Logan 1.5 dci vs matiz

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu am un logan 1.4 si sunt f multumit de el ce`i drept e mai lenes dar merge.. Cat despre logan vs matiz .. Nici o sansa pt matiz..Ce`i drept fratele meu are un diesel .. De 85 cp mcv.. Rupe masinuta aia soseaua ..

    Comment


    • Mircip inseamna ca Loganul lu fratele tau e cea mai rapida masina cu care ai mers daca zici ca rupe soseaua.
      sigpic

      Comment


      • Pacco .. Nu prea am mers cu masini puternice .. Dacia 1310 matiz logan 1.4 cielo si loganu de 85 de cai .. Da e cea mai rapida cu care am mers.. Dar am fost ff surprins la ea.. Sa vad ca trage chiar si la 130-140 ... Asta de 1.4 ma rog de ea sa ia mai multa viteza

        Comment


        • Da' di ce ai in profil trecut dizal daca ai 1.4? Ai fi vrut sa ai dizal? ))))
          Lasa ca se duce si 1.4-le de la ~130, ii bagi tr IV si talpa la blana ) pana la 150, si poate cu putin noroc il faci pe frate-tau cu dizalu lui de 85 (care trage bine!).

          LE: deci am glumit cu intrecerea, dar cu urcatu de la 130 la 150 n-am glumit. Nu-ti fie mila sa-i arati 5000-5500 rpm daca trebuie.

          Comment


          • Sau 160 tavi eu i-am dat in a IV-a 160
            sigpic

            Comment


            • Nu cred ca e fair comparatia logan-matiz

              poate matiz-tico

              Comment


              • Crisped e vorba de liniute etc intre ele .... Ca altfel nu le putem compara.

                Comment


                • @Mircip:da fata de 1.4 trage mai bine normal.E dci si are cuplul disponibil de la turatii mici.Fata de 1.4.Dar oricum nu rupe soseaua.Ca trage mai bine decat un 1.4 e adevarat.Dar nu rupe soseaua .
                  sigpic

                  Comment


                  • Originally posted by dorutz View Post
                    Sau 160 tavi eu i-am dat in a IV-a 160
                    Eu am vrut sa fiu baiat simtit
                    Normal ca merge 160/h pe tr IV (mai ales dupa rermap, repede ajunge).

                    Comment


                    • Originally posted by Octavian___30 View Post
                      Eu am vrut sa fiu baiat simtit
                      ...
                      atunci aia care merg 180 in a 4-a, la decuplarea injectiei, cum sunt? Oameni cu un caracter deosebit...

                      revenind la 1.5dci 65CP vs matiz...La depasiri ar trebui sa mature loganul cu matizul pe jos si la liniute, matizul sa rupa loganul. Desi tare am impresia ca matizul doar pleaca bine, dupa care se termina macaroana. Si totusi pare o masina fasneata...
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • @csebalyn: Intr-adevar, Matizul doar pleaca bine. E fasneata mai ales in viteza 1 si 2 chiar si 3 dar nu asa de tare. Aproximativ, limitarea intra pe la 30-40 in 1; 50-60 in 2 si 100-105 in 3 (valori aproximative pentru 1 si 2, nu am tabelul cu valorile concrete la indemana; la 3 e valoare cat de cat concreta, am patit eu intr-o depasire mai din scurt sa imi taie alimentarea la 105 in a 3-a).
                        sigpic

                        Comment


                        • Originally posted by csebalyn View Post
                          ................................
                          revenind la 1.5dci 65CP vs matiz...La depasiri ar trebui sa mature loganul cu matizul pe jos si la liniute, matizul sa rupa loganul. ...
                          Conform datelor declarate de producator, ar fi o diferenta de ~1,0 secunde intre cele doua (in favoarea dci) 0-100/h.
                          Matizul pleaca bine si cam atat, pe tr 1 si 2 e rapid pt motorizarea de 0,8L
                          Dar ...Ce am remarcat eu de-a lungul megaexperientei de sofer ))), multi nu prea stiu cum sa plece bine de pe loc cu dizalu (turbodizal).

                          PS: eu am luat-o la cur si cu un 407 2.0 hdi (136 cp) de la o Solniza pt ca am plecat ca o lula de pe loc (n-am corelat bine ambreajul cu turatia, mi-a scazut turatia pe la 1200-1300 si gata, acolo e ca un sdi clasic).
                          Desigur ca a doua oara nu s-a mai intamplat treaba asta )))

                          Comment


                          • Pai normal.Soferul face diferenta in cele mai multe dintre cazuri.
                            sigpic

                            Comment


                            • Originally posted by performant View Post
                              Daca stii sa pleci de pe loc cu diselul il faci si la demaraj, eu am facut cu megane 1.4 16v, l-am facut in a 3 a, logan 1.4 8v l-am facut de la plecarea de pe loc, am facut chiar de 2 ori.
                              pardon... Ce motor ai la dieselul ala de ai facut 16v? E vreunu mai special shi nu stiu eu?
                              sigpic

                              Comment


                              • Ce gluma ))
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google