If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
tampitule ) ce ti-a bubuit mintea, te-ai chinuit ceva sa o compui ) parerea mea ca la masina conteaza si caii si cuplul si oricat v-ati contrazice nu o sa ajungeti la o concluzie (cineva a sters postul de mai devreme , la cerere am rescris)
Last edited by pirvu_alex; 25 January 2011, 01:29.
Reason: Automerged Doublepost
nu ne certam inca, doar ne contrazicem civilizat. intrebare pt tavi: tu ai idee cam ce forta iti trebuie sa accelerezi de la 300 la 301km/h? atunci o sa realizezi de ca avea nevoie de 150Nm in plus. pt ca in caz ca nu ti-a spus nimeni, forta de reazistenta a aerului creste cu cubul vitezei, adica e proportionala cu viteza la puterea a 3-a, pe intelesul tuturor. i vezi matale diferenta dintre 190^3 si 200^3, sa vezi de cate ori tebuiau sa-i creasca puterea la motorul ala. raportul fortelor e de 1.16:1, deci pt un plus de viteza de 6% au trbuit sa creasca puterea cu >16%. pt 130km/h iti ajung 30cp, insa pt 150 iti trebuie 57cp, asta la un Cx sub 0.3. gauta pe goagal si-o sa te lamuresti.
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Le-ai cam amestecat dar ideea principala se intelege.
Forta de rezistenta aerodinamica creste cu patratul vitezei si nu cu, cubul vitezei.
Puterea masinii necesara pentru a invinge forta aerodinamica este F x v, deci este cea care creste cu cubul vitezei. (F fiind deja proportionala cu v patrat)
Asta in modul linear, unidimensional. Daca vrei sa completezi formula cu inflenta vacuum-ului din spatele obiectului, cica se ajunge la v^3. pana mai acum 3 zile eram si eu convins ca e vorba de v^2. chiar ma mirasem si eu, dar intr-un final, sa zicem ca are sens. oricum, ideea e ca creste exponential.
nu ne certam inca, doar ne contrazicem civilizat. intrebare pt tavi: tu ai idee cam ce forta iti trebuie sa accelerezi de la 300 la 301km/h? atunci o sa realizezi de ce avea nevoie de 150Nm in plus. .....................
Eu realizez (mai ales dupa explicatiile tale), altii nu realizeaza. Tocmai d-asta am si dat exemplul. Sa se vada cat de mult trebuie pentru ceva relativ putin (nu e putin, dar pare putin).
tu esti chiar pe langa subiect fratele meu .Aici se vorbeste despre liniute ,adica timpi pe 400 metri unde ca sa atingi 300 km/h iti trebe peste 1000 cp
Poti sa ai 500 Nm in plus , si 200 cp , tot o sa fii egal cu un ***** de masina de 200 cp la timp , asta daca prin liniute nu se intelege tras de rulote si remorci
Tu asta nu pricepi , si tot o dai dintr`un subiect in altul , si uitate la ce ai ajuns ,de la simpla afirmatie ca un 1.4 bate un dci pe liniuta
La o liniuta nici nu te folosesti prea mult de cuplu, singura chestie e ca la schimbare sa pici in cuplu maxim ca sa ai acceleratie 1000 rpm.
Uite un grafic de cuplu , la un 2.0 16v turbo cu soft stg1 http://www.lanciahf.eu/images/Chip/d...rque_power.jpg .Pana in capat la unde schimbi treapta , ce cuplu ai ?
nevoia de cuplu e pentru aia de nu stiu sa retrogradeze treptele cand depasesc, si conduc ca mosii ,sau aia de fac liniute cu 5a de la 1000 rpm
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Secretul la o liniuta este sa ai un sofer foarte bun intotdeauna, degeaba ai R8 daca nu stii sa-l mânuiești. Eu asa schimb vitezele cand ma dau cu cate unu'... http://www.youtube.com/watch?v=KUzmPa1UNMA ... daca nu le ai cu plecarea de pe loc si schimbatul vitezelor d-apăi te bate si Filcoru').
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment