Daca ne uitam si in foaia tehnica loganul 1.6 8v 87cp bate astra h sedan 1.6 16v 115cp. logan 0-100 11.5 in timp ce astra h 11.7.
liniute curse raliuri etc LOGAN
Collapse
X
-
Daca vrei viteza, iei o masina de peste 150 de cai.
Asa, ce comparam? una de 110 cu alta de 105?
La ce? La demaraj? Ca ele oricum sunt lesinate?
Sau mai bine le comparam la dotari / siguranta? Acolo se vede cine a dat dublu si de ce.
Asta cu "masina mea merge la fel de repede ca a ta, dar a costat dublu" are si o reciproca: pot lua o masina de 1000 euro ce merge la fel de rapid ca un renault megane RS. E, cum e ?
Penibilul este doar in ochiul comentatorului, nu si in capul aceluia ce stie clar motivul pentru care si-a luat auto.
Comment
-
Vorbim exact pe ceea ce se discuta ,in cazul asta da 105 ,110 nu pe aiureli
Cand cineva plateste aproape dublu pe o masina se asteapta sa fie mai ok din TOATE pct de vedere fata de altele mai ieftine si anume ,siguranta ,fiabilitate,dotari desii la dotari loganul are pilot automat,navigatie etc si da si viteza, nu doar dintr-un punct!
Ca realitatea e cu totul alta din fericire pt unii si din nefericire pt altii asta da e altceva..Last edited by Allyn_y; 18 January 2014, 01:36.
Comment
-
Eu cred ca pe posesorii de Rolls Royce ii doare in ...dos..ca ii face Loganul pe 400mLast edited by eugenmanea; 18 January 2014, 01:51.Saab 9-5 Aero
Comment
-
@Allyn_y: nu cred ca iti cumperi o masina noua de 1x.xxx euro pentru demaraj. Cand iti iei masina noua, ai in vedere alte lucruri: fiabilitate, consum, siguranta, intretinere, dotari, etc. Asta e din cauza faptului si datorita pentru ca , frustrati. Eu sunt frustrat ca mi-am luat masina x si ala si-a luat masina y, si drept urmare ca sa ii arat ca e penibil ii zic ca masina mea prinde 100 km/h mai repede decat a lui. Macar aici e superioara. Eu am mers vreo 2 ore (nici nu imi trebuia mai mult) cu un Golf V motor 1.4 75 cp. O masina puturoasa. Logan-ul 1.4 se misca bine pe langa aia. Insa, lasand la o parte timpii de accelerare, masina aia este net superioara si se vede de cand ai intrat in ea si ai inchis usa. Chiar daca are tot plastice, are altfel de plastice, mai calitative, sta altfel pe sosea, este altfel antifonata, ai alt confort, scaune mai bune, etc...Si toate astea se reflecta in pret. Este o masina buna pentru un om linistit. Pentru cine vrea liniute si curse de drag nu isi ia 105 cp.
Si ca sa nu fiu off-topic: logan 1.4 vs golf V 1.4 (o singura persoana la bord in ambele) 2-0 (cu schimb de soferi).Last edited by Pacco; 18 January 2014, 11:19.sigpic
Comment
-
Pai era si normal.
Pe reprize nu mi s-a parut ca Golfu 1.4 sta mai prost ca Loganu 1.4, doar la demaraj am simtit ca e mai slabut.
Originally posted by Cezar View PostDaca vrei viteza, iei o masina de peste 150 de cai.
...................
Comment
-
Originally posted by Allyn_y View PostVorbim exact pe ceea ce se discuta ,in cazul asta da 105 ,110 nu pe aiureli
Cand cineva plateste aproape dublu pe o masina se asteapta sa fie mai ok din TOATE pct de vedere fata de altele mai ieftine si anume ,siguranta ,fiabilitate,dotari desii la dotari loganul are pilot automat,navigatie etc si da si viteza, nu doar dintr-un punct!
Ca realitatea e cu totul alta din fericire pt unii si din nefericire pt altii asta da e altceva..
Mai ales opelul de 1.6 180 cai, de 22.000 euro (in configuratia Cosmo), cred ca-i mai lent ca loganul de 0.9.
Si la dotari, tot mai slaba.
A, ca tu compari un logan 1.6 16v ce a costat 9000, cu un astra classic de 1.4 ce a costat 10.000, si apoi spui ca astra e dublu la pret e alta poveste.
Frustrarea este evident atunci cand zici ca masina ta e cea mai tare: consuma putin, are viteza mare, se amortizeaza rapid, e cireasa de pe tort!
Nu zic, si eu am logan ce lucreaza de-i sar tablele (in jur de 15.000 km lunar in Romania). E o masina excelenta ca si raport calitate pret, insa nu se poate compara in veci cu o masina ce trece de 15.000 euro. N-are cum, ca doar de aceea e ieftina.
Insa ramane top choice pt cei ce au business-uri de facut, si cauta sa reduca intr-un mod nesimtit costurile!
Comment
-
Lasa-i pe zmeii cu Logan Reising sa viseze cum plang in palme "prostii" care au dat 20.000 pe "o tigaie care nu fuge ca Loganul lor" . Asta e ca in bancul "Banii n-aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un Porsche decat pe bicicleta" .
Comment
-
Originally posted by eugenmanea View PostCe e in cartea tehnica nu e chiar sfant- sunt si alti factori implicati. De ex Logan 16v 105 cai are in cartea tehnica cu 0.4s mai putin decat Kia Ceed 126 cai. Ori in realitate Loganul ii face fata Kia doar pe viteza 1,2. De la a 3 a in sus e pa.
Comment
-
Corect nea lord.
Cu toate astea, ce apreciez eu la loganul de 1.6 16v MCV cu gpl: - se misca decent si cand bagi incarcatura in el. Lucru ce n-am intalnit la alte break-uri de aceeasi cilindree.
Nu mai pun la socoteala faptul ca volumul de incarcare este imens fata de ce ofera concurentii directi.
Ce vreau sa spun: atuurile loganului sunt cu totul altele si sunt apreciate de cei ce stiu pt ce si-au luat masina. Si nu" hahaha... fraierul ala a dat dublu si a mea e mai rapida."
Comment
-
Ati devenit offtopic. Aici ar trebui sa se discute strict despre performantele dinamice ale masinilor . Este clar ca Loganul sta bine pe liniute cu masini de putere apropiata si chiar mai mare datorita masei reduse. Eu m-am dat cu Logan 1.6 16v (el zice ca era stock ) si mi-am furat-o, insa cred ca la drum ii fac fata pe reprize. Pe 400 m cred ca un Logan 1.4 sta aproape de mine, insa la drum nu are nici o sansa.
Comment
Comment