16v Vs Hummer H2

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Tocmai Seba, 1.6 16v "a dovedit" 6.0 V8. Restul nu conteaza, logan Rulzzzzzz.

    Comment


    • #17
      nu vreau sa ma laud dar sincer sunt bucuros ca m am pus cu fiara si am dovedit-o. si pana la urma orice logan 16v poate sa il faca.

      Comment


      • #18
        Si ce conteaza...Poti face si un Unimog, sau un Saviem, sau un merdes randunica.
        H2 ( din punctul meu de vedere) e o tampenie de masina, realizata pt cei care au mentalitate de cocalar : " A mea e mai mare ca a ta, fraiere".
        Nici off-road nu este extrordinar de buna, nici pe sosea nu-i stralucita.
        Doar ca-i mare, urata si poarta numele ovationat de turma : "Wow...Hummer...."

        Comment


        • #19
          Originally posted by marx View Post
          da corect ce conteaza ? conteaza daca il faci sau nu. mai conteaza sa sa storci fiecare secunda din schimbatul treptelor si sa iti cunosti bine plaja turatiei unde trage cel mai bine, pt ca h2 este hidramat deci mai mult decat sa tina pedala la blana nu prea are ce face.
          iar in alta ordine de idei motorul de 6.0 v8 dupa parerea mea este un motor obosit. doar 327 cai pe un 6 litri ?? e foarte putin. tipic muscle car american: motor gigantic consum si mai gigantic si cai putini. un 6 litri pe o masina europeana poate sa ajunga la dublul cailor fata de asta.
          1. Condu un muscle car si dupa aia iti dai cu parerea. Iti garantez ca-ti umezesti pantalonii. H2 e muscle car cum e Loganul masina super sport.
          2. In USA se circula triplu fata de cat circula un german (si germanii merg al dracu de mult), d-aia motoare mari aspirate cu cuplu la turatii joase si care sa tina minim un milion de km. Pana si motoarele japoneze, in USA au cilindree mare raportat la caii putere.
          3. Un V8 de 6l la 327 de cai este un motor special lasat asa pentru un consum mai mic si fiabilitate foarte mare. Daca trantesti o turbina sau doua pe aspiratul ala ii triplezi puterea fara probleme.
          4. Te-ai luat la "tranta" cu o masina conceputa sa traga greutate si pentru teren accidentat. E ca si cum ar veni unu cu un Peugeot 205 de 105 cai dar de 800 de kile si care iti da de n-ai aer. E vorba de raport putere-greutate.
          5. Nu ai de unde sa sti ce berbec era la volan.
          Last edited by darksid3; 25 January 2010, 18:24.
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • #20
            ideea e sa comparam loganul cu masini al caror raport cp/kg este apropiat. nu pot sa compar loganul cu un Unimog care are 200 cai si tone dumnezeu cu mila. cum nu are rost sail comparam cu o masina sport care ajunge si la 1,5 cp/kg sau mai mult.

            Comment


            • #21
              Nu ai ce sa compari. Hai sa comparam un TIR de 500 de cai si motor cat casa. Il face Loganul...dar care e morala?
              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

              Comment


              • #22
                am mers cu s600 v12 si bmw m6. masini de peste 500 cai. sunt niste senzatii care iti taie respiratia da nu iti umezesti pantalonii. acum 2 ani am avut ocazia sa merg intr-un mercedes amg c classe din DTM. acolo poti intradevar sa zici ca iti umezesti pantalonii. cu muscle car nu am avut ocazia sa merg asa ca nu ma pronunt, da oricum

                h2 nu este muscle car are motor de muscle car. am zis ca e tipic american.
                cat de berbec o fi ala de la volan trebuie sa fii tampit sa nu stii sa ii dai la o hidramata.
                dupa cum am mai spus ideea e sa compari masini cu raport cal/kilogram aproximativ egale. h2 si logan le au egale nu conteaza ca unu are 300 cai si altu de 3 ori mai putin.
                Last edited by alessandro; 25 January 2010, 18:41.

                Comment


                • #23
                  Tipic pt anii 1960-70. Ca acum au alte motoare. Vezi Mustang 500GT.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by marx View Post
                    am mers cu s600 v12 si bmw m6. masini de peste 500 cai. sunt niste senzatii care iti taie respiratia da nu iti umezesti pantalonii. acum 2 ani am avut ocazia sa merg intr-un mercedes amg c classe din DTM. acolo poti intradevar sa zici ca iti umezesti pantalonii. cu muscle car nu am avut ocazia sa merg asa ca nu ma pronunt.

                    h2 nu este muscle car are motor de muscle car. am zis ca e tipic american.
                    Coane, ala nu e motor de muscle car.Crede-ma ca stiu ce spun. Daca era un V8 Mopar sau macar un Hemy, mai ziceam...sau ceva supercharged.
                    S600 e departe rau de senzatii iar M6 nu e un supercar si nici nu poti sa-l compari la senzatii cu un muscle car. In primul rand suna ca dracu motorul ala . Abia de la Ferarri F430 in sus discutam, ca dinamica si feeling...in fine, am deviat si nu face subiectul thread-ului.

                    PS: Multi pica in capcana cand vad cilindreea si caii putere, dar mereu diferenta o face cum pune caii pe sosea...in definitiv aia se simte live.
                    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                    Comment


                    • #25
                      niciodata cat or sa existe inca legile astea ale fizicii un ls7 sau un ls3 de maxim 510 la 6 sau 7 litri nu au cum ca faca un 6 litri de 650 660 cai. nu poti compara masinile sport americane cu masinile sport europene. vrei sa zici ca suta in 4,2 nu e senzatie nu ? cat vrei pentru senzatie 3 secunde ? o dam deja in formula 1.

                      Comment


                      • #26
                        Ai dreptate...momentan recordul absolut in Europa pe cel mai complex circuit din lume (Germania) e stabilit de un Vette ZR1
                        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                        Comment


                        • #27
                          Ete na...uite ca un zr1 obosit si american a cam facut de rusine toate europenele. Si toate astea la un pret mult mai mic.

                          Comment


                          • #28
                            nu cred sa fie asa. http://en.wikipedia.org/wiki/N%C3%BCrburgring_lap_times sau nu la nurburgring te refereai ?? deci primele 5 locuri sunt niste europene de care putini au auzit.

                            si eu zic sa ne uitam la masini stock si sa le excludem pe acelea modificate. intradevar aici recunosc respect pentru Tom Coronel si SRT10.
                            da ce vreau sa spun este ca un 6 litri european are 650 cai pe cand SRT10 are 8,5 litru ci 600 cai. mi se pare ciudat. daca din aia 8 litri ar staorce si ultimul calut........ vezi bugatti. dar deja o dam in diverse rau.

                            ideea e : l am facut pe ala azi dimineata cum o fi fost el bun prost asta e.
                            Last edited by alessandro; 25 January 2010, 18:57.

                            Comment


                            • #29
                              E record absolut si oficial pe Nurburing stabilit in 2008: Vette ZR1 6.3 l, 640 de cai, 810 Nm cuplu. Masina stock, fara setari suplimentare si cu benzina de la pompa din oras...a, si condusa de un inginer Jim Mero...deci nici macar pilotata de un profesionist
                              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                              Comment


                              • #30
                                Aoleo, ce mai visam cu ochii deschisi. Mai bine am lasa NFS, ca ne-a impuiat capul.
                                Poate esti pilot, de ai avut ocazia sa mergi cu un c-classe DTM, masina care nu este destinata publicului larg.
                                Sau poate lucrezi la vreo revista auto de renume?
                                Faci vreuna din asta?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google