liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Te-a facut pentru ca are raport mult mai bun cai/kg fata de 0.9 tce(8,88kg/cal vs 11.1kg/cal). Ca si performante pentru motorizare turbo de puterea aia si la greutatea aia(1100kg), mie unul mi se pare destul de slab. Il da o fabia/octavia 1.2 tsi 110 sau 1.0 115 din orice pozitie.

    Comment


    • si ultimele pentru ca maine plec din tara si adio liniute si orice inseamna dacia logan din pacate...
      eu vs bmw 520d 136cp 2-0 cu plecare de pe loc (pleaca putin de tot mai bine dar dupa il fac lejer)
      eu vs seat leon 1p 1.4 tsi 125cp 1-1 cu plecare de pe loc depinde cum plecam amandoi)
      eu vs golf 4 1.9tdi alh 150cp 4motion 2-0 cu plecare de pe loc (la plecare ma face ca are 4x4)
      eu vs jetta 1.2 tsi 105cp 1-0 umilinta fiindca mai aveam pe cineva in masina
      eu vs skoda octavia tour 1.6mpi 1-0 de pe loc (umilinta) si 1-0 din mers de la viteza mare cam 120 la ora pana pe la 180-190 cam asa (tot umilinta)
      eu vs ford puma 1.6 16v 105cp 0-1 cu plecare de pe loc...pe a1a suntem egali dar dupa il vad cum se duce usor usor , pana la urma diferenta de kg isi spune cuvantul .
      Last edited by iulica097; 4 July 2018, 02:48.

      Comment


      • Am intrat dupa cateva luni pe forum sa vad ce s-a mai postat si vad numai minuni.
        Cum sa faci un golf 4 1.9tdi 4motion de 150cp cu un 1.6 16v fie el si cu remaparea de la tatal remaparilor ? Sa nu imi zici ca ala pleaca cu 4 motion mai repede, iar apoi recuperezi tu, cand tdi-ul de 150cp ar trebui sa aibe cel putin 300nm, daca e alh modificat la 150cp inseamna ca a trecut de 300nm.
        Stiu ce poate dacia 1.2 , 1.4, 1.6 si chiar 1.5dci... si stiu ce poate si tdi-ul, ca am condus o gramada (de la 90cp pana la 170cp al meu 2.0tdi), mai mari nu are rost sa zic (2.5tdi, 3.0).

        Comment


        • Copilarii... Probabil oamenii nici nu stiau sa se face o trecere... 1.6 16v este foarte slab si comparat cu 1.2 ul meu...
          Si cu fostul megane2 balena de 1.6 16v cand am fost in service si l-am rugat pe mecanic sa dea o tura blana, cand sa intors a zis ca fuge muuuult mai ok fata de 1.6 16v-ul lui (logan) si teoretic era diferenta de 8 cai.. Astea sunt copilarii...
          Iulica probabil are 20 de ani si cam atat...
          Last edited by mumus; 25 October 2018, 23:11.
          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

          Comment


          • Originally posted by mumus View Post
            Copilarii... Probabil oamenii nici nu stiau sa se face o trecere... 1.6 16v este foarte slab si comparat cu 1.2 ul meu...


            loganul 1,6 16v ajunge la 100 km/h in 10,2 sec, iar golful in 12,4, ca sa nu mai zic ca fiind antic, golful 4 sigur nu mai are toti caii acasa, deci sigur ca un 16v il face. restul e cancan

            Volkswagen Golf IV 1.9 TDI (101 Hp) 4motion Hatchback 2002 2003 | Technical Specs, Fuel consumption, Dimensions, 101 Hp, 185 km/h, 114.95 mph, 0-100 km/h: 12.4 sec, 0-60 mph: 11.8 sec, 6.2 l/100 km, 37.94 US mpg, 45.56 UK mpg, 16.13 km/l


            Dacia Logan I MCV 1.6 16V (105 CP) 7 Seats Combi 2006 2007 2008 | Specificatii tehnice, Consumul de combustibil, Dimensiuni, 105 CP, 174 km/h, 108.12 mph, 0-100 km/h: 12.1 sec, 0-60 mph: 11.5 sec, 7.5 l/100 km, 31.36 US mpg, 37.66 UK mpg, 13.33 km/l

            Comment


            • El are seat toledo de 105cp, face 0-100 in 10.3s , nu vw golf.
              Oricum nu are relevanta acest lucru.
              Ci doar ca unii mint doar ca sa se laude, iar din cate am observat sunt racerii de pana in 20-22 ani. Daca cineva a plecat un pic mai tare de la semafor, astia cred ca s-au luat la intrecere si au ajuns primii la celalalt semafor si gata, au castigat.
              Tot el e ala care a deschis topic ca nu ii merge loganul cum trebuie, ca nu prinde 200-210km/h cu el
              Credeam ca odata cu trecerea timpului lumea a mai ajuns cu picioarele pe pamant si ii calmeaza pe aia care se cred zeii soselelor cu loganul...

              Comment


              • Din pacate astia tineri fac belele mari, in special aia cu multi cai si fara experienta. Eu de bine de rau am fost racer cu 75 cai... Si nici acum nu am multi, dar in mare parte sunt suficienti mereu...

                Ps Seatul meu e de 85 cai, iar dupa remap am urcat pe la 125, spun pe la ca tunerul a spus ca mapa care a fost verificata si au dat 122 cai, a fost refacuta si scoate minim cu cativa cai mai bine.

                Cert e ca masina tragea bine si cu 85 cai, dar se simtea dupa 4000 rpm mai slaba ca renou de 113, dupa remap deja se simte peste reno.

                O singura data am facut din greseala o cintrecere' cu un logan 1.6 16v berlina, am intrat de pe un drum secundar pe unul principal cu 2 benzi pe sens, si cum am intrat pe banda unu am inceput sa ii dau talpa, ca venea loganu tare, dar era departe, bineinteles ca a inceput sa dea flashuri, desi banda 2 era libera, eu zic ca nu il incomodam deloc, dar el a accelerat si a trecut pe banda 2, sa imi arate ca ma depaseste... Si nu mi-a aratat... Ca nu a reusit sa ma devanseze, pe la 170 a ramas in urma...

                Posibil ca baiatu sa fie de aici de pe forum, banuiesc ca lucreaza la INA.

                A mea inca la 180 are vlaga in ea, dar nu am avut motive sa ai dau mai mult. La 180 pe autostrada inca este stabila. Adica nu simti ca mergi cu viteza asta.
                Last edited by mumus; 26 October 2018, 17:05.
                Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                Comment


                • Originally posted by ManGreek View Post
                  El are seat toledo de 105cp, face 0-100 in 10.3s , nu vw golf.
                  nu te face ca nu intelegi. discutia a plecat de la faptul ca n-ar putea face un rahat de vw4 diesel. pe ala il fac si eu oricand cu "tractorul".
                  cu un logan 16v nu m-as baga daca cursa e mai lunga de 100 de metri. plec mai bine, dar pe a treia sigur ma ia.
                  si totusi, 10,3 e mai mult decat 10,2. plus ca e mai greu seat-ul. fac pariu oricand ca ligheanul 1,6 16v il face pricand,
                  mai ales daca cel de pe logan stie sa faca o liniuta.
                  Last edited by B997NDL; 28 October 2018, 08:56.

                  Comment


                  • Seatu are parca 1150 kg

                    Si trage mult mai bine ca un megane cu 1.6 16v de 113 cp, nu loganu de 105. Loganu nici teoretic nu are avantaj, practic nici atat.

                    Greutatea e tot pe acolo, masina cu turbina intotdeauna dupa schimbat pleaca mai bine pe urmatoarea treapta, iar seatul are si cuplu mai mare, si putere mai mare ... Nu prea ai cum sa il faci, seatul poate are un dezavantaj ca are cutia lunga, dar eu si asta o pun la avantaje, ca eu pana la 150 schimb doar 3 trepte.

                    Deci sa vina pariurile ...

                    Am gasit un filmulet cu 0-400m cand inca era stoc, si scotea in 17.8 secunde. Iar startul a fost super prost, ca era asfalt fff rece, vara pot pleca mult mai bine. In clip se poate vedea si ca in mare atunci se putea scoate un 11-12 secunde pana la 100 cu un start mai bun, in film se vede ca pana la 100 ajun in cca 12 secunde, cu tot cu startul jalnic... eu zic ca si stoc ma puteam bate cu un 16 16v logan, si asta atunci, ca 100 scoteam cam in 11 secunde. acum sigur e 10, sau mai putin. Daca vreti pun pe you tube si pun link aici.

                    Repet filmuletul era cu masina stock.

                    Mai am ceva filmulet cu teste de la 50 la 90 de la 70 la 90, astea chiar dupa remap.

                    Oricum eu raman deschis la un test drive in Bv cu toledoul meu ptr oricare forumist, dar conduc eu...

                    Sa nu uit, am turbina cu geometrie variabila, si asta ajuta...
                    Last edited by mumus; 28 October 2018, 15:25. Reason: Automerged Doublepost
                    Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                    Comment


                    • Originally posted by mumus View Post
                      Loganu nici teoretic nu are avantaj, practic nici atat.
                      ce aberam noi aici ?! 10,2 sec la logan il fac mai rapid decat seatul la 10,3.
                      daca seatu era mai rapid, fii sigur ca producatorul s-ar fi laudat cu un timp de 10,00 secunde, dar nu merge pe vorbe goale.

                      Comment


                      • Pana nu se face liniuta, chiar ca aberam... Ps ala stoc de 105 are cutia scurta, ca la logan sunt rapoartele, ca e cu 6 trepte.

                        Si la a mea stock zicea 12 parca, si eu scoteam in 11, da na, eu nu mai povestesc, astept sa vad o liniuta.
                        Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                        Comment


                        • https://youtu.be/taXIKDFalJk logan vs golful renumit 1.9 4motion 150cp
                          https://youtu.be/863O2Bbskks logan vs leon 1.4 122cp
                          https://youtu.be/JmFfbH3YRrk logan vs 520d partea 1
                          https://youtu.be/LocuJSsM05U logan vs 520d partea 2
                          https://youtu.be/WLyFLmbmc88 logan vs pasat 2.0 140cp
                          https://youtu.be/y_MCGhZ2r5k logan vs golf 5 1.9 105cp
                          https://youtu.be/Ri2Wkk3kvI4 logan vs a4 1.9 131cp
                          https://youtu.be/SlTEQNquORc un mic filmulet cu vmax

                          pentru toti carcotasii de mai sus care au adus jigniri la adresa mea ...asta doar ca sa nu fiu calcat in picioare pentru ca nu sunt carpa nimanui sa fiu facut in toate felurile si nu am postat sa ma laud sau sa ma dau smecher . mai atasez si niste poze cu viteza maxima
                          Attached Files

                          Comment


                          • Si loganu cati cai are... 105? Hahahahah
                            Daca te dai cu masini de 120+ sau chiar 150 si 4x4... Ala numai stock nu e. Felicitari oricum. Ce motor e 2.0 ?

                            Daca a ta e stock, atunci aia toti sunt fraieri, cel putin ala cu 1.9 de 105 cai zici ca era la plimbare.
                            Last edited by mumus; 30 October 2018, 21:36. Reason: Automerged Doublepost
                            Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                            Comment


                            • 99% stock ...1.6 16v euro 4
                              are niste arcuri sport si avea o toba sparta...cam atat
                              Attached Files

                              Comment


                              • Hai sa mancam rahat... Compari 100 cai cu 150, cu 120 cu 140... Si esti mai bun... Ar trebui sa te inscrii la drag... Ca acolo probabil cu 500 cai o sa ii faci pe aia cu 750...

                                Renou meu fugea mai bine ca loganu 1.6 16v stock, dar nu ma puteam compara cu masini de 150 cai, decat daca aia dormeau la volan....

                                Hai sa lasam povestile de adormit copii...

                                Asa si eu cu corsa de 1.2 16v de 75 cai am facut pisicute de 90 cai... Dar probabil alea erau praf, la fel ca si soferul... Asta nu inseamna ca corsa era rapida...
                                Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google