Ma bucur ca mai avem si oameni cu capul pe umeri pe aici ...
liniute curse raliuri etc LOGAN
Collapse
X
-
tu de ce te bucuri ? ca ai zis ca ai 85 de cai, iar 1,6 16v are 105, si sunt sigur ca te face.
dar te racaie ca ai "ein deutsche wagen" si nu te poate face un amarat de "lighean", nu ?!
si e si mai usoara cu vreo 20 de kg, 1135 fata de 1115... fa si tu un raport cai/kg si vezi...Last edited by B997NDL; 2 November 2018, 19:53.
Comment
-
Esti comic
Nu mai sunt la varsta la care sa visez, si sa cred in minuni, sau sa aberez. Si repet, mai am logan... Si repet, imi place... Dar conducand si alte masini am reusit sa trec peste logoul loganistului, si anume: logan iz za best... Logan iz za best ptr ala ce nu isi permite altceva nou... Ca de sh nu vorbim.
Loganul este, sau mai bine zis a fost, o masina simpla si buna, dar fara confort, fara valente sportive si facuta asa, mai in graba, fara atentie la detalii, loganul nou are deja probleme mari de ex cu easy-r.
Ps: Ndl... Cand aveam 85 cai sigur ma facea, acum teoretic am minim 120... Am spus ca masina aia era veche, ca soferul era fara experienta. Si testul pornise exact pe ideea sa vad cu cat ma bate, si in cel mai bun caz a luat aproape o masina avans.
Dar am luat bataie!
Si ca sa vezi ca sunt realist, stiu ca am o masina mediocra, fara cine stie ce dotari... Fara valente sportive, dar, sunt constient ca este o masina de familie! Ptr asta am luat-o! Cand va aparea vreun logan sau dacie sport, cu minim 180 cai, ca clio sa zicem, arunci nu comentez, atunci logan va fi o masina sport, pana atunci e tot o conserva, ca si a mea, care te duce din a in b...
Daca imi permiteam so o intretin as fi luat pasat nou. Aia e masina...
Acu daca voi vreti sa ridicati in slavi loganul, nu aveti decat...
Hai sa presupunem ca e mai rapid ca toledo, atunci va propun altceva, sa iesim pe autostrada, si sa mergem doar cu limita legala, 130, sa nu zic 180, si sa vedem care e mai stabila, care e mai silentioasa, care franeaza mai bine, etc... Sunt tare curios unde ar castiga loganul... si cati ar mai alege sa ridice in slavi loganul... Si voi tineti mortis sa invinga loganul un seat la o liniuta... O sa facem si acest test, dar de unde voi sti ca loganu ala e stock? Dar ma risc oricum, ca nu e pe bani
Si tot ptr NDL masina mea este ceheasca din cate stiu, este facuta in acelas loc cu skoda rapidUn om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.
Comment
-
Cei drept are piese cu patru cerculete prin ea si cu v si w uri, dar tot nu e audi... Dar sa ramanem la liniute ...
Miercuri ma duc sa fac o masuratoare dyno, ca vreau sa stiu exact cata putere are masina.Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.
Comment
-
A trecut ceva vreme si totusi observ acelasi comportament, cum ca nu se poate, ca producatorul zice altceva. A zis baiatul cumva ca loganul este mai bun cu masinile cu care s-a dat? Astea sunt concluziile pe care le trageti voi, omul a venit cu filmulete. Ce importanta are daca cei cu care s-a dat aveau probleme la masini sau pur si simplu nu stiau sa se dea? La drag cand te duci, si iei bataie, conteaza ca te duci la oragnizator si ii spui, masina nu mergea cum trebuie?
Nu, infrangerea e infrangere indiferent de imprejurari, iar el si-a sustinut punctul e vedere cu dovezi video, peste care niciunul dintre voi nu le puteti nega. A, ca facea schimb de masini el cu unul dintre ei si castiga masina cealalta, asta este altceva.
Imi aduc aminte ca si eu cand va spuneam acum 3 ani, cu Octavia III, 1.2 TSI 110cp, ca bateam 1.9 tdi cu soft si 2.0 tdi stock, la fel spuneati, acelasi comportament de oameni incuiati, pentru ca nu gasesc un cuvant mai potrivit decat acesta.
@mumus, cam pe acolo ar trebui sa se situeze puterea la masina ta, ar fi putut mai mult dar din pacate nu are intercooler.
Comment
-
Si daca pleaca f prost mumus, nu are ce sa ii faca, e dif nu doar de putere, dar faptul ca este Tsi vs aspirat face diferenta si mai mare.
Trage asa octavia III, o caroserie ceva mai mare ca toledo, cu 20 de cai in plus gandeste-te ca diferenta este si mai mare.
Daca ar fi sa facem o mica analiza, din ce am vazut, Iulica a postat un clip loganul lui vs a4 de 131. Pai toledo ala cu soft bate rau a4 de 131cp, cu 1.6 16v nici nu discuta
Comment
-
Ce cuplu are 1.6 16v? Eu vad ca am aproape 240 nm.
O sa ne dam si de pe loc si din mers, si cum o vrea sufletelul lui, ca nu ma deranjeaza nici sa pierd, nici sa castig. Doar sunt curios cum naiba sa faca cu 105 cai 130, si cu nm mai putini, si cu cam aceeasi greutate.
Avantajul lui ar fi doar anvelopele mai late, dar voi desumfla si eu rotile fataUn om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.
Comment
-
Piesa dintre volan si scaun face diferenta.
Acum ceva ani intre Rasnov si Predeal, singur in masina, mi-am pus mintea cu un Touran. Avea omul 2.0 si 140 cai. Ce-i drept era cu familia in masina. A oprit in Predeal in spatele meu sa ma intrebe cat resoft i-am dat. Ii zic ca totul e stock, in timp ce familia lui dadea la peste.
Cam asa si aici. Conteaza foarte, foarte mult soferul, cand masinile au puteri apropiate +/-10/20 de cai, indeaproape venind din urma cat de usoara e masina, aerodinamica si restul.Last edited by Archangel80; 7 November 2018, 17:12.
Comment
-
In general pustii exagereaza tare, asta nu inseamna ca este si cazul de fata, dar nu se stie.
Ps tuaran de 140 cai cu 4 persoane in masina.... Logic ca il faci:}
E ca si cum te-ai intrecw cu o balena cu pui...Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.
Comment
Comment