Logan vs Citroen Axel (rosu cu dungi albe)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    va rog eu nui mai dati apa la moara...
    hai ca ma autocontrazic...
    Razzvan fami si mie palcerea urmatoare:
    zimi 5motive ptr care tiai luat chevrolet si 5motive ptr ca nu tiai luat logan...

    sigpic

    Comment


    • #77
      Vad ca esti urmarit rau de ganduri cu Chevrolet .. ... Cauta alt topic si'o sa vezi ...

      Comment


      • #78
        bine intreburea ti-am pus-o aici... si nu tiam pus-o aici din greseala... tu daca esti amabil raspunde-mi unde vrei...

        sigpic

        Comment


        • #79
          salut...n-am citit chiar tot, in fine...am un Oltcit...1,3, cutie Franta, 4 trepte, scurta. Buun...pana-n suta bat Cielo la fundu' gol...cu Loganu' nu prea m-am luat, da la ce m-am bagat am cam facut.... Totusi..pica tabla de pe Oltean, da-l in masa..consuma peste 15 % cand ii dau in nas, suna tot prin el..e varza tot inafara de motor...ca sa nu mai zic de imagine, ca totusi conteaza.... Personal mi-as dori un MCV, sau un pick-up nou, ce-o iesi. Asa ca, asta e, Olteanu' a fost, Loganu' este , tre' sa mergem inainte... .

          Comment


          • #80
            bv imi place de u... asa am zis si eu de la inceput oltcitu a fost masina buna la vremea ei si foarte avansata din punct de vedere tehnic... dar a fost , orice comparatie cu loganu e absurda...
            ps norro ca zicei ca vrei masina noua eu am MCV si sunt super multumit vreau sa-mi iau si un PICK-up dar sa apara...

            sigpic

            Comment


            • #81
              Oltcit-ul e o masina veche..probabil buna la vremea ei dar e depasita nu vad rostul acestei comparatii...e adevarat la liniuta poate face loganu....dar doar atat...

              @razzvan : nu vreau sa fiu rautacios sau mai stiu eu cum...dar voi cu Chevrolet nu aveti un club..un forum ceva??? ca tot vad ca bantui pe aici si te pui contra tuturor ....Daca nu iti place Loganu tata si ai facut o alegere buna(din pct. tau de vedere) luandu-ti Aveo mergi tati pe forumuri pt "masini bengoase" cum e si a ta.... chiar nu ai ce face cu timpul il pierzi pe aici ?
              0.9 tce SL plus

              Comment


              • #82
                Eu raman la parerea mea ca la demaraj nu poate face Olcit-ul (chiar daca are cutie in 5 trepte) un Logan. Sau poate dCi-urile de 65 si 70 CP sa fie la egalitate cu ele, dar in rest Logan is winner.
                Cel mai nou proiect auto din România!
                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                Comment


                • #83
                  Ce treaba are cutia in 5 trepte cu demarajul (la oltcit)?? Daca vrei demaraj ii pui eventual cutie de Special si papi tot, da' omori motorul. Cat despre liniute...conteaza mult si cine e la volan, zic eu. Si chiar daca Olteanu' face Loganu' la demaraj...asta ar fi cam singurul avantaj, in rest... . Of course, ce-i drept un Oltcit tunat cu cap (deci nu ce se vede de obicei pe net), arata al naibii de bine.

                  Comment


                  • #84
                    hai sa incep cu inceputu.....oltcitTRS craiova...stoc......

                    andrei......ce treaba are cutia de 5 trepte cu demarajul?.....si norro ...cum poate cutia de special sa distruga un motor........hai sa va dau raspunsul pe rand......andrei.....cutiile in general au un raport....sunt mai scurte sau mai lungi....o cutie in 5 poate fi mai lunga decat una in 4 trepte si invers.....pt motoare cu putere relativ mica....pentru demaraj e nevoie de o cutie scurta.....pt motoare puternice e nevoie de o cutie lunga.
                    norro......cutia de special nu distruge motoru......nu are cum o cutie sa distruga un motor...ci numai un sofer prost poate distruge un motor....daca cutia de special e mai scurta nu inseamna k distruge motorul.

                    vad ca se fac multe comentarii despre acest "axel" pe care unii il considera invechit....cati de pe forumul asta vin pe aeroport la linii cu loganurile....si cati dintre voi veniti decat sa va uitati? stiti oltcitul HKE(visiniu) un oltcit care nu are modificari.....nu cred ca am refuzat niciodata un logan de 1.4 sau de 1.5....dar am fost refuzat odata pe aeroport de un logan alb.....spunand cu gurita lui...ca nu face cu mine....de ce oare?

                    Comment


                    • #85
                      bun si la stabilitate , consum , comfort si siguranta cum stai a si sa nu uitam frane(chiar daca sunt discuri pe spate)???

                      sigpic

                      Comment


                      • #86
                        Originally posted by csebalyn View Post
                        oltcitul e citroen axel cum e loganul renault clio......
                        macar citroenul axel.....arata exact ca oltcitul.......tu ce zici...loganu arata la fel cu r clio?

                        Comment


                        • #87
                          Originally posted by SoNyKeL View Post
                          bun si la stabilitate , consum , comfort si siguranta cum stai a si sa nu uitam frane(chiar daca sunt discuri pe spate)???

                          cred ca la oltcit te referi.....hai sa le iau pe rand....la stabilitate sta extraordinar de bine......adevarat ca trebuie putin imbunatit ...adica niste roti mai late....putin coborata din suspensie si niste telescoape intarite.....confortul nu e acelasi ......si spun asta pt k nu vorbesc aiurea si nu cred ca oltcitul e cel mai tare.....dar nu ma plang de confortul din oltcit,eu ma simt bine in el......despre siguranta....esti foarte mare.....are tabla foarte groasa si caroseria chitita....sta foarte bine la accidente.....si la frane...crede-ma sta mult mai bine decat multe masini.....ma refer la trs-uri si la club....care au discurile de frana la cutia de viteze, discuri ventilate sa nu uitam traba asta.....iar pe spate discuri.

                          Comment


                          • #88
                            da stiu si eu de la altii posesorii ca calci frana si o calci in gol corect ai dreptate... si cu siguranta e bine cum zici tu tabla solida masina tare in caz de accident scapi ieftin doar putin intreptata aripa si strans pireu de pe bord...
                            acum fara suparare , eu iti dau dreptate olticu posibil sa fuga mai bine ca unele motorizari de logan dar atat nu te supara in afara de motoru ala si o ajuta si faptu ca e usoara atat... in rest e cu muuuuuuuult sub...
                            si nu stiu cati dintre noi siau luat logan sa se dea la liniute in aeroport eu iti inteleg pasiunea , si o data pe la 18ani imi doaream si eu sa am o masina pe carburatie teapana etc sa fuga sa rupa sa ma dau cu ea(am avut o dacie 1.6 dubla carburatie ambreiaj de 200 etc fugea...) dar am vazut prea multe am trait destule cu ea si atat am ramas cu o nostalgie ptr masinile pe carburatie si ptr senzatile oferite , dar am ramas si cu un gust amar ptr bujiile umede si delocurile crapate sau jigleoarele infundate...

                            sigpic

                            Comment


                            • #89
                              Salut Ciprian ...

                              SoNyKeL : "si nu stiu cati dintre noi siau luat logan sa se dea la liniute in aeroport eu iti inteleg pasiunea"

                              Foarte multi ... , si vin cu ele sa se dea

                              Comment


                              • #90
                                da corect cat 100-200-300 din cate masini vandute 200de mii adica un procentaj de 0.2% la 400de raceri si din aia 400 250 se dau asa ocazional ca de e la moda sa fim raceri...
                                aveo ala al tau ce mai face ? bezineste scanteiste?

                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google