Logan 1.5 dci vs matiz

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Corect era daca si Matiz avea motorizare diesel...Dar un Logan dci cu un Matiz benzina...E cam ciudata comparatia!
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • Originally posted by Cristi_LCD View Post
      Off topic: nu cunosc prea bine Matizul dar nu sunt mai multe motorizari pe Matiz? Cati cai putere are cel mai mare motor de Matiz?
      E doar un motor de 800 cm. Are in jur de 50cp ( 48 parca )

      Comment


      • Sunt si matiz-uri cu motoare de 1000 cmc, puterea lor nu o stiu.

        Comment


        • Chevrolet spark , mai exact, are 1000 cmc.
          Matizul a venit doar cu 800 cmc.

          Comment


          • Am logan de 70 cp ,si sincer regret demarajul de la matiz.
            cu riscul de a fii luat la misto, facand abstractie de sofer (referindu-ma strict la masini), matizul face la demaraj(plecare de pe loc) un diesel
            dupa 80-100 m e alta treaba..Il lasi sa miroasa fumul de la diesel;dar la demaraj (am avut matiz 100000km)am facut la stop inclusiv passat-uri si audi.
            ca confort ,comportament la drum lung, siguranta in depasiri ,clar loganul diesel este superior(dar si alta clasa de masina).
            una peste alta ,ambele masini sunt bune ,depinde ce vrei de la ele.
            Aaa, si diesel-ul meu consuma cu ac ,in bucuresti 7,3l\100km;matizul halea la acelasi stil de mers aproape 8,chiar 8,5...

            Comment


            • Matizu ia suta in vreo 17 secunde , asta spus generos (mai degraba sunt vreo 18'').
              Cum sa faca dizalu, care ia suta in 15 sec?
              Eu cu 1.4 din start iau demaraj (pe trI) fata de un matiz.
              La Matiz pare ceva ''fulminant'' demaraju pana la ~60/h, ai impresia ca te baga tare in scaun dupa care e fas. (si Dacia 1300 bine pusa la punct, pe portiuni foarte scurte ai senzatia asta, dar cam atat).

              Comment


              • Pai asta am zis si eu...Pe 50-60 metri matizul(si cred ca orice benzina), face loganul diesel... Pe urma ...

                Comment


                • Adica tr I si cam atat, cand se intra pe tr II s-a terminat totul
                  Da-mi dizalu tau si tu fa rost de un Matiz si-ti arat ca si pe tr I nu treci nici macar un metru in fata ))

                  Ok, glumeam - e posibil, dar asta nu se cheama nici liniuta, nici intrecere nici nimic.

                  Comment


                  • Loganul are demaraj in mers datorita cuplului mare , deci recuperezi dupa 80-100m.
                    matizul are vana si intr.1 si in 2, si in 3,pt ca se tureaza imediat in 4500-5000 de ture..
                    (faceam depasiri cu a 3-a la 100 la ora fara nici o greata).
                    oricum ,pt. Cine nu a mers cu amandoua masinile ,e greu sa faca comparatie...

                    Comment


                    • Am mers si cu Matiz (senzatie puternica de tabla subtire si nesiguranta), are senzatie de vana, am simtit mai tare in Matiz cum pleaca decat in Logan, dar cu Loganu (1.4 iti spun pe incercat), Matizu nu ia nici macar un metru in fata.

                      Comment


                      • Comparam dieselul cu matizul....
                        si chestia asta cu plecatul de pe loc; benzina bate dieselul ,matizul bate loganul diesel ,loganul (1,4-1,6-1,6 16v),bate matizul, si tot asa...Un motor pe benzina aspirat va bate un td la plecarea de pe loc....Iar in mers td va da clasa benzinei...Doar daca benzina nu are..Turbina..Sic.
                        ca sa raman on topic ,da, la demaraj matizul bate loganul diesel,si nu e nimic anormal in asta, iar loganul isi ia revansa in depasiri.
                        inca o data , dupa mine se compara mere cu pere,este o alta clasa de masini.
                        si tabla la matiz are 0,8mm fata de 0,6 la logan +ranforsari in usi (logan nix)+ranforsare intre motor si locurile fata+stabilitate mai buna pe zapada....

                        Comment


                        • Te contrazic: loganul are ranforsari in usi.
                          Da fetele de usi jos si ai sa le vezi.
                          matiz 0-100 km/h in 17 sec, logan dci 65 0-100 km/h in 15.5 sec.
                          Stabilitate mai buna pe zapada...
                          In concluzie: numai aberatii ai spus.
                          PS: a nu fi cu suparare, insa asta e adevarul.

                          Comment


                          • Cmb lasa cat e de sigur Matizu, era doar senzatia care am avut-o eu in masina.
                            Nu stiu, poate (cu foarte mari indoituri) ca pe primii metri ar lua un metru avans Matizu, asta doar pt ca e benzinar , dar ma uit la capacitatea cilindrica 0,8L, e putin, macar 1,0 L daca ar fi avut. Nu stiu..Nu prea cred.
                            Ti-am spus (desigur ca sunt off topic) cu 1.4 nu ia nici macar un bot de masina avans, defapt NU sta langa mine, testata de cateva ori, am lasat ambreajul am luat in primii metri un pic de avans (numai in cazul in care eu plec ca ''pixu'').

                            Comment


                            • Facut "linuta" cu un matiz..De la un semafor la altu` ...Vreo 3 semafoare la rand...De fiecare data l`am luat inca de la plecare si l`am lasat serios in urma..Cu tot demaraju` lui fantastic

                              Comment


                              • Mai eu m-am carat cu 1.5 dci, 1.4 desigur si matiz (ca tot discutam de ele).
                                La demaraj, poate suna ''apoteotic'' cel mai cool mi s-a parut 1.5 dci 65cp, mi-am spus ca ''pfuai, asta ma manca pe paine!'' pana am bagat ''una mica'' si desigur, a ramas un pic in spate, da' nu mult.

                                Asa ca senzatiile ca te ''da pe spate'' sunt doar senzatii, si iti dau crezare, nu discuti cu Matizu chiar si cu dci65cp la demaraj.
                                Nu am motive sa tin partea cuiva.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google