16v Vs Hummer H2

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    fratele meu lucra. nu am mers eu. am stat in dreapta. cu ocazia organizarii dunlop drivers cup.

    exact Corvette-ul zrt1 de care vorbesti tu LS9 supercharged de 638 cai este pe 7 sau pe 8 depasit de enzo pagani maseratti si srt10.
    da gata acum pe bune am deviat deja prea mult. putem continua in alta parte ca de la logan am ajuns la ferrari ca de obicei.
    Last edited by alessandro; 25 January 2010, 19:10.

    Comment


    • #32
      Daca e depasit de ce nu au facut record celelalte? Si nu bagam Pagani ca nu am adus in discutie SS Aero Twin turbo V8 6.3 1200 de cai si 1100 nm sau vre-un Saleen S7 sau Vector sau vre-un Vette cu 5.7 si 900 de cai doar din 2 turbine. Motoarele alea de Mercedes sunt twin turbo, si la una americana tot atat scoti daca trantesti 2 turbine. Cum spuneai, legile fizicii sunt aceleasi.
      By the way, ZR1 manaca pe paine un Ferarri 599 cu motor de 6l si 12 cilindrii...ba daca stau bine sa ma gandesc si un Vette Z06 ii da de n-are aer. Despre SRT, vezi pe net unu de 1700 de cai din 2 turbine puse si veziin cat timp parcurge sfertul de mila. Arata-mi un Amg care face asta sau un supercar european.
      Last edited by darksid3; 25 January 2010, 19:22.
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • #33
        mengele, ce ti-am zis eu ca sare intunecatu' de cur in sus cand zici de americance?
        pana la urma, recordul vett-ului a fost doborat, dar de niste "masini" facute in productie de serie de 2 exemplare ma rog, 905 dintre cele de deasupra de vette. care, vette, era stock, cum l-a facut fabrica. totusi, e de notat. acum putem concluziona in pace ca oczional, un 16v ii sta in fata unui h2 si cu asta basta? pe sprint la semafor m-am convins personal, acum cica si e drum intins. loganul i-a stat in fata. ok. mai departe?
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment

        Working...
        X
        Anulare DPF
        Politica de Securitate Google