liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • chiar nu mai auzisem nimic de proiectul asta si ma gandeam ca e mort in faza de proiect.
    abia astept sa ii dea drumul.

    Comment


    • Originally posted by Dripci View Post
      Shit, sper sa nu . Vreau sa cred ca focusul este macar peste loganul de 1.6 8v.
      @LOGANUTZU
      Pai, un turbodiesel cu soft e o nuca tare de spart. Daca e si softul bun, cred ca ai dreptate.
      Calculele de pe hartie pun Loganul pe primul loc, el pleaca cu prima sansa. Deci nu ar fi un capat de lume daca pe strada se confirma ce scrie la carte.
      Stati ca vine primavara acum, se (re)deschide si Motorpark Romania, poate se organizeaza si DragDay pe langa TrackDay...o sa fie distractie .

      Nu fi dezamagit
      Aste sunt pentru 0-100 km /h
      Posibil pe 402 m sa fi peste si chiar la nivelul lui 1.6 16v Logan


      Sent from my iPhone using Tapatalk
      sigpic

      Comment


      • Never ever stoicane,niciodata nu va fi la nivelul loganului 16v,ii da un tir doua un logan 1,6 16v,am prieten cu ford cu acest motor pana la 100 abia ii.da.unei.supernove 1 masina....sa fie in mintile ei supernova!

        Comment


        • Focus 2 1.6 16v 2007, motorul de 101 cai, sedan. Am mers cu el destul de mult. Trage bine pana la 4000-4500 apoi urca destul de liniar dar nu extraordinar pana la 6500 si apoi mai urca un pic si se limiteaza. Suta data de producator o face in 12 secunde si cam asa sta treaba si in realitate. Nu e o masina rea dar se simt cele peste 1200 de kg. In schimb, pot compara cu Clio hatchback 1.4 16v, 5 usi, 2001, 98 de cai, 1000 de kg. Am reusit suta in 10 secunde in cap si producatorul o da in 10.5. masina aceasta in schimb, devine brutala dupa 4000 si trage absolut superb pana in limitare (6500). Cutia superb etajata. 52 in treapta 1, 95 in treapta 2, 137 in treapta 3, 180 in treapta 4 si restul pana la 210 pe ceas in treapta 5 (mentionez ca am schimbat fiecare treapta intre 6000 si 6200, probabil daca urcam pana la 6500, stateam altfel cu vitezele). Cutia la Focus, in comparatie cu cea de la Clio, este jalnic etajata (vorbind strict din punct de vedere al sprintului) iar aderenta este muuult mai proasta. Dar sa nu uitam ca Focusul este un mult mai bun cruiser.
          Last edited by aditza579; 19 February 2015, 13:55.

          Comment


          • ce bine ca ii dam o lungime de tir cu loganul 16 valve la focus. pacat ca la prima curba sau manevra de evitare facem ra¤¤tul praf. mare pacat.

            Comment


            • Aici era vorba strict de sprinturi, nu de cum sta fiecare pe curbe. Se subintelege care castiga pe un drum virajat.
              Ideea era ca un motor de 100 de cai si o caroserie usoara, cum este a loganului, o fac destul de rapida.
              Am avut si eu persoane care se intrebau cum stau in fata lor pana la 80, cand ei au 30-40 de cai peste mine. Ex: golf 6 1.6 tdi, passat 2.0 tdi 110.

              Comment


              • @aditza579
                Am in familie si Focus 2 1.6 101 cai 2006. Iti dau dreptate, se comporta in mare cam cum descrii si tu. La drum intins ne mai harjonim putin, dar nu are sanse . Dar cum am spus si mai sus, Duratecul de pe Focus 2+cutia de viteze nu au nicio treaba cu Zetec-SE+cutia de pe Focus 1. Le-am sofat pe amandoua mii de km si stiu cum se comporta. Focus 1 Zetec-SE se aseamana mai mult cu Alfa 156 1.8 TS decat cu Focus 2 ).
                @skd_ozenel
                Mai mare dragul sa mergi cu ele pe rasnov, paraul rece, sacele, etc. Cu atat mai mult cu un combi, contrar aparentelor. Asta pt ca, combi se apropie foarte mult de 50-50 raportul maselor. Nu stiu fix cat are, dar stiu ca combi st170 este 50-50. Dar nah, asta este subiectul altei discutii.
                @LOGANUTZU
                Damn, un tir pe 402 m...las' ca aflam noi cand da caldura ! )

                Comment


                • N-am 16v am dci 85+,daca iti dau 3- 4masini tot tir este ! 16v stock la fel te mananca,daca e tiganit,iti da un tren cred,stima

                  Comment


                  • Iar umbli cu cioara vopsita
                    sigpic

                    Comment


                    • bai lake tu ce faci ma cu 1.4 meu? ))) ia mai usor cu tirurile astea de le imparti tu pe aici !
                      Can't touch this !

                      Comment


                      • Stoicane,glume? Ce nu asta este realitatea?spune tu adevarul

                        Git-ule,fi serios,esti stock ? Nicio piesa.schimbata? Eu ce am asa serios.schimbat,pai tiganesc si.eu.si.vedem dupa
                        Last edited by LOGANUTZU; 19 February 2015, 19:57. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • Toata lumea umbla cu cioara vopsit.
                          Aici sunt numai masini stok
                          Cu exceptia mea ca am benzinar turbo



                          Sent from my iPhone using Tapatalk
                          sigpic

                          Comment


                          • @LOGANUTZU
                            dci 85+, e softul de 105 ? Pe ce greutate ?
                            @stoicanu
                            Tu ai facut ceva la a ta ? Din cate am citit pe threadul asta, mai rar Loganuri stock )
                            Cand ati luat din chiulasa, cat ati luat ? Si cat s-a simtit ? un 0.25, 0,5 ? Si axe mai sport de pe ce ati transplatat ? Sau informatiile astea le tineti pentru voi

                            Comment


                            • PE aici stock sunt numai eu da si a mea are mai mult de 85 asa stock cum e ea
                              Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                              Comment


                              • Am mai auzit ipoteza asta, ca tsi-urile VAG au putin peste ce este declarat.
                                O fi vreun motor de Logan care performeaza peste datele producatorului ? Din ce s-a masurat pe dyno.
                                Si ca sa fiu on-topic, acum ceva timp am vazut liniuta Logan 1.4 75 cai vs Golf 3 1.9 tdi 90 de cai si erau EGALI. Loganul este chel, chel....fara servo, fara geamuri electrice, etc. Tin minte ca in talon scria vreo 980 de kg, parca.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google