liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @tavi: pai cum bre, sa castigi aproximativ 50% dintr-un motor, fara supraalimentare? Ca sa poti spune ca 75 mai buni ca 105.
    Adevarat ca daca ii urmezi exemplul lui streulea, s-ar putea sa faci treaba buna. ( slabire drastica)
    MCD: te-ai "jucat" si pe chiuloasa asa-i?

    Comment


    • Pai toti va ganditi ca 105 cp sunt mai mari decat 80 sau 90 cp si gata, s-a terminat totul din start....
      Daca ar avea 90-95 cp asta NU inseamna ca nu poate fi la fel sau mai bun bun ca un 1.6 16V.

      Cu mici ''ajustari'' (care nu tin numai de motor) poti sa-i faci fata la o liniuta.

      Comment


      • COrect, cum am si zis mai sus: cura de slabire drastica.
        Despre transmisie insa, aici nu poate fi vb.

        Comment


        • Nu e vorba numai de ''slabire'' , fiecare are micile lui secrete.
          In locu lu' MCD nu spuneam nimic din ce am modificat la masina/motor

          PS: Eu iti pot dovedi ca fara sa mai umblu la motor, asa cum este acum utilaju meu, cu mici ''ajustari'' la liniuta pot face 1.6 mpi (asta ca tot povestim povesti nemuritoare).
          Si NU bag toate ''ajustarile'' care le am in maneca...

          Nici nu stiti cat conteaza orice mica modificare, chiar sa se traduca cu un ~30 cm avans, poate face diferenta.

          Comment


          • Iar reinventam principii fizice.

            Comment


            • Hai sa nu mai intram in detalii, nu se reinventeaza nimic, SE POATE, doar atat.

              Comment


              • Pana la urma care este rezultatul final dintre MCD si GGI?

                Comment


                • se poate daca ala cu 1.6 dorme din picioare sau ala are masina full echipata si tabcul plin si el cu 50 de kile mai greu ca tine si gume mai proaste si roti pe 19. un 1.6 de-ala fara clima, fara abs, adica sa aibe celasi model de echipare cu a ta, sa nu aibe mai multa benzina decat tine, sa nu fie unu ca mine sau ca jiji sofer, pun pariu ca nu-l dovedesti; tu cu chiptuning si el stock. aia 5 cai pe care-i are in plus, fac diferenta. daca pleci mai bine ca el, poate ai o sansa...ca-i stai aproape, da, dar nu prea vad cum l-ai face.
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • Omu eu cred ca am vorbit romaneste, 1.6 stock si utilaju meu.
                    Ca daca si daca si sa vezi ....
                    Vin-o tu cu un 1.6 mpi stock (nu faci nimic la el) pui benzina cata vrei si vin eu cu rabla mea 1.4 si vedem care pe care la liniuta.

                    PS: daca chiar crezi ca aia 13 cp fac diferenta, tre' sa-mi lasi niste avantaje, macar ipotetice (in schimb tu NU faci nimic la ala 1.6 mpi)daca spui ca pana la urma puterea in plus castiga.

                    Iara duci lucrurile la extrem, ca daca sunt identice la echipare si unu are eu stiu ce cauciuce si alte cele.

                    Sau mai bine, ca sa fie o parere mai buna, vin-o cu vreo 4 Loganuri 1.6 mpi stock si ma dau cu toate, poate unu mai ia, dar la general daca fac 3 e clara ideea.

                    PS: ca tu esti mai greu, asta e , avantaj la mine. Intelegi ce vreau sa spun?

                    Comment


                    • Deci intre mine si GGI a fost cam in felu urmator: cine stie semaforu dupa kisselef poate confirma (state-am acolo la rosu amandoi) iar in scoarul din fata semaforului se pune un bmw in fata lui ggi...la verde am plecat mai usor ca sa ii fac loc sa traca in fata mea...dupa care pana la sfarsit am ramas la fel nu am putut nici sa il iau iar el nu a putut nici sa imi dea distanta mai mare
                      Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.

                      Comment


                      • @mcd , eu cu ala cu bmw`u nu m-am dat la 402m ci un circuit , ma tot enerva ,erau 4 in masina , era sa iese de pe drum de vreo doua ori(greseala lui) in rest il cam impingeam de la spate , era ruginit tare bmw`u ...era de prin 90`
                        Its just a car ...

                        Comment


                        • Deci intre MCD si GGI a fost cam egalitate

                          Comment


                          • Daca nu filmam n-am facut nimic...
                            Am facut acu cateva minute cu start lansat cu dci 70 cp.
                            Oricum ai ''pune-o'' nu iese in fata, pe tr III la un mom. dat am si franat sa se apropie, apoi am calcat-o don nou, pr tr IV ramane rau in spate pana la 150 (s-a terminat tarlaua).

                            Nu stiu de ce (poate din cauza rapoartelor) un dci 65 cp remapat (~80-85 cp) dovedeste un dci stock 85 cp...

                            Comment


                            • asa am facut eu .. cu start lansat, eu cu tigaia de 1,4 si omu' cu mondeo 16 16v , mai vechiut( vechiutz rau ) si l-am facut relaxat
                              " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

                              Comment


                              • Va spun eu cum sta treaba... MCD-ul e super smecher pentru un 1.4... ma voi da cu el de cate ori vom avea ocazia cu start de pe loc sau lansat (este un sofer bun si cu potential... respect)... si mai ales dupa axa si soft, atunci se v-a vedea adevaratul potential

                                PS. Ai grija cu 2.0... nu uita combinatia... bafta
                                Last edited by GGI78; 6 July 2009, 21:19.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google