liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Asta-i cea mai tare - nu te mai poti da la liniuta, fiindca masina are ASR... ultima solutie - scoti senzorii de ABS

    Comment


    • Pai asta a ramas ultima solutie.
      Si asa si este , eu pierd o masina din start din cauza ASR-ului si daca ar fi sa o iau din ture joase iar am de pierdut.
      sigpic

      Comment


      • Am vazut stoicane cum plecau toti inaintea ta. Nu stiu daca e o solutie buna sa scoti senzorii pentru 2-3 distractii. Cel mai bine o aranjam sa plece patinat, si nu in dump.

        Comment


        • Roger
          Data viitoare o facem.
          sigpic

          Comment


          • De ce nu te-ai dat cu plecare lansata? N-a vrut nimeni sa se dea asa cu tine?
            Eram curios cum stai fata de 1.4 si 1.6 mpi.

            ASR-u ala intra si daca dai blana pe tr I de la~3000 rpm?

            Comment


            • Chiar si din 3000 daca nu pleci putin patinat intra.
              Am avut o incercare de plecare lansata cu Sandero 1..4 , nu stiu daca erat stok sau soft, in tr1 dar spatiul nu a permis decat sa o dau pe a2a putin si eram egali.
              Poate data viitoare se schimba locatia sa dam si curse mai lungi.
              sigpic

              Comment


              • Totusi timpul 0-100 este mai bun pentru 0.9 tCe decat pentru 1.4 mpi. Pe aceiasi bucata de drum, cu 0.9 tCe (Sandero) am avut 165 kmh iar cu 1.4 mpi abia 150 kmh. Suspect.

                N-am avut nici o licarire a becului de ESP la demaraj in tromba cu noul MCV 0.9 TCE, desi am plecat in 4500 rpm, patinat finom din ambreiaj (povestea cu ambreiajul nu a durat mai mult de 0.5 sec). Miroase putin a ars, poate iese si ceva fum, dar este eficient.

                Maybe you're not driving it properly ?

                Asta imi miroase a treaba din ciclul Clarkson & Porsche 911.

                PS > aici nu este nici un scart la 1.4 mpi, nici o suprasolicitare de ambreiaj, temperaturi negative, gume de iarna si totusi timpul 0-100 kmh este ~cel prescris, 13 sec. http://www.youtube.com/watch?v=H3bsHK5tjtY
                Last edited by dr_mke; 8 September 2013, 12:12.
                sigpic

                Comment


                • 0,5 sec este mult.
                  Si una este sa stai cu semaforul in fata sa astepti sa se faca verde si alta este sa faci un filmuletz.
                  Am si eu unul proaspat, cate sec sta apris ASR-ul.
                  Last edited by stoicanu; 8 September 2013, 13:05.
                  sigpic

                  Comment


                  • In toate filmuletele pe care le-am vazut sari de pe pedala deabreiaj, turatia cade, rotile ciripesc scurt, becul clipeste apoi bagi gazul in podea. Pe faza asta se pierd 2 secunde fluierand.

                    I-am demonstrat mecanicului meu ca Audi-ul A4 2.0 TDI de 170 cp quattro scoate timpul de carte cu ESP cuplat.

                    Finom ambreiajul si pedala de gax la.podea imediat ce ambreiajul musca, turatia o controleaza patinarea / sarcina ambreiajului la un motor atat de mic. In plus turbina este deja in boost cand va fi complet eliberat.

                    Ia la butonat un Impreza sau un alt 4 wd permanent puternic si vezi cum nu iese nici cum timpul de carte cu tehnica pe care o folosesti acum.

                    Nu tin lectii nimanui, sunt doar observatiile asupra subiectului.
                    sigpic

                    Comment


                    • Ideea este alta, nu merg la intalniri sa ma dau la liniute cea ce am facut a fost Pentru distractie.
                      sigpic

                      Comment


                      • Cel mai bun timp inregistrat de mine pana acum.
                        Attached Files
                        sigpic

                        Comment


                        • Distrigaz 1.4??? (16v) vs. DNY 1-0

                          Ne-am dat cu plecare de pe loc, la plecare a sarit cam doua masini in fata mea caci nu am plecare deloc, era prima mea plecare in forta cu masina dupa modificare si nu stiam ce si cum asa ca plecasem din 4000 (proasta manevra ca a sarit repede in 6000 si o tineam din acceleratie dar degeaba, patina), am dat 2, il ajungeam pA' fraEr', iar pe 3 deja treceam racheta pe langa el astfel ca la 300m aveam jumatate de masina in fata lui iar el a franat sa intre in parcare. Daca statea 400m cred ca ii dadeam distanta mult mai mare, nu mai pun sa fi avut o plecare ca a lui sa zicem... rezolv pe viitor.
                          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                          Comment


                          • bravo ma speedule, sper sa tii motorul pe masina si sa-l omologhezi
                            felicitari pentru reusita
                            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                            Comment


                            • Distrigazu inca nu trage la potential maxim.
                              Mai sunt cateva chestii de facut si abia atunci o sa inceapa sa ii insire fara mila pa baetzi

                              Sent from my GT-B5330 using Forum Runner

                              Comment


                              • Eu vs 1.6 16v fara optiuni 0-1 ...( pe a1a si a2a plec bine rau, 2 masini in fata ... dar pe a3a recupereaza grav de tot )
                                Eu VS Ford focus ( nu stiu ce motor, ne-am luat in trafic) 1-0 ... ( el era in spatele meu si tot claxona ca mergeam incet eu, pe un drum foarte prost ... cand am iesit pe cheiu dambovitei, am mers usor pe banda a1a si cand ma depasit si a venit pararel cu mine blanaaaa )) i-am dat pana la capat de a4a ... distanta intre noi era de un autobuz . Cand ajunsesem la semafor omu era foarte nervos ca a luat bataie de la un logan ))))
                                Logan TAXI http://www.loganclub.ro/forum/logan_...4.html?t=27374

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google