If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
cred ca nu intelegi ce vreau sa spun) atata timp cat nu exista ac si servo motorul nu mai angreneaza si aceste piese =>putere mai mare (accelereaza mai repede).nu este vorba de kg in plus sau in minus.cred ca daca isi monteaza servo si ac nu se mai tine nici cu 1.6.conteaza foarte mult aceste treburi acestea fiind testate cu 2 masini identice una cu servo si ac si una cheala.diferenta de la cer la pamant.
tu cred ca nu intelegi ce vreau sa spun , chiar daca nu are ac si servo , tot nu batea masinile enumerate mai sus(o parte) , fara o umblaciune pe ici si colo.
este perfect adevarat ca se simte diferenta intre acelasi motor cu AC si servo si fara ele, practic are o curea de accesorii mai mica si care ruleaza mult mai usor, fara atatea intinzatoare, fiind pozitionat diferit alternatorul fata de cel cu AC si servo, diferenta se simte in lansarile din mers mai mult, stiu sigur ca am 2 de 1.4 mpi una cu AC si servo si una fara
ba, la un laureate spre exemplu motoru mai invarte pe cureaua de accesorii, Servo, Alternator mai mare, A/C chiar daca e inchis...tot invarte rola....si se pierde ceva putere pe drum...lasand la o parte ca sunt kg in plus...e si putere in minus.
oricum mcd-ul a cerut masina de rally, de-aia i-au dat aia varianta cheala )
@catafof: 1090kg avea 1.6-le meu (full la vremea respectiva). sa nu-mi zici ca instalatie de clima, abs-ul, servo, airbagurile, geamurile electrice, motor mai mare, radiatoare, toate astea cantaresc doar 23 de kile...
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
este diferenta intre masinile Full si Ambiance. De exemplu eu . Ambiance cu Laureate plus - pe atunci ambele stock- am dat o masina jumate. Am facut schimb de masini si acelasi rezultat. Asa ca , conteaza foarte mult acele 50kg in plus sau in minus !
Nu e vorba de greutate.E vorba de acele curele si intinzatoare pe care unu coaja nu tre sa le invarta.Ce am observat eu,se aude si motoru altfel.La cele fara ac si servo parca merge mai lejer,nu se aude motoru asa chinuit in ture mari.
parerea mea este ca totul conteaza :kg,curele..nu este cazu lu dan mcd.la el e un
"tacanit" la volan.in general o masina fara accesorii merge mai usor.cine nu crede sa faca o proba :sa dea cureaua jos 400 m si apoi sa o puna si sa mai faca o tura cu ea pusa.sa compare timpii.
dane ai id meu:ag80bik
Ma da ce se lauda MCD ul asta,ca are ca face ca el e cel mai bun
VRAJEALA
pana ajunge sa scoata din 1.4 evo sau sti mai e
hai bafta dane si fai sa planga de cazanele lor manarite pe mii de euroi
@catafof: 1090kg avea 1.6-le meu (full la vremea respectiva). sa nu-mi zici ca instalatie de clima, abs-ul, servo, airbagurile, geamurile electrice, motor mai mare, radiatoare, toate astea cantaresc doar 23 de kile...
1070 a mea ... logan ambition ,servo,clima etc ,numa compresoru de clima are 10 kg )
mcdule ,ai incercat un vs cu racingcode? n`are decat 95 cp masina .
Last edited by Cristi_Xp; 17 November 2009, 19:13.
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment