cu siguranta la clasa 1,4... in rest, ramane de vazut
liniute curse raliuri etc LOGAN
Collapse
X
-
taci, mah, ca te arde si pe tine...motoru asta 1.4 e dat dracului. cand masina e in echiparea "logan" si-i mai lipsesc vreo 200 de kile sa ajunga cat un 16 volti. si daca mecedeu mai se si misca rapid cu schimbatorul si da bine din ambreiaj si gaz, sta langa aia 105 cai, dar care tre' sa urneasca inca 200 de kile...pune 1.4mpi de-ala abs plus, cu clima, servo, abs, sa vezi cum nu mai bate 1.6-le.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
seba : unde pui ca de fiecare data cand vine omu la liniute ( mcd-ul ) mai vine si cu ea curata .. mai scapa de greutate ... praful si cacarezii de zburatoare ...
logane : gluma , gluma dar mecede-ul e putin ofticos ( a se citi orgolios )in ce priveste liniutele . oricum face bine ca explica calm orice amanunt despre cum sa " te dai "
Comment
-
Pe bune....nu e stoc, ce naiba, cum ai putea sa crezi ca 1.4 stoc, face 1.6 16V ????
Vezi aici mai multe detalii: http://www.loganclub.ro/forum/campio...hlight=tiganit
sigpic
Comment
-
Opusul schimbatorului meu de camion (din cauza lui ratez vitezele sau le incurc cateodata din marsarier dau a 3-a fara sa vreau) care e mai inalt ca un schimbator standard.Attached Files
Comment
-
Te avantajeaza jantele. Mai exact dimensiunea anvelopelor.
Comment
Comment