are 1110 kg in talon , si loganul are 1025 .Da totusi 940 kg la un symbol mi se pare exagerat de putin .
liniute curse raliuri etc LOGAN
Collapse
X
-
da dar eu nu-s totusi convins ca greutatea ~ 100 kg face asa mare diferentza..data viitoarea cand voi mai face liniutza voi face singur , dar asta pe la primavara, acu tre sa schimb si distributia si nu vreau sa risc sa patesc ce a patit al!n :-s
Cata, astept un rezultat cand se poate" Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "
Comment
-
~100 kg in plus, ai zis ca mai aveai si pe cineva in dreapta, daca aveai si rezervorul mai plin.. la 75 cp conteaza si 50 kg in +/-.
Edit: Plus rotile de 14" ale symbolului, si in primul rand ar trebui sa te convinga timpul mai bun pana la 100km/h,
Comment
-
Originally posted by Cristi_Xp View Postunde are frate clio sau symbolu 900 kg ?)
a mea e jumate din symbol si are 1100 kg in talon )'08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt
Comment
-
Originally posted by Cristi_Xp View Postcu 3 posturi mai sus ti-am scris ca au aceleasi rapoarte.
Eu stiu ca SN are JH3 050 si Solniza JH3 051.
O avea aceeasi cutie, dar rapoartele nu cred ca sunt la fel dupa terminatie.
D-aia zic ca SN are rapoartele de la Clio, Solniza si Loganu au rapoartele de la Laguna sau Megane...ceva de genu.
Originally posted by Tudor View Postda alex si 0,5 face diferentza ? am cam furat un pic startul dar si-a revenit imediat ( si el avea o problema la o roata, era infranata cateodata, nu stiu daca a rezolvat-o ) . sau asa mult conteaza ~ 60 kg in dreapta ?
60 kg conteaza enorm la ascutilorile noastre + alea 0,5 sec.
Ca un exemplu: dci 85 cp are timpi 0-100 ca la 1.4 mpi. La liniuta 1.4 stock are sanse sa piarda dupa 100/h.
Cu o simpla remapare care nu cred ca iti da mai mult de 0,5 sec avantaj la 0-100, la liniuta cu acelasi dci 85 cp, ai toate sansele sa iesi in fata, se face clar diferenta.
In concluzie: data viitoare da-te singur in masina, mai scoate naiba si roata aia de rezerva ca sta degeaba acolo si vezi rezultatele )
Comment
-
Originally posted by Octavian___32 View PostEsti sigur?
Eu stiu ca SN are JH3 050 si Solniza JH3 051.
O avea aceeasi cutie, dar rapoartele nu cred ca sunt la fel dupa terminatie.
D-aia zic ca SN are rapoartele de la Clio, Solniza si Loganu au rapoartele de la Laguna sau Megane...ceva de genu.Attached FilesLast edited by Cristi_Xp; 1 December 2010, 13:58.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
O fi Cristi, dar atunci cum explici ca la Clio 1.4 raportat la aceeasi treapta, turatia e mai mare cu ~300 rpm fata de Logan?
PS: spre exemplu intr-a II-a la 6000+ rpm nu ajunge nici la 80/h...unde Loganu sare de 80/h
LE: inseamna ca toata treaba e numai din cauciuce.Last edited by Octavian; 1 December 2010, 14:02.
Comment
-
vezi ca ti-am atasat poze ca sa nu mai fie cum am zis io )
Iar jh3-050 e diferit de jh3-051 prin carterul ambreiajului si ambreiajul porpriu-zis.
Alea de logan le gasesti in manual.Last edited by Cristi_Xp; 1 December 2010, 14:07.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Concluzia este ca MCV-ul dumitale lesinat de 13.7 sec pana-n suta, nu este mai rapid ca SN. indiferent de psihozele ce ne bantuie uneori, cand acceleram puternic micile martoage.
PS: Revino cu picioarele pe pamanant: MCV 1.6 e mai lent ca berlina 1.4.
Originally posted by CSH View PostDeci eu cu Loganul meu 1.2, as face SN sau Solenza, caci am rapoartele mai scurte ?
Nu sa facut 1.2 vs 1.4MPI ? Nu stie nimeni ?
Castigator a fost 1.4.
Comment
Comment