Logan 1.5 dci vs matiz

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am citit primele 3 pagini de pe threadul asta,mai mult nu am rezistat!
    Eu cu masinuta mea fac misto de astia cu dacii 13.. Cu sau fara injectie indiferent de putere si ma joc cu iei(merg pe langa ei si... La un moment dat normal se oftica si accelereza arunci eu sunt in treapta3 de obicei,dar in orice treapta as fii o urc numa pana la 4000 de ture,schimb , si gata i-am facut)Si nu uitati ca ei pornesc primii in'cursa'
    Nu se poate sa te faca un matiz decat in max primele 2-a trepte max!
    Terminati cu fazele astea de logan vs titirez ca...O fi logan masina de familie dar dupa 3500 de ture merge bine.Cand am vazut prima oara un dci langa mine(probabil ala cu motor de 65-70 cai)si mai era si rosu ca al meu nu m-am putut abtine si..Pana la urmatorul semafor era departe in spare.
    Am incercat o data si cu un 16v (eram langa el si ma uitam la el disperat,vroiam sa vad cu cat e mai rapida decat a mea dar.. Nu a vrut ala sa o calce de nici o culoare).
    Inca nu am reusit sa fac un gen de liniuta cu nici un 16v (liniuta imi place cu start lansat si preferabil primu pornit in 'cursa'sa fie 'inamicul' ca sa fie rusinea si mai mare.
    Am o portiune preferata de drum si acolo mereu cand ajung nevasta-mea deja incepe sa zica ca...Sper ca nu te intreci si cu ala )
    Povestit la voi ca sa nu va plictisiti
    Matiz e buna in oras la liniute vs camaro,ferrari etc dupa ce am auzit aici )

    Comment


    • Eu am ajuns sa cred ca astia cu Matiz au un complex de inferioritate, nu stiu ce incearca sa demonstreze, - oricum nici nu se mai fabrica , deci nu stiu de ce se tot scrie pe topicul asta.
      Matiz e o masina buna de oras pentru drumuri pe la servici . Sau servit pizza. Dar atat.
      Nu stiu si de ce unii Loganisti le tin isonul cu tot felul de explicatii etc
      Eu cred ca nu aveti ce face si postati in continuare.
      Ps: Am vazut si unii cu Logan - atinsi la aripa- daca pot spune asa care pe sosele si nu numai incearca sa demonstreze la altii - nu stiu ce.
      Moft

      Comment


      • De cand a fost inceput acest topic stau si il citesc si ma minunez unele posturi. Eu conduc atat Matiz cat si Logan si pot sa spun ca nu am niciun complex de inferioritate sau mai stiu eu ce. Parerea mea este ca acest topic nu isi are rostul fiindca nu ai cum sa compari un Matiz cu un Logan. Matizul e o masina de oras, mica, fasneata si cu un consum relativ decent (cea mai OK serie din pdv al consumului au fost cele Euro 2, Euro 4 papa cam multa benzina si e si mai puturos) iar Loganul este o masina cu care poti sa cari toata familia si o groaza de bagaje, o masina pentru drumuri lungi.

        Nu are rost sa ridicam in slavi Loganul sau Matizul fiindca ambele au avantajele si dezavantajele lor. Chiar daca conduc ambele masini, nu pot spune care e mai bun fiindca ambele sunt OK daca sunt folosite cand si unde trebuie. Chiar nu inteleg de ce trebuie sa ne certam pentru asa subiecte puerile, in loc sa fim uniti si sa combatem afirmatiile coforumistilor prin afirmatii pertinente si argumentate.


        Stima.


        PS: Niciodata nu m-am rusinat/jenat sa recunosc defectele Matizului sau Loganului cand a fost cazul de asa ceva si niciodata nu voi nega ca ambele modele au defectele lor (remediabile sau nu...), de aceea nu vad de ce nu am putea recunoaste unele defecte ale modelelor noastre atunci cand suntem pusi fata in fata cu ele (defectele).
        Last edited by MAVERICK_SS; 14 June 2008, 09:07. Reason: Adaugare ulterioara
        sigpic

        Comment


        • Pai da...Nu trebuie sa facem misto de Matiz (decat asa...Un pic), si-a facut treaba bine de cand e pe piata.
          Si sa fim seriosi, daca iti pui mintea (ambi soferi) ca sa-l iei la semafor trebuie sa talpesti bine Loganu' (1.4)

          Ai dreptate cu Matizu Euro 2, a fost cel mai ok la consum si smaga.

          PS: merge resoftat Matizu? Cati X cp castiga ? ))

          Comment


          • Originally posted by iuli81 View Post
            Cred ca o comparatie logan - matiz e mult prea exagerata si se poate face doar asa ca sa fie un subiect de discutie.

            Offtopic: Sony... Avem si noi la firma o Yaris si merge de rupe. Are cai multi pentru o caroserie asa mica dar stai linitit ca daca bagi 3 persoane in ea, zici ca ai legat 5 tone in spate. Am condus-o si eu, pleaca bine de pe loc, dar nu poti prinde viteza cu ea. Am ramas putin socat de plsticul din interior care bate la gropi de 3 ori mai naspa ca pe golan.
            Sustin...
            Daca il comparam si cu buburuza asta...Ce naiba.
            Mai e lastunul, spark-ul si apoi trecem la scutere...
            Da-l naiba de matiz...E jenant!

            Comment


            • @Octavian_30: Cred ca se poate resofta insa nu castigi mai mult de 5 cai (nu prea m-a interesat acest subiect, deci se poate sa ma insel).
              sigpic

              Comment


              • Au facut astia soft de putere pentru Matiz? ..

                Comment


                • Da mai...E ceva mai ''special''.
                  Toata operatia se face in portbagaj, se ia una bucata set pedale, se monteaza dupa schema si cu piticul din dotare (e inclus in kit) care pedaleaza repede repede repede (are prins de oo o ata care e legata la acceleratie si cand dai talpa il tragi de oo) castigi astfel ceva putoare la acceleratie )

                  Sorry.

                  PS: softul se numeste penis torpedo special conceput pt Matiz
                  Last edited by Octavian; 14 June 2008, 21:58.

                  Comment


                  • Eu stiam ca la matiz se face exact acelas tuning ca la tico.
                    Adica intri pe forumul daewoo(daca exista)si o sa zica aia ca au luat si ferrariul cu matizul si tu poti sa ai crezi...Sau nu

                    Comment


                    • Acuma am vazut topicul acesta si ma intreb cum sa compari matizu cu loganu ?
                      sigpic

                      Comment


                      • Auzi...Te rog frumos...Eu era sa iau Spark in loc de Logan ) (raportat la pret am renuntat imediat).
                        Iti dai seama ce va spargeam pe toti cu Sparku.. Zzzzzzzzzz

                        Comment


                        • Si Spark-ul ala...Alta cashcarabeta !
                          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                          Comment


                          • Nu mai ziceti de rau de Spark ca e o masina foarte buna pentru oras. Au la firma una cu vreo 50 60 .000km : nu zdrancane nimic in ea , nu au avut nici'o problema cu ea.

                            Comment


                            • Fain topic! :P

                              Imi aduc aminte de vorbele unui coleg de forum (pe care il salut cu aceasta ocazie!) care numea aceste masinute de la "Daevuu": "supozitoare cu motor" (absolut no offense pentru proprietari, utilizatori!).
                              Am condus odata o buburuza (matiz) eram cu un fin de-al meu si,,,am accelerat de am ajuns pe la 120 km/h. La un moment dat a trecut un tir pe langa noi iar omul meu imi zice sa o las mai "moale" (naspa senzatie,,,parca eram barcuta in ocean); la o curba duuulce,,,aveam cam 100 km (bahhh! La fel,,,instabilitate)
                              Puncte forte,,,este excelenta pentru doamne domnisoare (si nu numai!), pentru fusareala de oras.
                              Mie unul nu mi-a convenit ca nu prea e de mine; de la ce "altitudine" respir aerul (1.95) va imaginati cum stau cu calcaiele pe bord.
                              Ma uit la masina mea; la cat de grea este, tot mai simt curentii de aer (deh! Lipsa aerodinamicitate!, garda la sol ridicata) cand trec "elefantii" pe langa mine
                              Concluzii:
                              Comparam struguri cu pepeni.
                              Cei cu liniutele rog sa va uitati pe specificatiile tehnice ale ambelor auto,,,caluti putere, cuplu forta, etc. Vedeti si datele oferite de producatori! (ce timp se scurge pana obtine "galusca" suta si cat ii trebuie "ligheanului" pentru acelasi lucru)
                              Last edited by 77sky; 15 June 2008, 17:41.
                              Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                              Comment


                              • Fiti seriosi!!! Alta comparatie nu ati gasit de comentat?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google