Cum am mai zis, am fost de la inceput un sustinator al Loganului, dar nu cred in ruptul capului ca nemtii au luat Loganul ca era mai buna, mai practica sau cum vreti voi sa fie decat marcile lor.
Au luat-o ca le ajungeau banii din 2 salrii+prima de casare din Germani, care era 2500 de euro.
Pentru ei Loganul era acelasi lucru ca un LED de 25 de milioane pentru romani.
Ce tot o dati dupa visin, mureau nemtii de odrasla auto a romanilor.
Cand masina incepe sa pice in Germania, nemtii o ofera ca bonus la un Golf 4 1.9 tedei.
Loganul e o masina pentru tarile cu venituri comparabile cu Romania si mai ales pentru DRUMURILE din Romania. Pentru nemti, e ceva ca sa fie, sa se miste de colo colo, un fel de scuter cu plafon.
Ce dracu sa faci cu un Logan pe Autobahn, sa-ti iei zborul? Pai acolo incurci tot traficul.
Stiu ca avem viteji pe aici care merg cu 180/h cu Loganul, dar pensionarii din Germania vor sa se simta in siguranta la 180/h. De aia isi vor cumpara Mercedes, sic.
Au luat-o ca le ajungeau banii din 2 salrii+prima de casare din Germani, care era 2500 de euro.
Pentru ei Loganul era acelasi lucru ca un LED de 25 de milioane pentru romani.
Ce tot o dati dupa visin, mureau nemtii de odrasla auto a romanilor.
Cand masina incepe sa pice in Germania, nemtii o ofera ca bonus la un Golf 4 1.9 tedei.
Loganul e o masina pentru tarile cu venituri comparabile cu Romania si mai ales pentru DRUMURILE din Romania. Pentru nemti, e ceva ca sa fie, sa se miste de colo colo, un fel de scuter cu plafon.
Ce dracu sa faci cu un Logan pe Autobahn, sa-ti iei zborul? Pai acolo incurci tot traficul.
Stiu ca avem viteji pe aici care merg cu 180/h cu Loganul, dar pensionarii din Germania vor sa se simta in siguranta la 180/h. De aia isi vor cumpara Mercedes, sic.
Comment