logan dci 70 cai vs. Ford Ka

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by razvanypo View Post
    deci vreau sa zic ca l-am facut muci cu fordu (nu era al meu al unui prieten care abia o luase),de la a 2 a gata s-a rupt filmu pana la 130 aveam 4 masini in fata bineintels am schimbat decat 3 trepte si ala lu loganu cred ca daduse a 5 a .Concluzie Dci cam puturos , ma asteptam sa ma rupa mai ales cand am vazut ca pe treapta 1 a stat langa mine
    am sa postez si un filmulet dar sa treaca putin zapada
    Mah tu ai trecut cu fordu' ala pe banda a doua pe langa un Logan(dci) asta numesti tu l-am "facut"?
    Ai promis ca sa treaca zapada...Vezi ca vine alta.

    Comment


    • #62
      este prea mica masina loganue cel mai bun
      Super Oferta ,Capota Logan Carbon 3D (Texturat) La numai 130 Ron!!

      Comment


      • #63
        Ford Ka e slab..1.3 70 cai..sau 60..motorul de 1,25 cu 75 cai era mai recomandabil

        Comment


        • #64
          Asa este...
          Ka de 70 cp benzinar e slab, in schimb dci 70 cp e racheta frate.

          Comment


          • #65
            Ka 1.3 70 cp 0-100 13.7 vmax 167 kmh,sursa carfolio.Pe Fiesta motoarele de 1.3 sunt slabe,sunt vechi la conceptie.Au fost inlocuite de 1.25 16 valve.Intr-adevar varianta de 70cp trage mai bine decat Logan dci .Dar exista si 1.3 60 cai:0-100 15.4 si 154 kmh top speed,tot carfolio.

            Comment


            • #66
              On topic: Decat Ford Ka eu as alege oricand Logan.In primul rand pt. ca e mai spatiosa iar arata si mai bine ...parerea mea ...
              Off topic.
              Eu nu inteleg de ce se compara 90% pe sectiunea Logan vs X acceleratia 0-100km/h.....eu cam asa am vazut daca o masina X are motorul mai mic sau aprox egal cu cel de pe Logan 0-100 frate ....dar daca exact acceasi masina are motor mai mare si mai puternic(si bine nteles si 0-100 mai bun)gata nu mai avem ce compara....

              Comment


              • #67
                Am mers cu ambele 1.5 dci 65/70 cp tunate si cu ford ka de 1.3 70 cp netunat si sincer ford ka este mult peste ca acceleratii si reprize, insa ca si calitate totusi cred ca dacia este peste, ka-ul are o caroserie de tot "rahatul" si per total are materiale la nivelul daciei 1100 si 1300, becuri si senzori mereu aprinse pe bord, e cam vai de capul ei, insa fuge de rupe pamantul, iar treapta a V-a este doar pentru consum(consumul maisinii fiind desul de maricel).

                Comment


                • #68
                  Cu supernova remapata nu mi-a stat in fata niciun diesel si nici 1.4 , intradevar alea nu erau remapate , insa la dsn ajuta mult si rapoartele cutiei . Deci care zice ceva
                  Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                  Comment


                  • #69
                    ...si raportul putere/greutate
                    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                    Comment


                    • #70
                      Da si putere/greutate , dar cel mai satisfacut am fost cand un tuareg nu s-a putut tine dupa mine cu 170/h :| am ramas masca , motor de 170 de cai , nu stiu exact cilindreea insa la 160 se plafona , sigur nu era limitat , asa ca sa nu mai zica nemtii ca daciile nu`s bune (glumesc desigur ) )
                      Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by bebeltronic View Post
                        ............insa ca si calitate totusi cred ca dacia este peste, ka-ul are o caroserie de tot "rahatul" si per total are materiale la nivelul daciei 1100 si 1300, becuri si senzori mereu aprinse pe bord, e cam vai de capul ei, insa fuge de rupe pamantul,...........................
                        E minunat sa compari o rapciuga de 10-12 ani (care si asa da clasa la stabilitate) cu o alta petarda de 2-3 ani...

                        Comment


                        • #72
                          Cum sa nu dea clasa, ca daca-i tai caroseria ramane un cart asa-s asezate rotile.
                          Cel mai lent 1,6 8v

                          Comment


                          • #73
                            Nu sunt masini de comparat pe niciun segment , asa si io am mers cu un ford puma de 1.7 benzina 125 de cai si am prins 220 , viteza la care in veci nu o prinde loganul , insa nu viteza cu care ruleaza este un factor decisiv , loganul per ansamblu este cea mai buna masina pentru romania , asta e clar
                            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                            Comment


                            • #74
                              Originally posted by samy0388 View Post
                              Nu sunt masini de comparat pe niciun segment , asa si io am mers cu un ford puma de 1.7 benzina 125 de cai si am prins 220 , viteza la care in veci nu o prinde loganul , insa nu viteza cu care ruleaza este un factor decisiv , loganul per ansamblu este cea mai buna masina pentru romania , asta e clar
                              Nu prinde loganu 220 ca nu are motorizari mai tari decat 1.6 16v 105 cai. 184 e maxim Viteza ptr cat de drepte sunt drumurile e buna 140 160 nu ai treaba sunt bune

                              Comment


                              • #75
                                ce durere de parca atunci cand iti iei masina conteaza doar in cat timp prinzi 100

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google