If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
perfect spus. pe scurt, ai nevoie de un reglaj "ideal" pentru ca parametrii sa n-o ia razna. cu instalatii gpl mai bune (stag, brc) derapajele de la ideal sunt mai mici. cu turcisme este aproape imposibil sa mearga corect
Da asta e logic- dar adaptivii se dau peste cap de la gaz?
nu de la gaz, ci de la faptul ca informatia pe gaz altereaza informatiile trimise de sonda lambda ce ajung la ECU la mersul pe gaz astfel incat ajunge ECU sa adapteze aiurea mersul pe benzina din cauza corectiilor care crede el ca ar fi trebuit facute.
@Cezar , mersul pe gaz e optimizat pentru consum mic , nu pentru performanta si nici pentru sus in ture.
Conteaza cum e setata instalatia . LPG-ului ii trebuie mai mult aer ca la benzina ca sa arda complet. AFRul e 15.5:1 ,dar cred ca e mai ineficient ca benzina.AFRul de la methanol 6.4:1 si ethanol pur 9:1 sunt eficiente, pentru ca nu fac autoaprindere .E posibil sa seteze masina sa pentru cuplu maxim jos din GPL sau pentru consum redus si de ce nu , sa para mai vioaie coborand un pic curba de cuplu...
Nu stiu ce setari se pot face pe o instalatie de gaz...dar e posibil.
Last edited by Cristi_Xp; 27 February 2014, 23:25.
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Venit dupa o lunga absenta ,stock :
1.4 stock softat ( eu) vs clio 1.4 softat + admisie de megane (GIT)1-1
Start de pe loc Cam 2 masini daca nu mai bine )
Neam dat si lansat nu neam sincronizat si ma luat asa spontan pe o treapta si neam oprit
1.4 stock softat (eu) vs logan 1.6 evacuare serpi soft admisie roti pe 16(TAZ) 1-0
Start de pe loc cam 2 masini si cv pana in treapta 4
Cam fierbea sangele sa ii dau o linie pe 2014 ... oficial declar sezonul deschis
1. Distrigaz vs. Logan 1.6 full fara gaz, evacuare cap-coada, roti pe 16", soft, admisie (TAZ-u) 1-0 (distanta mare de tot..)
2. Distrigaz vs. DYZ 1.6 MPI cu cutie de diesel & tot ce este mai bun pentru modificari pe aspirat 1-1 (e ceva gen egalitate, nu stiu cum sa spun)
Cu DYZ-u' prima oara am batut eu la mica distanta, o aripa ceva de genul caci la el a 3-a se intinde mult insa cand dadeam 4 il ajunsesem si il depasisem putin)). Pe 1 si 2 eram oleaca in fata lui. Este foarte interesant ca ba inaintez eu, ba el si tot asa, ne distram maxim )).
A 2-a oara am plecat la fel, eram inaintea lui cu putin dar nu stiu cum a tinut 3-ul ala ca m-a depasit el in viteza mare iar cand am dat 4 avansam slab ca era in fata mea cu jumatate de masina.
Ceea ce conteaza e ca ne-am distrat maxim. Hai urmatorii!
data viitoare sa venim pregatiti nu sa ne plangem ca acum, eu am gazu eu am roti eu am servo )))))le chelim si gata !
eu vs logan cu soft si full nu stiu daca mai are altceva (xjc parca are la nr) 2-0
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment