Logan 1.6 16v vs Megane 1.5 dci 100 cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Uite asa mai pe scurt :

    Se pleaca din turatia unde ai cuplul maxim . ( datorita faptului ca rotile vor patina, turometru va arata 6000 rpm destul de repede, iar cand va prinde aderenta va cobora pe la un 4500 5000 rpm - deci nu va grabiti sa schimbati treapta 1 repede )
    Se schimba treapta unde ai puterea maxima ( 5.750rpm pentru 1.6 16v ). Nu se accelereaza de la inceput cu pedala in podea , se incearca o apasare progresiva .

    Comment


    • #47
      Stiu cum sa plec si stiu unde,cand si cum sa schimb dar lucrul care mi s-a parut ciudat este ca in treapta 1 nu se tureaza la fel de mlult ca in treapta a 2 ,a 3 si restu.
      Frana de mana trasa pana in tavan,treapta a-II-a cu pedala in fund.....peste 5000 rpm=DRIFT nu altceva!

      Comment


      • #48
        Originally posted by Stuke View Post
        Stiu cum sa plec si stiu unde,cand si cum sa schimb dar lucrul care mi s-a parut ciudat este ca in treapta 1 nu se tureaza la fel de mlult ca in treapta a 2 ,a 3 si restu.
        de turat se tureaza tot ca in vit 2,3 dar nu ai aceeasi viteza... adica nu simti asa tare efectul ala de demaraj ca la a 2'a si asta pt ca rotile patineaza !!

        Comment


        • #49
          Originally posted by silviu_cos View Post
          de turat se tureaza tot ca in vit 2,3 dar nu ai aceeasi viteza... adica nu simti asa tare efectul ala de demaraj ca la a 2'a si asta pt ca rotile patineaza !!
          M-ai inteles gresit in treapta 1 turata in blana nu trece de 6000 rpm,imi taie injectia,in treapta a 2 m-am dus in 6300 si nu mi-a taiat injectia.
          Frana de mana trasa pana in tavan,treapta a-II-a cu pedala in fund.....peste 5000 rpm=DRIFT nu altceva!

          Comment


          • #50
            Cam viteaz domnule Stuke..ai mare grija k dak faci intreceri pe drumuri publice si mai ales pe distante atat de mari pui in pericol si viata celorlalti,nu numai a ta.Eu unu sper sa va reveniti si sa va "trageti" pe 400 m,dak e treaba kiar asa de serioasa,si sa terminati cu trasee de 20 km,pt k se poate termina f urat.Tine minte k masina ta nu e facuta sa "alerge" cu viteze f mari.Asa k fi baiat responsabil,"da-i mucu" pe 400 m si gata.
            PS:sper sa nu ne intalnim niciodata pe drum(se pare k esti periculos)-fara nici o suparare
            si masina ta,ca si a mea de altfel e gandita sa te duca din punctu A in B,in conditii de siguranta si mers normal.Dak vrei altceva,o poti vinde si iti poti lua altceva mai rapid(gen porsche 944,bmw 325,330,toyota celica,supra..etc)
            FI RESPONSABIL!!!!!!

            Comment


            • #51
              Stiu cum sa plec si stiu unde,cand si cum sa schimb dar lucrul care mi s-a parut ciudat este ca in treapta 1 nu se tureaza la fel de mlult ca in treapta a 2 ,a 3 si restu.
              Cum sa nu se tureze ?
              Mereu superiori unui sat cu caini si oi

              Comment


              • #52
                cu treapta 1 turata la max pedala lipita de podea nu trece de 6000 rpm dar in treapta a 2 am ajuns la 6300.totul se petrece in mers.
                Frana de mana trasa pana in tavan,treapta a-II-a cu pedala in fund.....peste 5000 rpm=DRIFT nu altceva!

                Comment


                • #53
                  Nu am citit toate posturile de pe topicul asta asa ca va rog sa ma scuzati daca v-ati lamurit deja cu "problema 16v vs dCi 100" si ma bag si eu aiurea in discutie. Stuke, din cate mi-am dat seama nu iti este jena sa-i dai 6000 rpm la masina si foarte bine faci. Daca nu ratezi vreo treapta de viteza, cel din Megane nici macar nu apuca sa-ti miroase fumul (fara nici un fel de exagerare). Eu m-am dat cu un Megane dCi de 105 CP odata dupa care si cel cu Renault-ul a recunoscut ca nu are nici o sansa. Deci du-te si da-te linistit ca lada de bere este din start a ta
                  sigpic

                  Comment


                  • #54
                    ms pt sfat mareom.
                    Frana de mana trasa pana in tavan,treapta a-II-a cu pedala in fund.....peste 5000 rpm=DRIFT nu altceva!

                    Comment


                    • #55
                      Mareom: nu invata oameni la prosti( VITEZA UCIDE)
                      Mereu superiori unui sat cu caini si oi

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google