liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by stoicanu View Post
    A Dat cineva blana la un 1,5 dci nou cel de 90cp?
    Sunt curios de o viteza maxima .
    Originally posted by Archangel80 View Post
    Cat spune cartea. 170km/h parca.
    Daca nu citesti tot nu ma mai cita.
    Nu faceam comparatie cu nici un Mertz.
    Am intrebat care este maxiul la un 1.5 dci 90 cp , nu ce scrie in talon si fara modificari.
    Cand va veni vremea sa fac si eu un stage la 0.9 stam altfel de vorba.
    Deocamdata e asa cum a facuto mama ei.
    sigpic

    Comment


    • Pai se vede ca nu stii de gluma."Mea Culpa"....

      Comment


      • Am fost de atatea ori luat peste picior ca nu mai stiu cine glumeste si cine vorbeste serios.
        Felicitari pentru munca depusa la acel Olcit.
        Mai ai jucaria?
        sigpic

        Comment


        • Se pare ca diferenta intre OBD si GPS este infima.
          Diferenta este la accelera si la decelerare unde GPS-ul raspunde cu intarziere pe cand OBD-ul respunde la miime de sec si in momentul cand mergi constant de ex. 100 km/ h OBD-ul ara fix o suta pe cand GPS-ul oscileasa 3-4 km in sus si in jos.
          In poza atasa a se vedea viteza maxima inregistrata.
          Pe ceasurile de bord era in jurul valori de 165 km/h
          Attached Files
          sigpic

          Comment


          • Originally posted by Rac View Post
            ........................................
            Am avut la tinerete Oltcit.De fapt mai multe....
            .................................................
            Cum te-ai simti posesor de logan 1,5 dci,1,6 mpi,1,4 mpi sa nu poti face pe unul cu oltcit de 20 de ani ?
            Am avut Club11, masini bune la vremea lor dar nu pt romani. Avea 5 ani cand a intrat pe mana mea, inca mai era in toate mintile.
            Daca-ti bagai nasu in carburator era probabilitate mare sa nu-l mai faci in veci cum trebuie.
            Tragea mai bine fara discutii decat o Dacia 1310.

            Am inceput apoi cu tiganii gen carburator de Dacie, carburator de Golf, sigur ca nu mai tragea ca odinioara.

            Comment


            • Originally posted by lau911 View Post
              era soferul mai slab in 1.6
              Pai e mai slab, dnf are 60kg, eu am 100 ))
              AG 16 Y M A

              Comment


              • Nu-i de ras, la puteri mici am vazut pe propria-mi piele ce inseamna sa am trei role de sarma (45 kg) puse in spate la presuri si ce inseamna fara ele la un test de reprize tot cu un basinos 1.4.

                Am avut cazuri de liniuta unde s-a contestat greutatea soferului , drept urmare am mai luat kg suplimentare in masina, rezultatul fiind acelasi dar cu o diferenta mai mica la final.

                Comment


                • Nu are nimeni nici o verste de la ultima competitie?
                  Si as dori sa stiu si eu unde se anunta urmatoarea?
                  Multumesc.
                  sigpic

                  Comment


                  • Logan 1.4 stock vs Passat 1.6 modelu vechi 1-1
                    Ambele au fost din mers pana pe la 150.

                    Comment


                    • Ori softu ori canicula de afara, am tras una cu Clio dci 85 cp (clio combi) am plecat din spatele lui pe tr I si pana in 120/h nici o sansa sa-l iau, am ramas cu 1 masina in spate. Daca ne duceam pana in 140 sigurat se indeparta.
                      Nasol.

                      Comment


                      • @Octavian:

                        De la caldura monsher, nu trage.
                        Am observat si eu chestia asta in ultimele zile. E lesinata rau.

                        Comment


                        • La aspirate, se simte mai repede efectul diferentelor de temperatura din aer, decat la turbo.
                          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                          Comment


                          • Exact. Acelasi lucru l-am observat si iarna cand sunt temperaturi extreme (sub -20gr...-25gr).

                            Comment


                            • Acum am nepotit doua maimute de la interventii rapide, Logan dci, la o coborare de pod i-am deranjat ca mergeau pe banda doi si ii impingeam, au pornit avariile -au primit misiune instant- si au calcat-o, la semafor hop rosu, se facu verde si plecara in scart, mari, grei, probabil si prosti, probabil un dci 65-70 cp.
                              Dupa ce au vazut ca nu merge treaba (lasat in urma mult) , au oprit avariile, s-a terminat misiunea.

                              Oricum ceva nu e ok la utilaju meu, pe ture mici protesteaza rau, isi da in gat, m-a tradat de cateva ori in doua-trei zile, cred ca trebe sa schimb bujiile.

                              Comment


                              • Io zic sa nu te grabesti cu bujiile, mai asteapta si tu sa treaca caldurile astea, sigur isi revine masina.

                                P.S. Stai asa ca acum am vazut ca ai zis ca te-ai alergat acu' recent in seara asta. Deci afara au fost sub 30gr.
                                Cati km ziceai ca ai cu bujiile?
                                Last edited by Kojak; 29 July 2013, 23:46.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google