liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Corvette-ul este masina de 13 sec si aici a scos 16.8.

    Comment


    • ca loganul 1.6 )
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • Deci pana la urma soferul conteaza 50% si masina 50%.
        sigpic

        Comment


        • cronometrarea era degeaba ...
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • Pai inclin sa cred ca obd-ul meu impreuna cu aplicatia cronometreaza mai bine.
            sigpic

            Comment


            • Timpii au fost slabi in general din cauza suprafetei. Scartaiam 1 si 2 ca si cum erma pe ud, pe cand pe sosea 2 nu scartie neam...

              Comment


              • Originally posted by stoicanu View Post
                Deci pana la urma soferul conteaza 50% si masina 50%.
                Aderenta foarte proasta. Suprafata era ca pardoseala din hypermarket-uri si nu din asfalt.
                4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                Comment


                • s-a dat vreun 0.9 tce cu 1.6 16v?

                  Comment


                  • Am inteles.
                    Nu am fost acolo sa vad cum a decurs concursul.

                    Originally posted by speed_shock View Post
                    s-a dat vreun 0.9 tce cu 1.6 16v?
                    Nu stiu daca intrau in aceeasi categorie.
                    Last edited by stoicanu; 22 May 2013, 16:43. Reason: Automerged Doublepost
                    sigpic

                    Comment


                    • Si de ce s-ar da 0.9 tce cu 16v ......cand 0.9 tce are timpi de 1.6 8v .
                      sigpic
                      Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                      http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                      Comment


                      • la misto sa aveti ce discuta

                        Comment


                        • Nu prea se mai da lumea .........si veterani s-au retras ,tineretul nu zice nimic ....
                          sigpic
                          Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                          http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                          Comment


                          • Daca am facut eu calculul cum trebuie , 0.9 tce intra in grupa C.
                            Last edited by stoicanu; 22 May 2013, 17:06.
                            sigpic

                            Comment


                            • da intra in grupa C, iar 1.6 16v intra la B. Grupele astea daca toti ar veni stoc ar avantaja aspiratele, pentru ca nu depun niciun efort si au exact puterea din coeficient pe cand un turbo este bagat in grupa cu o masina care are din fabrica puterea aia.
                              Dar mie mi se pare super pentru ca se incearca promovarea modificarii masinii si da si o sansa masinilor aspirate. Un aspirat sa zicem ca poate sa mai castige 15..20% din puterea initiala pe cand un turbo poate trece chiar si cu 100% peste puterea standard si sa faca fata in acea grupa.

                              Comment


                              • Adica la 115-150 cp.

                                Originally posted by o8MeLC View Post
                                da intra in grupa C, iar 1.6 16v intra la B. Grupele astea daca toti ar veni stoc ar avantaja aspiratele, pentru ca nu depun niciun efort si au exact puterea din coeficient pe cand un turbo este bagat in grupa cu o masina care are din fabrica puterea aia.
                                Dar mie mi se pare super pentru ca se incearca promovarea modificarii masinii si da si o sansa masinilor aspirate. Un aspirat sa zicem ca poate sa mai castige 15..20% din puterea initiala pe cand un turbo poate trece chiar si cu 100% peste puterea standard si sa faca fata in acea grupa.
                                Sunt de acord cu tine, dar ar trebuii sa faca o categorie si pentru 3 pistoane.
                                Last edited by stoicanu; 22 May 2013, 17:11. Reason: Automerged Doublepost
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google