liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pai nu intri in categoria mea de sub 1000 cm3
    sigpic

    Comment


    • Mai stergem praful cu chestii neinteresante.

      Distrigaz vs. Marx 1.6 16v 1-0 (ambii aveam o persoana in dreapta, m-a facut la start ca n-am cauciucuri bune dar l-am facut apoi);

      Distrigaz vs. Logan 1.4 MPI, masina golita blana, doar cu scaun sofer, soft, cut-out, axa... 3-0 (cam 3 masini distanta desi am inteles ca l-a batut pe Claudiu cu Clio 1.4, la limita, un far. Ne-am luat si din mers, eu cu o persoana in dreapta, el singur si il faceam caci avea castig la reactia masinii, usurica ce sa-i faci ).
      4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

      Comment


      • Distrigaz vs. Loganutzu (1.5 dci 85cp cu resoftare stage 2, fara catalizator, traseu marit teava pana in capat, fara finala)

        3 sau 4 - 0 pentru mine.

        De pe loc aveam plecare proasta dar il recuperam si il bateam cu o masina distanta. Din mers de la 60 pana la 160 tot asa, il bateam dar luam avansam mult mai tare cu cat se marea viteza.

        Distrigaz vs. BMW 320i coupe fara catalizator 0 - 1 . Mi-a dat o masina distanta.
        4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

        Comment


        • cam asa a fost,imi da ulei turbina mai nou,vreo garnitura ceva....se repara si revin
          eu vs bmw e36 318is cica 2-0 pt mine bafta
          Last edited by LOGANUTZU; 9 November 2014, 22:17.

          Comment


          • Bataia e bataie nu ai ce face
            sigpic

            Comment


            • Distrigaz vs. MKE (BMW 318i e91 Touring) vs. GIT (Renault Clio 1.4 cu axa 263, evacuare, admisie, soft) vs. alessandro (Logan 1.6 16v fara catalizator si cu filtru sport)

              Total vs. toti: 6-0.

              Odata cu GIT am furat startul dar ne-am dat de 2 ori din mers apoi.

              Cu doctorul m-am dat de doua ori din mers de la 60 km/h si pana la 170 km/h eram in fata dar daca mai tinea soseaua si nu era trafic ma ajungea si ma facea. In viteza mare ma ajunge.

              Ar fi interesant de pe loc data viitoare.
              4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

              Comment


              • Cu start de pe loc te fac de fiecare data pentru ca am aderenta mai buna, masina cu ''propulsion'' cum zic francezii :P
                sigpic

                Comment


                • M-am dat si eu cu un golf 6 break 1.6 tdi 105 cai.
                  Nu prea stia baiatu sa plece cu ea, ii intra espu mereu si daca il decupla patina f mult. Cu start de pe loc pana le la 80 la ora.
                  5-0 pentru 1.2 16v

                  Comment


                  • Eu daca as avea golful ala i-as da foc

                    Comment


                    • Ala face suta in 11.9, asta micul de 1.2 face in 13.7 (parca).
                      La cum e vremea afara, faptul ca 1.2 a iesit castigator nu inseamna mare lucru.
                      De fapt, soferul de pe 1.2 a fost mai viteaz

                      Comment


                      • Pai 1.2 abia are cuplu sa rupa aderenta pe gheata, in rest o guma buna pune capac :-))
                        Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                        Comment


                        • http://youtu.be/PPh_Ggndb8k
                          sigpic

                          Comment


                          • Distrigaz 16v vs. Opel Astra G coupe cu spate scurt (nu stiu ce motorizare avea) 2-0

                            El era impreuna cu o Skoda Superb primul model + un Audi A4 modelul actual 2.0 TDI (sigur cel de 140) si se alergau pe "bulivard" dupa ce abia imi luasem un kebap.

                            Cu Astra m-am luat de pe loc cu startul dat de el dar l-a furat, avea 2 masini in fata si pana la 150 il ajunsesem cat sa-l fac cu o aripa... dar era semafor si capat de drum si trebuia sa incetinim cu frana brusca de mi-a sarit Kebap-ul sub bord.

                            Ma intrebase ce motor am dinainte sa ne dam si i-am spus 1.4... la care el... va ard pe toti ma cu Loganurile voastre! Dupa ce ne-am dat spusese "C*&$e, 1.4 nu ma ajunge si sa ma mai si bata"... reactia de pe fata lui si mirarea sa, de nepretuit. I-am zis, "Ai furat startul! Hai inca odata".

                            A 2-a oara i-am dat sa sara camioane distanta iar apoi oprise pe avarii impreuna cu tovarasii sai si acolo a ramas pe avarii... cred ca i-a sarit ceva in aer )).

                            ... mai vreau de-astea.
                            4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                            Comment


                            • Nu mai agita boschetarii, ca fac infarct mai devreme decat trebuie)

                              Comment


                              • Daca ai stii cat am ras cand ma intorceam pe partea cealalta a "bulivardului" iar Le Cocalare$ erau reuniti in jurul motorului de Opel, toti 3 pe avarii si se uitau cu ciuda la mine ) . Poate i-a sarit distributia, masini bune cu kilometri reali, dotari tot ce vrei, cai, d-astea... smecherie.. nu Logan, niste prosti aia cu Logan..
                                4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google