Tocmai Seba, 1.6 16v "a dovedit" 6.0 V8. Restul nu conteaza, logan Rulzzzzzz.
16v Vs Hummer H2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Si ce conteaza...Poti face si un Unimog, sau un Saviem, sau un merdes randunica.
H2 ( din punctul meu de vedere) e o tampenie de masina, realizata pt cei care au mentalitate de cocalar : " A mea e mai mare ca a ta, fraiere".
Nici off-road nu este extrordinar de buna, nici pe sosea nu-i stralucita.
Doar ca-i mare, urata si poarta numele ovationat de turma : "Wow...Hummer...."
Comment
-
Originally posted by marx View Postda corect ce conteaza ? conteaza daca il faci sau nu. mai conteaza sa sa storci fiecare secunda din schimbatul treptelor si sa iti cunosti bine plaja turatiei unde trage cel mai bine, pt ca h2 este hidramat deci mai mult decat sa tina pedala la blana nu prea are ce face.
iar in alta ordine de idei motorul de 6.0 v8 dupa parerea mea este un motor obosit. doar 327 cai pe un 6 litri ?? e foarte putin. tipic muscle car american: motor gigantic consum si mai gigantic si cai putini. un 6 litri pe o masina europeana poate sa ajunga la dublul cailor fata de asta.
2. In USA se circula triplu fata de cat circula un german (si germanii merg al dracu de mult), d-aia motoare mari aspirate cu cuplu la turatii joase si care sa tina minim un milion de km. Pana si motoarele japoneze, in USA au cilindree mare raportat la caii putere.
3. Un V8 de 6l la 327 de cai este un motor special lasat asa pentru un consum mai mic si fiabilitate foarte mare. Daca trantesti o turbina sau doua pe aspiratul ala ii triplezi puterea fara probleme.
4. Te-ai luat la "tranta" cu o masina conceputa sa traga greutate si pentru teren accidentat. E ca si cum ar veni unu cu un Peugeot 205 de 105 cai dar de 800 de kile si care iti da de n-ai aer. E vorba de raport putere-greutate.
5. Nu ai de unde sa sti ce berbec era la volan.Last edited by darksid3; 25 January 2010, 18:24.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
am mers cu s600 v12 si bmw m6. masini de peste 500 cai. sunt niste senzatii care iti taie respiratia da nu iti umezesti pantalonii. acum 2 ani am avut ocazia sa merg intr-un mercedes amg c classe din DTM. acolo poti intradevar sa zici ca iti umezesti pantalonii. cu muscle car nu am avut ocazia sa merg asa ca nu ma pronunt, da oricum
h2 nu este muscle car are motor de muscle car. am zis ca e tipic american.
cat de berbec o fi ala de la volan trebuie sa fii tampit sa nu stii sa ii dai la o hidramata.
dupa cum am mai spus ideea e sa compari masini cu raport cal/kilogram aproximativ egale. h2 si logan le au egale nu conteaza ca unu are 300 cai si altu de 3 ori mai putin.Last edited by alessandro; 25 January 2010, 18:41.
Comment
-
Originally posted by marx View Postam mers cu s600 v12 si bmw m6. masini de peste 500 cai. sunt niste senzatii care iti taie respiratia da nu iti umezesti pantalonii. acum 2 ani am avut ocazia sa merg intr-un mercedes amg c classe din DTM. acolo poti intradevar sa zici ca iti umezesti pantalonii. cu muscle car nu am avut ocazia sa merg asa ca nu ma pronunt.
h2 nu este muscle car are motor de muscle car. am zis ca e tipic american.
S600 e departe rau de senzatii iar M6 nu e un supercar si nici nu poti sa-l compari la senzatii cu un muscle car. In primul rand suna ca dracu motorul ala . Abia de la Ferarri F430 in sus discutam, ca dinamica si feeling...in fine, am deviat si nu face subiectul thread-ului.
PS: Multi pica in capcana cand vad cilindreea si caii putere, dar mereu diferenta o face cum pune caii pe sosea...in definitiv aia se simte live.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
niciodata cat or sa existe inca legile astea ale fizicii un ls7 sau un ls3 de maxim 510 la 6 sau 7 litri nu au cum ca faca un 6 litri de 650 660 cai. nu poti compara masinile sport americane cu masinile sport europene. vrei sa zici ca suta in 4,2 nu e senzatie nu ? cat vrei pentru senzatie 3 secunde ? o dam deja in formula 1.
Comment
-
nu cred sa fie asa. http://en.wikipedia.org/wiki/N%C3%BCrburgring_lap_times sau nu la nurburgring te refereai ?? deci primele 5 locuri sunt niste europene de care putini au auzit.
si eu zic sa ne uitam la masini stock si sa le excludem pe acelea modificate. intradevar aici recunosc respect pentru Tom Coronel si SRT10.
da ce vreau sa spun este ca un 6 litri european are 650 cai pe cand SRT10 are 8,5 litru ci 600 cai. mi se pare ciudat. daca din aia 8 litri ar staorce si ultimul calut........ vezi bugatti. dar deja o dam in diverse rau.
ideea e : l am facut pe ala azi dimineata cum o fi fost el bun prost asta e.Last edited by alessandro; 25 January 2010, 18:57.
Comment
-
E record absolut si oficial pe Nurburing stabilit in 2008: Vette ZR1 6.3 l, 640 de cai, 810 Nm cuplu. Masina stock, fara setari suplimentare si cu benzina de la pompa din oras...a, si condusa de un inginer Jim Mero...deci nici macar pilotata de un profesionistIn fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Aoleo, ce mai visam cu ochii deschisi. Mai bine am lasa NFS, ca ne-a impuiat capul.
Poate esti pilot, de ai avut ocazia sa mergi cu un c-classe DTM, masina care nu este destinata publicului larg.
Sau poate lucrezi la vreo revista auto de renume?
Faci vreuna din asta?
Comment
Comment