Logan 1.5 dci vs matiz

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu momentan am 70 cp deci e motorul stock..Sunt curios dupa remapare cum va fi..Pana atunci orice ar fi tot ii dau fum unui matiz
    numai bine

    Comment


    • Ia vezi poate isi pune si Matizu' mai un motor in portbagaj ))

      PS: daca ii faci remap, va RUPE si crede-ma ca nu exagerez cu nimic (am simtit pe propria-mi piele cum merge un 65 cp remapat), pana la 120-130pui probleme la masini cu fitze-n cap )

      Comment


      • Cezar ,n-ai citit ce-am scris...
        recunosc ,la loganul care-l am acum nu m-am uitat in usi, stiu doar ca primele modele nu au avut ranforsari in usi, pt. Ca am vazut cu ochii mei.
        tabla nu comentez, la acelasi logan care n-avea ranforsari,0,6mm pe alocuri rugina sub vopsea;era in service ,fusese lovita ,deci am vazut-o in toata splendoarea ei
        tu din cate am vazut ai motor de 1,4. Socru meu are la fel(varianta cheala) ,si chiar cu cormoranele pe ea este mai echilibrata decat a mea, care are din ce am vb. Cu cei din service vreo 120kg in plus pe fata, care crede-ma, se simt. Masina practic topaie daca n-am greutate pe spate si intra in balans la viteza mai mare.
        discutia se facea referitor la demaraj(plecare de pe loc), nu la cat ajung masinile la 100km\ora.Repet pt. Ca probabil n-ai citit:facand abstractie de sofer ,primii 50-60 de metrii sunt ai matizului...Pe urma orice diesel cu turbina revine in forta..
        am avut 3ani jumate matiz stiu foarte bine ce poate, am logan diesel de 70 cp de 1an jumate, si la fel stiu ce poate.
        asa ca inainte de a-mi spune ca aberez,citeste ce-am scris si eventual condu un matiz asa vreo 3ani.
        nu mi-o lua in nume de rau ,nici tu nici ceilalti, nu sunt nici fan matiz ,nici fan logan, insa vad care sunt dezavantajele si avantajele fiecareia dintre masini, fara a-mi face iluzii ca am avut sau am vreo masina de curse,capabila sa o faca de ras pe cealalta.
        si pt. Cei care au indoieli ca nu se poate ca o buburuza sa demareze mai repede decat un logan ,specific,DIESEL atunci de ce s-a mai deschis topicul acesta???Doar ca sa se laude unii ce buna e distributia lor intre volan si pedale???
        repet sunt masini de clasa diferita asa ca nu vad rostul comparatiilor..Si sunt masini de oras ,ma-ndoiesc ca sunt pt. Liniute de 400 m. Inteleg sa iesi dintr-o intersectie aglomerata, sa pleci de la semafor pana sa vina puhoiu', da mai mult deja e frustrare(no ofence).

        Comment


        • Loganu nu e numai masina de oras.
          Da-mi mie dizalu tau si urca-te tu intr-un Matiz.

          Comment


          • Am mers !
            dupa cum ziceam mai sus l-am avut 100.000km . Si golanu-i mai confortabil la drum lung(mai ales datorita a.C.).E alta clasa de masina .
            cu matizul am facut tara, de N-ori Bucuresti -Suceava,inclusiv in iarna 2004 cand era zapada cat casa si s-a comportat mai mult decat onorabil.Per total e o masina ok. ,cu plusurile si minusurile ei
            cu loganul am mers si 10 ore in continnu ,si nu a avut nici o greata. Este o masina foarte reusita.
            si cand imi voi lua alta masina ,mai buna ca loganul,imi voi pastra obiectivitatea si voi recunoaste plusurile si minusurile si ale log. Si ale celeilalte.
            desi am mers si pe 307sw si pe golf5 reusesc sa apreciez in continuare loganul ca o masina ok,si sincer ultimele variante de prestige nu mi se par cu nimic mai prejos.
            aaa,ca uitasem...M-a surprins ca atunci cand trecea un camion pe langa mine atat loganul cat si golful 5 se resimteau(cam la fel).Oricum cel putin la fel ca la matiz. Mi-a explicat un prof. De la politehnica ca ORICE masina se zgaltaie, cu cat e mai inalta cu atat mai mult.Chiar si vw?Am zis...Da ,si ala.

            Comment


            • Bre...Ce naiba cauta Golfu V aici??

              PS: auzi...Serios, si Golf V se ''scutura'' la viteza cand trece un ''ceva'' mare pe langa el??? ....

              Comment


              • Ca de obicei, urmaresc cu interes posturile de aici, din moment ce a trebuit neaparat dezgropat acest topic controversat. Sunt de acord cu cmb in ceea ce priveste ambele modele iar dupa cum afirmam cu cateva pagini in urma si eu am condus ambele modele. Ceea ce nu inteleg este de ce trebuie dezgropat un topic vechi din moment ce tot ce era de zis despre "Logan VS Matiz" s-a spus deja de cel putin 2 ori si acum, din nou, incet-incet se deviaza subiectul spre alte orizonturi...
                sigpic

                Comment


                • Tu esti cel mai bun exemplu, pt ca ai fost la intalniri cu ambele.
                  Uite, eu platesc totul, facem cu schimbul sau cum vrei tu, Matizul NU pleaca mai repede ca un 1.5 dci
                  PS: am vazut ce lejer ai facut depasirile mai ales cand ne-am intors de la Sannicolau, in mers.

                  Comment


                  • Si eu zic ca nu pleaca, clar, mai ales ca versiunea Euro 4 ce o am eu, e puturoasa rau (mai ales la plecari in forta, tinde sa se inece). De cand am Matizul euro 4, destul de rar mi-a iesit o plecare in forta ca lumea... Poate daca era un Matiz euro 2 (care e mai bun decat euro 4 din toate punctele de vedere dupa parerea mea) atunci mai puteam discuta
                    sigpic

                    Comment


                    • Am vrut sa evidentiez ca indiferent de masina ,toate sunt supuse acelorasi legi ale fizicii.
                      oricum ,fie ca tine matizu' e o masina lenta , si tu esti varfu' de gama intre soferii de logan

                      Comment


                      • Matiz Euro 2 a fost cel mai ''sprinten'' Matiz.

                        Comment


                        • Am avut euro 2 ,nu stiu cum e e4...

                          Comment


                          • Adica e VARZA.
                            Oricum, un ~48 cp Matiz putea fi comparat cu o Dacia 1300 de 54 cp

                            Comment


                            • Originally posted by cmb View Post
                              Am vrut sa evidentiez ca indiferent de masina ,toate sunt supuse acelorasi legi ale fizicii.
                              oricum ,fie ca tine matizu' e o masina lenta , si tu esti varfu' de gama intre soferii de logan
                              No offence, dar la cine te refereai cand ai postat aceasta afirmatie??

                              @cmb: Si eu am avut Matiz Euro 2 (echiparea SE A/C RSP) si si acuma imi pare rau ca l-am dat (avea 25.000 km si garantie inca vreo 3 luni) pe Matizul Euro 4. Chiar daca e acelasi motor, din cauza faptului ca normele euro 4 sunt mai "restrictive" sa zic asa, motorul a fost "gatuit" pentru a se putea incadra in norma. Iar faptul ca e puturos vine si de la faptul ca nu primeste destula benzina (am pus-o pe tester si de acolo a reiesit acest fapt) in ciuda faptului ca i-am facut un reset de ECM de cel putin 2 ori cu rezultate 0. Si pe langa asta si calitatea executiei acestui model mai recent lasa de dorit: in 25.000 de km la Matizul euro 2 nu am schimbat nimic in afara de consumabile; la euro 4, la 5.000 de km !!! Au trebuit schimbate ambele amortizoare spate. (asta ar fi cel mai elocvent exemplu in cazul meu).


                              Stima.


                              P.S. @Tavi: Permite-mi sa te contrazic, dupa parerea mea, Euro 2 a fost cel mai reusit model de Matiz. Euro 4 e cu mult sub din toate punctele de vedere. Mai sus ai si cateva explicatii de ce.
                              Last edited by MAVERICK_SS; 9 September 2008, 22:54.
                              sigpic

                              Comment


                              • M-am referit la cei care considera varza o alta masina,doar pt. Ca nu corespunde cu standardelor lor ridicate...
                                la matiz am schimbat bascula stg.La 70.000km,si pe cea dr. La 90.000km,si un rulment spate la 52000km .Atat.In 3ani si jumatate.
                                l-am dat pt. Ca nu avea a.C. Si pt. Ca imi trebuia o masina mai mare.
                                aici inchei , deja s-a vorbit mai mult decat trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google