Logan Vs ...Mitsubishi Colt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Logan Vs ...Mitsubishi Colt

    Daca tot sunt Fan Logan club, as lansa si o provocare catre "loganisti"
    Orice logan 1.4, 1.6 1.6 16v. DCI, modificat stock si are placerea sa se dea ies cu placere.

    masina e un Mitsubihi Colt 1.3 aspirat + una alta modificat... precizez ca nu am soft si e inca aspirat...so...the sky is the limit...
    Pana mea...

  • #2
    nu mai fa invitatii de-astea in public, ca iei vacanta cateva zile. te-am rugat si pe celalat topic unde ai postat...fa comparatie intre masini, da-te liniute, dar nu le organiza pe forum. ultimul avertisment...
    discutia poate continua strict ca si comparatie intre masini, evident ca se pot compara masinile si la capitolul performante, dar va rog nu faceti aici loc de organizat curse ilegale. mersi.

    le: anca, imi permit sa redeschid topicul, atata timp cat se vor face comparatii intre masini, nu organizari de liniute. pot sa vorbeasca despre care cred ei ca-i mai tare pe 400m, dar sa nu ii prind ca organizeaza pe aici seiunile de ilegale.
    cristidadea: verifica site-ul mitsubishi sa vezi ca n-are coltul chiar 700 de kile...stock ia suta in 11.1 secunde, cat un logan 1.6mpi. postul tau ramane insa sters, sa nu considere vreun moderator ca e atac la persoana si sa iti dea avertisment. cadou de la mosul superverde si de la dom'soara pinky, azi ai fost iertat
    Last edited by Seba; 8 December 2009, 20:02.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #3
      mai bine era sandero vs colt

      Comment


      • #4
        masina e un Mitsubihi Colt 1.3 aspirat .....mai pune ceva si poate faci fata....eu as zice un S

        ,,Daca tot sunt Fan Logan club, as lansa si o provocare catre "loganisti"
        Orice logan 1.4, 1.6 1.6 16v. DCI, modificat stock si are placerea sa se dea ies cu placere.

        masina e un Mitsubihi Colt 1.3 aspirat + una alta modificat... precizez ca nu am soft si e inca aspirat...so...the sky is the limit...''

        nu se compara, ia-ti o masina de aceeasi marime si vorbim...
        Last edited by cristidedea; 8 December 2009, 20:03. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #5
          mda e clar inchideti sectiunea...din ce motiv vreti voi, ramane sa vb cu baietii live in buc, m-am saturat de tastangii care sunt extrem de "legali" si nu incurajeaza "liniutele" Sa traiti cum ati votat...
          Pana mea...

          Comment


          • #6
            o seara buna...

            Comment


            • #7
              tastangiul ti-a zis ca ai incalcat regulamentul forumului. tastangiul de aia e pus aici, sa aibe grija. te-am avertizat de 2 ori, ti-am redeschis topicul, acum tot eu sunt ala rau. ok, o sa fiu rau.
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #8
                esti gelos seba ca te face ... 1.3 -150 cp
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • #9
                  150cp 1.3 aspirat? ia mai citeste o data primul post...iar ala de 150 de zici tu e 1.5 turbo. iti dai seama ce trist sunt eu ca iau bataie la liniute...asa de tare ma oftic...aoleu...cred ca ma duc acum seara sa-mi pun si eu turbo pe lighean...
                  bah, xp, ma leshi?
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #10
                    Da mai lasa, stim ca tie iti plac circuitele

                    PS: ai grija la curbe si la becurile de pe stalpi.

                    Comment


                    • #11
                      vino la mine ca am o turbina ...
                      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                      Comment


                      • #12
                        eu zic sa ne abtinem, ca am stricat topicul. hai sa lasam pe cei interesati sa-si exprime parerile vis-a-vis de colt si logan...
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #13
                          da..care?1.3 , 1.5 turbo ..turbina..care?cum ?pana la urma ce se compara? "e " multe.cz3,czt,czc...?a inceput cu liniuta si se termina cu o comparatie.faceti lumina sa inteleaga tot omul despre ce se vorbeste ca pana acum a fost razbel.
                          Last edited by margelatu; 8 December 2009, 21:42.
                          Welcome to the Club, We Have Jackets !

                          Comment


                          • #14
                            am zis de la inceput: se compara masinile. chiar si ca performante la liniute, daca asta va place, cu conditia sa nu organizati aici liniute. ce nu e clar? comparati culori, dotari, spatiu interior, manevrabilitate, performante, consum, confort. chiar nu aveti altceva de comparat decat 0-100km/h si 0-400m la doua masini? mama ei de treaba...
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #15
                              asta vroiama sa aud.Noul Colt este disponibil in trei si cinci usi cu motorizari pe benzina de 1.1 (75 CP), 1.3 (95 CP) si 1.5 (109 CP). Pentru cunoscatori acum exista si versiunea Ralliart animata de potentul motor turbo de 1.5 litri ce dezvolta 150 CP. pentru cei care vor sa polueze mai putin exista si Colt ClearTeac, cu doua motorizari de 1.1 si respectiv 1.3 (doar 5 M/T) care are cea mai redusa emisie de CO2 din clasa mica si implicit un consum de carburant care va fi si el redus considerabi prin sistemul “AUTO STOP & GO”. Aceasta functie inteligenta permite oprirea automata a motorului la intersectii de drumuri sau in traficul aglomerat imediat ce masina este in modul stationare.
                              Attached Files
                              Welcome to the Club, We Have Jackets !

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google