liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu am incercat cu un prieten cu o bora. El mai avea 2 pasageri. Mers in urcare. In curbe cu a 2-a, schimbat la 5500-5800rpm si se tine. Eu aveam vreo 40.000km, el 300.000km
    In schimb daca am eu pasageri, nici nu mai are rost sa vorbim. Zici ca ii pica un cilindru din motor la fiecare pasager urcat in masina.

    Nu stiu cum sta pe drum un logan cu suspensie sport, insa dupa ce am vazut cum merge passatul am cam renuntat la mers mai sportiv

    Comment


    • 1.6 mpi vs hyundai coupe (ultimul model..2003 ceva de genu) 2.0 16v 141 cai din nou mi-am luat-o rau, el schimba la 5000 de ture si avansa destul de repede
      Semințele acelaș gust are.

      Comment


      • Ce ti se pare iesit din comun ? Hyundai-ul are oarecum o conceptie "sportiva" si aerodinamica e diferita, cuplul si puterea e mai mare, deci e logic ce iese .

        Comment


        • Originally posted by iulica097 View Post
          eu 1.6 8v stock vs megane 3 break 1.5 dci 110cp ....1-0 de pe loc
          si din mers cu un mondeo mk3 2.0 TDCI de pe la 120 m-am dus destul de tare pe langa dar sigur nu i-a mai dat ...de la 60 pana la 120 i-am suflat in ceafa
          Chiar și cu megane-ul este discutabil, dar hai să zicem că mai ține și de șofer.
          Dar mondeo, dacă e 2.0 tdci are 130 cp și 330 nm. Nu văd cum ai putea să te ții tu de el cu un logan 1.6 mpi stock, mai ales pe reprize. Ăla face 60-120 în vreo 8 s, pe când tu nu cred că poți coborâ sub 10 s.

          Originally posted by grigu32 View Post
          1.6 mpi vs hyundai coupe (ultimul model..2003 ceva de genu) 2.0 16v 141 cai din nou mi-am luat-o rau, el schimba la 5000 de ture si avansa destul de repede
          Ai consumat benzina degeaba.

          Originally posted by snake17 View Post
          Logan 1.6 mpi vs golf 5 1.9 tdi 2-0
          1.9 tdi 90 cp sau 105 cp.
          Al tău e 1.6 mpi stock?
          Last edited by flopy84; 14 November 2016, 11:27. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • cu 16 valve s-a batut mondeo 2.0tdci, daca ma gandesc la diferenta de o masina si un pic, cred ca si 1.6mpi poate sa-i dea o aripa avans. mondeo pierde la plecare, dupa 120 vine peste tine, dar cum pe la 130 se gata "liniuta", ai ceva sanse sa-l bati cu putin. daca mai si rateaza o treapta sau il supratureaza degaba sau schimba prea devreme, ai toate sansele. 80-120 face 16voltiu il vreo 7 secunde, deci comparabil al dracu cu mondeo, pana se termian a treia la logan. dupa aia, nu mai ai cum sa te tii dupa el, decat cu modificari la masina sau ala cu mondeo sa nu stie cu mestecatul in motorina.
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • Aici e discutabil, timpîi de fabrică pe 0-100 sunt comparabilI și cred că șoferii fac diferența, dacă vb. de liniuță cu plecare de pe loc. 1.6 16 v ia avans pe I și II, la Mondeo tr. I e foarte scurtă, chiar și a II a. Dacă vb. de reprize de la 60 în sus, cred că Mondeo e în față.

              Dar era vb. de 1.6 8 v și nu cred că are șanse .
              Și încă ceva, pt. mine o aripă distanță înseamnă egalitate.
              Știu că pt. împătimiți de cele mai multe ori ăsta este rezultatul.
              Last edited by Seba; 14 November 2016, 23:42.

              Comment


              • Cam parasita sectiunea aceasta, cred ca e din cauza lui 1.0sce

                Eu vs Stilo JTD combi... nu stiu cati cp avea... pe a 3-a se apropia destul de greu, dar cand i-am dat a 4-a... s-a dus EL nu eu ...
                Last edited by ManGreek; 7 December 2016, 19:07.

                Comment


                • inseamna ca avea mai mult de 75...poate chiar 115
                  la logan tre' sa dai jos capota, portbagajul, scoti usile, parbrizu' si luneta, scoti banchetele si scaunu din dreapta, dai jos bordul, interiorul, rezervorul, roata de rezerva, pui directie mecanica de-aia neasistata, pui niste roti mai mici si mai inguste, ca sa ajungi la greutatea unui monopost si aerodinamica de bicicleta. atunci bati masini mai serioase. varianta mai simpla ar fi sa pui un motor mai tare pe logan
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • Nu sunt racer, oricum nici macar nu am cu ce... eventual daca alerg un matiz...

                    Comment


                    • Dacă nici Logan ul nu e ușor...
                      Tocmai ăsta e avantajul lui, raportul kg/cp.

                      Comment


                      • Degeaba e usor, daca are cutia... si aerodinamica... dupa ce-i dai a 4-a ... ii gata distractia.

                        Intr-o zi era sa ma bat cu unul ca m-o luat cu niste teoreme... ca, caii de bmw sunt altfel calculati fata de aia de pe dacie... si ca un 316i de 105cp are putere mai mare ca un logan de 105cp

                        Comment


                        • Sa stii ca un adevar este.......unele "societati" masoara puterea unui motor diferit fata de altele....una e puterea masurata cu toate dependintele (alternator, compresor ac etc etc) si alta e puterea pura a motorului, fara dependinte....

                          Si e chiar importanta treaba din moment ce la un agregat german de 350 cp la wot se taie tot....alternator, compresoare clima etc.....

                          Comment


                          • Poti sa exemplifici concret la ce motorizari difera puterea ?
                            Am vazut ca la unele masini nemtesti, pe dyno au cp mai multi decat declarati, iar la Opel, de exemplu pe Astra GTC erau mai putini decat declarati. Testele au fost facute pe masini cu km putini, deci se exclude varianta uzurii.

                            Eu inca astept un Renault Kwid facut de Dacia cu 0.9tce

                            Comment


                            • Nu conteaza motorizarea, ci conteaza felul cum e masurata

                              Intr-un fel o masurau SAE si in alt fel DIN.....daca te pasioneaza, exista sufficient material pe net

                              Treaba cu dyno e relativa.....pe dyno pot fi "manarite" rezultatele sa arate cai mai multi

                              Conteaza ce e pe asfalt......si nu numai puterea, ci mai ales aerodinamica+ stabilitatea

                              Comment


                              • mangreek, poti sa-i transmiti prietenului tau cu 316 ca 102cp ai lui se misca mai bine peste 170-180km/h, pentru ultimii 10km/h, dar asta din cauza aerodinamicii, nu ca ar avea masina lui mai multa putere. si sa n-o arda cu greutatea de 3 tone a bmw-ului (asta e scuza alora cu "pisicute" cand si-o iau de la logan), ca 316 are 1172kg si 1.6_16v are 1182kg
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google