abs e la fel ca cel de pe symbol , motoarele la fel ( exceptand cel de 1.4 16v care pe logan INCA nu exista ) iar cand va noul symbol parca vad un broscoi care se chioraste la mine
Logan Laureate 1.6 8v Vs Renault Symbol 1.4 16v
Collapse
X
-
Originally posted by costin04 View PostNu stiu cum aleg unii masina pe care vor sa o cumpere dar....
S-o luam babeste:
1. ABS e acelasi pe logan si pe symbol ?? nu (adica symbolul are o generatie mai noua de ABS; verificat la service)
2. motorul indiferent benzina sau diesel; sincer am mai multa incredere pe unul facut intr-o fabrica Renault). De fapt cand a aparut loganul pe piata baietii spuneau ca au motoare Renault, dar au omis un lucru; acele motoare montate pe primele loganuri erau de fapt respinse la montaj la fabrica din Turcia pe motiv de CALITATE). Chestia asta cu Turcia nu e un argument. In Turcia sunt asamblate si peugeot si Fiat.
3. Plasticele din masina, bord, etc. dupa mine sunt aceleasi (calitativ).
4. Spatiul: aici loganul sta mai bine.
Din cate stiu eu Renault monteaza pe masinile lor piesele cele mai noi iar pe Dacia .... Sa ma explic: nu am vazut in ultima vreme mtoare 1.4 8v pe vreo masina Renault. Aceste motoare au fost scoase din gama Renault. Deci concluzia o poate trage oricine.
Si argumentul cel mai serios dupa mine Renault e una Dacia e altceva si asta nu pentru ca eu am un Symbol. La fel se poate spune si despre VW si Skoda, si tot asa. Symbolul are defectele lui dar fratilor e RENAULT nu DACIA facuta la Mioveni. Si inca ceva: mergeti la orice service si intrebati mecanicii ce ar alege Renault sau Dacia.
Comment
-
doar noul symbol nu mai are 1.4mpi; abs este acelasi, la symbol cu esp (daca exista asa ceva) posibil sa fie vreo versiune mai noua; motoarele de logan (dci85, 1.6_16v)sunt facute in spania, in fabrica unde se fac motoarele pt megane; las-o mai moale cu symbol-ul, ca macane...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
simbol sunt niste masini uritele (parerea mea)mult mai mici decit loganul fara sa aiba nici o calitate in plus fata de logan,inafara de mare si superba calitate pentru uni de a scrie reno pe3 caroserie.pentru uni aceasta esteb calitatean suprema si deaceeaq dau 6,7 mii de eyuro pe o gioagla veche deapafara cu sute de mii de km reali da nu cumpara un logan ca pute .Oameni sunt nebuni, tara asta este cu susu inj os delatfel uitativa cine ne conduce si asta spune tot .Astia suntem poporu roman nu vedem calitatea ,punem botul numai la gargara ieftena si ne deaceea suntem unde suntem.LOGAN este deasupra la simbol PUNCT....SCUZE PE FINAL MA LUAT VALU da mam saturat de gargara ieftena fara acoperire
Comment
-
logan vs symbol
Fratilor, deageaba va aprindeti cu loganu vostru! Lucrez la o firma de distributie piese auto si stiu bine ce vorbesc. Nu intelegeti ca loganul are piese de generatie mai veche decat orice renault. Sincer nu as alege o masina lucrata de romani. Symbolul e slab asa e dar nu a pus mana roamanasul nostru in ea... Ce e asa de greu de priceput. Uitati-va la loganuri de 3-4 ani luate de rugina! Le vedeti oriunde. O sa dati replica ca se vinde in Franta, Germania, Italia etc. Da, se vinde dar cu ce pret se vinde? Si cine le cumpara? asta v-ati intrebat? Mergeti la un dealer Dacia Renault si intrebati pe oricine de acolo ce ar cumpara si va lamuriti!
Comment
-
faptul ca lugrezi la o firma de distributie piese nu te face in mod automat specialist cum faptul ca lucrezi la spital nu te face in mod automat doctor chirurg, acum fiecare le stie pe ale lui nu imi mai racesc gura cu tipi care le stiu pe toate risipa de energie si timp oricum fiecare avem dreptul la opinie asa ca DA INAINTE!si sa stii ca romini sau argentinieni sistemul de lucru la corporatie este acelasi indiferent de tara in care se lucreaza sunt standade care se respecta in toate fabricile producatorului.Si asta o stiu dupa mai bine de 10 ani de lucrat la multinationale si ghici ce? Am lucrat in industria auto si nu am fost portar, stiu bine ce zic
Comment
-
Originally posted by costin04 View PostFratilor, deageaba va aprindeti cu loganu vostru! Lucrez la o firma de distributie piese auto si stiu bine ce vorbesc. Nu intelegeti ca loganul are piese de generatie mai veche decat orice renault. Sincer nu as alege o masina lucrata de romani. Symbolul e slab asa e dar nu a pus mana roamanasul nostru in ea... Ce e asa de greu de priceput. Uitati-va la loganuri de 3-4 ani luate de rugina! Le vedeti oriunde. O sa dati replica ca se vinde in Franta, Germania, Italia etc. Da, se vinde dar cu ce pret se vinde? Si cine le cumpara? asta v-ati intrebat? Mergeti la un dealer Dacia Renault si intrebati pe oricine de acolo ce ar cumpara si va lamuriti!
Comment
-
@costin04: la cate loganuri s-au vandut, raporatat la nr de clio, care crezi ca va avea mai multe piese de schimb "plimbate" prin depozite-magazine? ia in calcul si ca sunt multe accidente...iar ce zicea mai sus ronard, standardele sunt standarde. uita-te la toyota, cand e sa le ia dracu', le ia pe alea facute in america, nu pe cele facute in turcia, cu subansamble romanesti/iraniene/turcesti/cehesti....Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by Cezar View PostCe nu mi-a placut la Symbol a fost tinuta de drum, care incredibil este mai slaba ca a Loganului si nici interiorul.
In schimb are gadgeturi ca si Climatronic, mult doritele butoane pe usi si alte bazaconii.
Loganul e o unealta eficienta de transport la preturi mici. Symbolul asta are tendinta de a se rasturna in curbe. Si e urat ca o broasca raioasa.
Cica piese de generatie mai veche. Adica are Loganul rotile mai vechi, sau volanul nu e ca la Formula 1? O sa imi pun frane ceramice sa fie mai tare decat Symbolul si gata.
Nici nu stiu daca acest Symbol e masina sau alta ciudatenie gen Opel Tigra. Macar Opelul ala merge binisor, chiar de are un spate ce arat ca dracu, pe cand Symbolul arata in totalitate ca ingerul decazut.
Comment
-
Asa bun e climatronic cand mai ai putin si iti tai mainile in muchiile plasticelor...Repet, in interior este sub Logan. Poate oi avea probleme cu ochii.
Toti ne cumparam masini din varii motive: ca e frumoasa, ca are portbagajul mare, ca e neagra, ca e roz s.a.m.d. Domnul costin, si-a cumparat masina prin prisma firmei si a faptului ca nu-i facuta in Romania. Si asta poate fi un aspect.
Pana la urma, ambele sunt niste troace, cu mici plusuri ici colo din partea fiecareia. Asa ca nu va mai certati, ca nu-i diferenta mare intre ele. Unde una sta mai bine, alta are climatronic. Unde una e mai frumoasa in interior, alta are butoane pe usi. Unde una e romaneasca, alta e Renault si tot asa.
Comment
-
mah, io-s singuru de pe forumu' asta care am fost anti-logan si totusi mi-am cumparat logan desi puteam sa-mi iau albea, clio sau aveo? si asta dupa drive-test cu petardele alea "straine" care sunt tot cam pe-acolo cu petarda romaneasca. n-oi fi observat eu plasticele de laguna din clio, forta motoarelor 1.2 de pe fiat sau stabilitatea iesita din comun a rotilor de carucior de billa de pe aveo...
continuati, va rog, e distractiv sa vedem care petarda e detasat mai buna decat conserva concurenteiDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment