Corvette-ul este masina de 13 sec si aici a scos 16.8.
liniute curse raliuri etc LOGAN
Collapse
X
-
Originally posted by stoicanu View PostDeci pana la urma soferul conteaza 50% si masina 50%.
Comment
-
-
Si de ce s-ar da 0.9 tce cu 16v ......cand 0.9 tce are timpi de 1.6 8v .sigpic
Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html
Comment
-
Nu prea se mai da lumea .........si veterani s-au retras ,tineretul nu zice nimic ....sigpic
Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html
Comment
-
da intra in grupa C, iar 1.6 16v intra la B. Grupele astea daca toti ar veni stoc ar avantaja aspiratele, pentru ca nu depun niciun efort si au exact puterea din coeficient pe cand un turbo este bagat in grupa cu o masina care are din fabrica puterea aia.
Dar mie mi se pare super pentru ca se incearca promovarea modificarii masinii si da si o sansa masinilor aspirate. Un aspirat sa zicem ca poate sa mai castige 15..20% din puterea initiala pe cand un turbo poate trece chiar si cu 100% peste puterea standard si sa faca fata in acea grupa.
Comment
-
Adica la 115-150 cp.
Originally posted by o8MeLC View Postda intra in grupa C, iar 1.6 16v intra la B. Grupele astea daca toti ar veni stoc ar avantaja aspiratele, pentru ca nu depun niciun efort si au exact puterea din coeficient pe cand un turbo este bagat in grupa cu o masina care are din fabrica puterea aia.
Dar mie mi se pare super pentru ca se incearca promovarea modificarii masinii si da si o sansa masinilor aspirate. Un aspirat sa zicem ca poate sa mai castige 15..20% din puterea initiala pe cand un turbo poate trece chiar si cu 100% peste puterea standard si sa faca fata in acea grupa.sigpic
Comment
Comment