Pt Maverick: ma mir totusi cum ai schimbat amortizoarele spate la doar 5.000 de km la matiz si eu am ca masina de firma tot un matiz euro 4 fabricat anul trecut si am 42.000 de km si nu am schimbat nimic inafara de consumabile.
Logan 1.5 dci vs matiz
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
@adyshor: Nici eu nu imi explic cum de au trebuit schimbate asa repede. O explicatie posibila ar fi faptul ca amortizoarele nu au fost de calitate si au cedat mai repede decat trebuie + ca designul puntii spate si a amortizarii ei e o problema la Matiz (mai ales daca nu e incarcat). In cazul meu niciodata masina nu a avut mai mult de 3 persoane in ea simultan si probabil si asta era o "problema" pentru amortizoare.
Ca fapt divers, se spune ca e bine sa ai 40-50 de kg in portbagaj pentru a avea totusi ceva greutate pe puntea spate si pentru a preveni uzura prematura a amortizoarelor (asa am auzit eu de la mai multe persoane, nu e nimic verificat si viabil).
Stima.sigpic
Comment
-
Sorry, nu e forum de matiz....
cand mi-am luat matizu' ,(nov 2003)toti zicea ca e masini proaste ,nu trage motoru',troncane..Etc. Amvb. Cu niste taximetristi care mi-au confirmat ca e ok ca masina.De troncanit troncanea ,dar nu m-au lasat nici o data amortizoarele. E o masina mica, rigida , iar designul puntii spate e facut pt stabilitate, tine masina compacta. De mentionat ca in intervalul cat am avut-o, n-am avut greutate pe spate ,da-mi amintesc ca atunci cand aveam ,nu mai troncanea nimic...
azi la un semafor eram la plecare cu un spark...Si am plecat tare amandoi;desi aveam ac pornit nu m-a facut, da sincer a demarat de parca ai patina ambreiaju', n-avea vlaga de loc. Nu stiu ce sa zic, asa ca nu mai zic nimic.
Comment
-
N-am bagat piciorul pana la podea, asa ,vreo 2800 de turatii ,cu aproximatie.
de fapt edificator cred ca ar fii sa iei 2 masini de cilindree apropiata(ex. Logan diesel cu 1,4 mpi). Atunci este elocvent.
restul sunt intamplari, si tin mai mult de sofer decat de masina.
Comment
-
Am mers cu un Matiz acum vreo 9 ani,o singura data.Era aproape nou,avea putin peste 5000 km.Urma sa-l duc la Breaza,proprietarei. I-mi placuse pana sa ies din Bucuresti,AC i-si facea bine datoria,accelera brusc si i-mi placea spatiul oferit in fata. Depasirile le faceam usor(eram singur,fara bagaje,cu mai putin de jumatate de rezervor),insa dupa Ploiesti,vantul lateral i-mi crea probleme serioase,ca si TIR-urile ce treceau pe sensul opus,directia se destabiliza alarmant,iar trecerea cu 120 km/h peste denivelari necesita reale eforturi in mentinerea traiectoriei normale. Din acele aduceri aminte,sunt de acord ca micul Matiz poate trece inaintea unui Logan de 1,4 pe o distanta oarecare,insa nu mai mult de 120 km/h...Intrecerea cu un dci i-mi pare ciudata la iesirea invingatorului ca fiind firavul Matiz,doar daca nu cumva posesorul acestuia nu i-a adus ceva modificari...
Comment
-
M-a facut un Matiz....La parcare . Ma invarteam prin parcare sa gasesc un loc. Ochisem unul dar nu prea-mi convenea ca nu se mai putea da jos pasagerul din dreapta sau soferul(adica eu). Si a venit micul gigant si s-a bagat fara nici un stres .
Exista Matiz cu servodirectie? De cand?Cel mai lent 1,6 8v
Comment
-
Ce subtil esti tu mai Razzvan... Baiat destept, ce mai...
Sincer nu ma intereseaza. Era o gluma pe care nu ai inteles-o dar poate mai citesti o data si te prinzi de lucrul asta.
Acuma sincer... Ce naiba ma iei asa? Se vede de la o posta ca postul meu e pura gluma.
Comment
Comment