16 V Vs. Ford Mondeo TDCI

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    va salut cu mult respect , chiar sant impresionat de forumul vostru ,si de ce ati reusit sa faceti din "micutele" voastre , mai ales vgroza a reusit sa faca un lup in blana de oaie (mult respect pentru asta)!! a si am si eu o intrebare pentru octavian_31 , ce motor are pe micuta lui si ce modificari ia facut???

    Comment


    • #17
      1.4 si chip. atat dar e fain sa citesti cum se ambaleaza el cu jucaria lui pe strazi si cum isi apara colegii cu 1.4 cand ii contreaza cei cu dizal sau cu 1.6...
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #18
        E de-al "nostru",nu va luati de el .Oricum cel mai cel mai de pe forum cred ca tot 1.4 are sau gresesc?MCD nu?
        sigpic

        Comment


        • #19
          da, mcd tot 1.4 are.
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #20
            Originally posted by dacul View Post
            ............. o intrebare pentru octavian_31 , ce motor are pe micuta lui si ce modificari ia facut???
            Am 1.4 (imi pare rau ca nu am 1.2 ).
            Rup tot, am mai cerut si in trecut un 1.6 stock (macar pt o liniuta) dar nu s-a oferit nimeni (XP a venit cu 1.6 modificat si stricat, dar am refuzat).

            Comment


            • #21
              pai aici ai gresit. al lui modificat si stricat merge mai rau decat un 1.6 stock, dar tu "nu, ca betmen"...na, mai asteapta, ce sa zic. in loc sa rupi gura targului ca faci un 1.6 chipuit, cu axe cu came, maturi, muraturi, acum te plangi ca nu gasesti pe nima sa se dea cu tine. dar si daca ti-o luai de la 1.6 stricat, iti dai seama ce te luau astia cu lopata in ideea ca ce ti-o tragea 1.6 nestricat ?
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #22
                ....m-ati amuzat
                sigpic

                Comment


                • #23
                  revenind la topic,probabil soferul respectiv dormea,tinand cont ca era o ora destul de tarzie,sau poate mergea la consum si tu credeai ca se da cu tine...sper ca sti de gluma

                  Comment


                  • #24
                    sunt un fost posesor de mondeo Mk3 (mark3) adik penultimul model si spun ca nu aveai cum sa-l faci doar daca respectivu nu avea chef de liniute sau nu era atent.
                    Mondeo la motorina are 2 motoare : unu de 2.0 TDCi de 115 Hp si respectiv 131Hp, si unu de 2.2 TDCi de 155Hp. Cel de 115Hp are cuplul motor de 280Nm deci dublu fata de logan si cu toate ca are 1506 Kg, eu tot cred ca te face, mai ales ca am avut si eu unul si stiu cum mergea. despre cele de 131Hp si 155Hp nu are rost sa vb.
                    Toate au Ci rosu, deci nu ai cum sa-ti dai seama, cele de 131 au 6 trepte.(majoritatea)

                    Comment


                    • #25
                      Daca tot te pricepi asa bine la date cauta si timpul de acceleratie 0-100 la modeo de 115cp; o sa vezi ca e mai slab cu 0.8s decat la logan 16v. Asa ca....pe 0-100, sau chiar 0-120 bate clar loganul.
                      La mondeo de 131cp nu am gasit timpul, dar sa stii ca fatza de un passat de 131cp loganul sta bine pe 0-100, dupa 100 pierde clar.
                      Last edited by bossake; 14 January 2010, 17:25. Reason: edit
                      Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

                      Comment


                      • #26
                        au mai fost cazuri de "victime" cu tdci 131cp care "io nu ma dau decat cu passat 1.8T"... dupa ce-au luat-o (greu, ce-i drept) de la logan, nu i-am mai vazut cu saptamanile pe la circuit
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #27
                          va salut cu respect pe toti, chiar imi place forumul vostru!!!!! eu lam intrebat pe octavian_31 ce motor si ce modificari ia adus motorului datorita faptului ca printre "victimile" lui era si o alfa 156 ( la alfa 156 cel mai slab motor pe benzina e de 120 cp , iar pe motorina de 105 cp asta fiind primul motor diesel cu CR din lume fiind lansat in "97 -"00), eu fiind posesor de 156 si stiind ce le poate pielea ! sincer sant uimit, oricum felicitari pt asta ! iar vizavi de km parcursi, eu am 99000km motor 1.8 ts 140 cp din 2001 si mam dat cu un mitsubishi lancer (asta nou , deci mai mult de 50000km , nu avea) tot de 1.8 143cp si vreau sa zic ca lam facut destul de mult, chestia este relativa, fiindca in treapta a3a , am facut un logan dci . fara sa schimb viteza , mai exact eram in a2a si am schimbat treapta a3a la 2500 rpm , si am tinuto pana la 7000rpm , sa tinut pana la 120km\h umar la umar cu mine ca dupa aia gata , de precizat ca mai eram cu 5 persoane iar in logan era un "pasager"! dar cu toate astea , am intalnit un lgn dci care a scos o tona de fum dar sa tinut umar la umar cu mine de ma facut sa ma uit stramb , mirat... la el , pana la urma a trebuit sa reduc fiindca se blocase banda pe care mergeam eu! sincer mie imi place loganul , e o masina ok , dar cred ca cu adevarat savurezi victoriile cand faci pe cineva cu lgn , un lup in blana de oaie !!!! va salut cu mult respect!!!

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by bossake View Post
                            Daca tot te pricepi asa bine la date cauta si timpul de acceleratie 0-100 la modeo de 115cp; o sa vezi ca e mai slab cu 0.8s decat la logan 16v. Asa ca....pe 0-100, sau chiar 0-120 bate clar loganul.
                            La mondeo de 131cp nu am gasit timpul, dar sa stii ca fatza de un passat de 131cp loganul sta bine pe 0-100, dupa 100 pierde clar.
                            Aiurea...cuplu mult sa fie la motor, ce conteaza ca il ai pe o plaja de 2000 rpm, si te mai impiedica si o cutie de viteze adaptata acelei plaje de turatii.

                            Comment


                            • #29
                              dacule, pana la 110-120 si loganul sta cu lancerul asta nou de 140 de cai. nu stiu cum are treptele de viteza facute, dar pe prima suta de km merge greut. cam in timpul unui logan 1.6 de 90 de cai. cel putin asa zice site-ul mitsubishi. tu cu 1.8ts normal ca l-ai halit pe paine
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google