liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • dap...are turbo, compresor si nos, tare MCD-u...

    Comment


    • Originally posted by MCD View Post
      @bossake: Eu cu 1.4 al meu bat cam orice 1.6 resoftat si + altceva (nu conteaza), in schimb cu 16v nu m-am dat, dar te invit eu intr-o seara oarecare la KIsselef in parcare unde a fost patinuaru asta iarna,si, o sa iti masori masina ta 16v cu 1.4 MPI....daca esti de acord dami un PM si lasa numarul de telefon
      @cat despre 1.6 remapat la fel aceeeasi chestie nu ma intereseaza ce aveti la masina peste remapare PM nr de tel si se rezolva....
      @ Multumesc nu am zis nimic cu suparare ...Bafta si aveti grija de calutii vostrii.
      si cam cati CP preconizezi ca are 1.4T-ul tau acuma? Doar de curiozitate intreb. Sau daca ai niste date de la un test pe dynamometru mai bine.

      Mersi.

      S.
      I have no special talent. I am only passionately curious.

      Comment


      • Ba ma lasi...da curios mai esti, in fine ...300 +
        http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

        Comment


        • Sa pastram totusi limita bunului simt, caci altfel ajungem ca pe 4tiuning de cocalar: orgolii copilaresti s.a.
          Last edited by Cezar; 2 August 2009, 12:03.

          Comment


          • MCD UL are masina stock
            tot avantajul lui consta in casca pe care o poarta si manusile de cursa

            Comment


            • Liniutele nu au relevanta baieti, mai ales la diferente mici de performanta, acolo unde o treapta schimbata mai lent poate sa-ti "transforme" 16v-ul intr-un 1.4 remapat.
              Si bossake avea dreptate cand facea referire la baxurile din portbagaj. Greutatea e un factor pe care multi il neglijeaza.

              Eu m-am tinut pe stradutele de la Vatra Luminoasa dupa un Fiesta ST care incerca sa fuga de mine si nu putea.

              Citind propozitia asta, multi ar crede ca ma laud cu 16v-ul meu si ca nu ar fi adevarat. Va pot spune ca e cat se poate de adevarat, pentru ca in Fiesta ST erau 3 oameni si masina avea mamaliga de incepator in parbriz iar eu eram singur in masina. Totul a fost echitabil pana am iesit pe Mihai Bravu si gagiu a avut loc sa-i dea peste 100, moment in care am ramas in urma. Inseamna asta ca 16v e peste ST-ul de 150cp!? NU! Inseamna doar ca liniutele "urbane" neorganizate sunt irelevante de cele mai multe ori deoarece depind de foarte multi factori invizibili, cum ar fi numarul de porci si/sau bidoane de apa din portbagaj.
              sigpic
              ^Logan turbat (WIP)^

              Comment


              • inseamna ca tre sa ii dea peste 3000 ca sa intre grav turbina ... pana atunci are 50 cp ...care cresc usor ...si cand intra toti ... tre sa franeze... probabil de aia
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • MCD: ai pm ..

                  cristi_xp: ca o paranteza, fiesta st nu are turbo . e aspirata;
                  Last edited by bossake; 2 August 2009, 13:22. Reason: edit
                  Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

                  Comment


                  • Mumus, inainte sa faci afirmatii gratuite in genul aleia de mai sus, mai cerceteaza nitel pe forum, documenteaza-te....poze, detalii cu masina MDC-ului se gasesc, si toata lumea poate sa isi faca o idee despre ce a facut el la masina.
                    In cazul in care ai incercat sa fii glumet, din pacate nu s-a inteles acest lucru, asa ca iti recomand sa folosesti punctuatia, in asa fel in cat sa poti transmite mesajul cat mai corect.
                    Oricum, MCD-ul NU are niciun turbo pe masina!!!
                    E pacat sa faci o afirmatie din asta, si toata lumea sa creada apoi ca ar avea turbo, etc.
                    Si da, cam orice 1.6 remapat nu ii sta in fata(multi pot sa confirme acest fapt).Si eu, ca si multi altii, suntem tare curiosi cum sta cu 16V, iar cand va veni momentul, evident se va comunica rezultatul, dar pana atunci, asteptam...

                    sigpic

                    Comment


                    • @MCD: cu cate masini l-ai facut pe Canto ca sa stiu cu cate m-ai face pe mine.
                      4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                      Comment


                      • cam 2,5

                        Comment


                        • +2.5-3 masini cat mi-a dat Canto = cam multe masini mi-ar da MCD-ul desi vroiam sa ne dam amandoi la caterinca).
                          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                          Comment


                          • am reusit pana la urma sa ajung sa ma dau cu mcd, si rezultatele au fost fff apropiate;
                            in afara de plecare masinile dupa parerea mea sunt la fel. cel putin pe treapta 1-2-3 nicio diferenta din a4a de pe la 130 parca ma departez dar ffffffff lent aproape insesizabil, si e posibil doar sa mi se para .
                            asadar totul a fost decis de plecare, daca am plecat bine am terminat bot langa bot. cand am plecat prost am pierdut juma de masina pe plecare si deja nu am mai avut nicio sansa; de 2 ori am plecat bine si am terminat bot in bot. din masina chiar nu prea imi dadeam seama daca eram eu sau el in fatza, oricum diferenta era de cativa cm..
                            era interesant sa fie cineva la capat sa zica exact...
                            din 3 incercari am inteles de la un baiat de acolo ca mcd-ul a zis ca scorul a fost de 2-1 pt el, asa o fi fost
                            precizez ca masina mea e stock, nicio modificare, nici macar ornament din ala de toba .
                            ; si nici nu ma consider cine stie ce sofer, nu am fff mare experienta la chestii d-astea;

                            oricum jos palaria si tot respectul pentru el si pt masina lui. mi-e greu sa cred ca mai e vreun 1.4 prin tzara sa traga asa bine.
                            asadar jos palaria )) ca tot era ceva pe la pro tv cu chestia asta )
                            Last edited by bossake; 3 August 2009, 01:40. Reason: edit
                            Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

                            Comment


                            • deci mcdu are 105 cp ?
                              conteaza foarte mult pilotul...
                              investiti si voi niste bani intr-un gtech...si atunci stiti niste date concrete...si comparative .Cand imi mergea masina bine stateam si eu pe 1-2 langa un 16v resoftat... si il bateam stock .Conteaza foarte mult plecarea de pe loc,kg masinii ...daca stai bine sa te gandesti MCDul este 1.4 "chel" deci in ciuda a ce scrie in talon la el...cred ca are 100-200 kg mai putin decat 16vul,care la un raport kg/cp o sa vezi ca nu e diferenta asa mare intre ele...si e o chestie care se poate corecta dintr-o plecare mai buna.Din cate imi amintesc,are roti pe 16,daca trece la roti mai mici ... ce o sa ziceti ? ca are 2 turbine ?
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment


                              • @XP: asa e am pe 16 dar cu balon la cauciuc mai mic ca stock adik 45..........
                                @bossake: prima oara m-am dat cu tine si pe a 4 ai zis ca am sarit un pic pana sa pun frana,runda 2 am plecat foarte bine eu si a am avut stat in fata ( o jumate de masina ), runda 3 mi-ai dat jumate de masina tu.......de asta am zis eu ca scoru a fost 2-1 pentru mine Daca vrei tu mie imi convine si egal.....si cu tot respectu iti zic e prima data cand ma dau cu 16v.......oricum vrei sa ma contrazici nu am nimic de comentat ideea e, multa bafta la modificari si numai ai ce discuta cu mine nu o sa mai fii de categoria mea...
                                Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google