 2000cmc
sigpic
Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html
Comment
-
-
wow...
Originally posted by ibogdannn View PostAseara m-am jucat si eu putin cu un Golf 3 1.8 (arpox 126cp) si un polo 1.2 tsi (105cp) .
Precizez ca am un 1.4 chel , soft , filtru sport si ats cup 185/55/15
Cu golful stau egal tr1si2 iar pe tr3 se duce foarte putin in fata (el are roti 16ceva mai late)
Cu polo stau foarte aproape tr1si2 iar pe tr3 incepe sa se duca usor...
La salariu vreau sa-mi fac evacuarea (scos catalizator,serpi si traseu pe 50 pana in finala) poate poate termin egal cu polo .
Cu o benzina buna, anvelope bune si geometrie reglata ai performante mult mai bune decat cu tobe...serpisori...soft-uri...
Comment
-
M-am dat aseara cu Golf3 1.8 (combi), motoru nu scoatea fum, torcea frumos da' dupa 300000 km nu mai sunt toti caii in viata, pe tr I (plecat asa cu scart) luat vreo 2 metri avans, dupa schimbare tr II pe capat luat avans inca vreo 3 metri, pe tr III a trebuit sa ma uit in retrovizoare, era cam la o masina distanta.
Acelasi rezultat la repetare.
La mine softu e unu "moale", bujiile neschimbate de aprox 30000+km, filtru de aer neschimbat de vreo 15000 km, adica chiar nu imi place cum imi trage utilaju, si tot am luat avans.
Comment
-
Originally posted by gianiantonio View PostGolf 3 1.8 (arpox 126cp)??? credeam ca mai mor calutii odata cu trecerea timpului.... Si parca ceea ce ne infige in scaun atunci cand acceleram e cuplul motor..nu caii putere.... Caii pt viteza maxima poate...
Cu o benzina buna, anvelope bune si geometrie reglata ai performante mult mai bune decat cu tobe...serpisori...soft-uri...
1. benzina - normala de la benzinarie
2. anvelope - daca nu compari unele sport cu unele lowcost nu sunt diferente atat de mari
3. geometria ar trebuii (cel putin teoretic) sa fie tot timpul reglata in parametii. Nu prea ai cum sa o faci mai buna decat abatere 0% decat daca vrei ceva anti G-lateralsigpic
Comment
-
gianiantonio: din ce film ai scos povestea de mai sus? adevarul este ca masinile care chiar cresc in CP gen 500-600 CP, din geometrie si benzina buna cresc. Hai ca nu purtam braduti la urechi sa te credem.Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.
Comment
-
Eu vs Audi a4 B8 2.0tdi automat 1-0.Ne-am dat pe distanta mare si ma ia pe la 165km/h pe ceasurile lui.Pana acolo e distanta o masina si ceva intre noi.
Din mers cu a2a de la 50 aceeasi distanta in favoarea mea.
Stiu ca e greu, stiu ca e automat, etc.Fara reprosuri d-astea.Ne-am dat din pura curiozitate.
Comment
-
Originally posted by al!n View PostEu vs Audi a4 B8 2.0tdi automat 1-0..............
Pana la 160/h sa stai langa el...pacat ca nu ai si filmat.
A4 tdi B7 (140 cp) stiu foarte bine cum trage pt ca are frate-meu, A4 B8 chiar si automatik dupa specificatii e mai rapid decat B7 cu vreo 0,2 sec pe 0-100/h, oricum amandoua sub 10 sec pe 0-100/h.
Comment
-
Ceva nu e bine...si 16v se tine greu dupa un a4 de 136cp dar 1.4 pana la 165 nepoate ? hai las-o drq de masina ca e un logan si atat , inteleg sa pleci tu primu de pe loc dar nu sa iti sufle in ceafa pana la 165 , ori ala nu avea chef , ori era obosit , ori... Fara suparare dar asa fara dovezi poate sa vina si matusimea si sa zica ca a luat bordul cu un dci 65cp cand s-a luat la intrecere cu un x6 pe transfagarasan .
Comment
Comment