Logan BlackLine Vs. VW Golf VI SpecialEdition

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Pe langa lista lunga cu dotari si optionale care se regasesc la fiecare masina in parte si lista dupa care noi comparam cele doua masini, exista ceva ce nu poti gasi in nici o lista de prezentare a masinii. Acel ceva se numeste tinuta de drum a masinii. Eu nu am avut ocazia sa merg cu Golf 6, am mers insa cu 4 si cu 5 care sunt cu mult peste Logan la capitolul tinuta de drum si confort la volan.
    Eu unu am ramas surprins cand am mers acum doua saptamani cu un BMW 320 E36, fabricat in 1993. La prima vedere am zis in sinea mea: "frate ce cazatura!". E plina de rugina, kilometrii garla (vreo 280 000), tapiseria tocita etc. Cand am iesit cu ea in afara orasului, vreau sa spun ca am mers 200 km fara sa imi dau seama. Fara emotii in depasiri sau in curbe, fara zgomote de motor sau de vant asa cum auzi la Logan, fara sa-ti intepeneasca spatele in scaun.
    Ce vreau eu sa spun acum, este ca Loganul la tinuta de drum are foarte multe minusuri in comparatie cu alte masini, fie ele si mai vechi. Deci, nu putem compara Loganul cu Golf 6 decat la pret, la altceva... e asa ca sa avem ce discuta.
    Last edited by vitriol; 3 April 2010, 23:38.
    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

    Comment


    • #17
      Orice sa ziceti, comparatia s-a facut deja

      Hai sa vedem la ce v-ati uitat voi cand v-ati luat loganu:

      1.) Sa fie "virgina" adica nou nouta
      2.) Sa fie cea mai spatioasa
      3.) Sa aiba tot feluri de dotari care fac calatoria mai placuta
      4.) Sa fie ce-a mai sigura masina din lume
      5.) Sa fie fiabila ca sa nu mai investiti nici un ban in plus pe viitor in masina fara voia voastra
      6.) Sa fie cel mai "muscle car" din parcare
      7.) Sa se descurce excelent pe drumurile noastre
      8.) Sa nu va fie foarte mila de masina daca i se intampla ceva din terte motive
      9.) Sa fie ieftin de intretinut
      10.) Sa ti-l permiti!!!

      Cam aceste lucruri le ai (in general) in fata cand iti cumperi o masina. Nu se fac alte comapratii. Masina care indeplineste cele mai multe conditii dintre cele enumerate, castiga.
      Daca ar fi un Mercedes la pretul unei Logan, atunci s-ar compara cu Mercedes. Daca am ajuns ca loganul sa fie la 14500eur, imediat se poate compara cu mai multe "bunaciuni". E simplu...cum poti sa scoti cel mai mult din banii de care dispui. Asa cred eu

      Comment


      • #18
        Eu am avut Fabia cu motor de 1.2 am avut o de la 86000 km reali si am facut cu ea aproape inca 60000 pana am dat o ,dar crede ma ca si a pierdut din putere....cu toate ca dupa tester (vagcom) era in parametrii normali de functionare.
        Pana functioneaza fara sa bagi bani in ea e super ok...dar cand incepi ......e partea a doua.... piese multe care se pot defecta si scumpe+manopera...
        Acolo vreau sa ajung ca, un motor mai mare tine mai multi km decat unul mai mic cu o putere astronomica ca tsi ul pusa si pe o caroserie grea.
        Acum dupa cate am citit nu e dci ul cine stie ce fiabil multi au avut probleme cu injectoarele pe la 60000 de km.
        Ca si comparatie normal ca nu se pot compara cele 2 masini golful are o multime de dotari...loganul nici macar esp nu are la echipare de varf(nu stiu sigur corectati ma daca gresesc).
        Dar sa tinem cont, ca modelele vw fabricate dupa anul 2000 deja is tot mai putin fiabile ca si marea majoritate a marcilor.
        La banii aia mai bine cumpar o masina second care e mult peste cele mentionate
        Scuzati off topic ul....
        Last edited by Pippo09; 4 April 2010, 01:28.

        Comment


        • #19
          Eu consider ca aici este o mica greseala.Majoritatea persoanelor care si-au luat Logan l-au luat pentru ca nu aveau bani de altceva,iar cine nu recunoaste asta...ei bine..nu ii zic nimic.
          Eu nu am avut bani de alta masina noua,iar SH nu am luat din motive personale(discutii de familie).
          Comparatia dintre 2 masini nu se face asa aiurea...adica hai sa comparam Logan cu Audi A8...Nu.Ele se fac deoarece un individ vrea sa-si ia masina x,dar mai are si alte alternative.Iar prin comparatie se ajunge la un rezultat favorabil cumparatorului.Nu o sa vezi niciodata intr-o revista auto Logan vs A3 ,Logan vs Golf, Logan vs Leon...etc,pentru ca nu este nimic de comparat.
          Unul care are bani de Golf nu isi va lua Logan,unul care are bani de Mercedes nu isi va lua Logan pentru ca vrea Mercedes.Logan-ul a devenit oarecum masina poporului,pentru ca se poate achizitiona usor(prin rate/credite),si este foarte ieftina.E cea mai ieftina masina noua de pe piata.Cat costa cel mai ieftin Golf? Iti zic eu :2 Logan-uri si jumate...
          Si iti zic sincer ca daca tu ai avea 16000E in mana 99% vei alege Golf-ul,iar 1% vei alege Logan-ul doar ca sa imi intorci mie vorba .Asta este parerea mea.
          @Pippo:judecand dupa logica ta am tras concluzia urmatoare ceea ce din punctul meu de vedere este total gresita:1.2 de pe Logan are durata de viata mai mica decat 1.4;1.6 tdi de pe Golf are durata de viata mai mica decat vechiul 1.9 tdi...(Sunt doar 2 exemple.Cilindreea mai mica,aceeasi putere)
          PS:dupa tine ar trebui sa faca motoare din ce in ce mai mari?Nu tot ce e mai mare e si mai bun...Iar motoarele tsi momentan sunt cele mai bune benzinare de pe piata:putere,consum,cuplu,costuri mici.
          Last edited by Pacco; 4 April 2010, 15:56.
          sigpic

          Comment


          • #20
            Pacco nu uita fiabilitatea la care m am referit eu.
            Poate o fi 1.2tsi un motor fiabil dar inca e un motor nou si nu si a dovedit fiabilitatea ca de exemplu 1.9tdi care este fabricat de prin 93 daca nu gresesc si a fost(poate inca este) cel mai fiabil diesel turbo de la vw.
            Peste vre o cativa ani (vre o 5) vom putea trage concluzia si despre 1.2tsi daca e intradevar unul fiabil sau nu...
            Iarasi gresesc?

            Comment


            • #21
              Pana la urma facem un "Cobra vs Logan"???...vad ca e un trend sa comparam orice are 4 roti si un volan
              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

              Comment


              • #22
                de ce nu am compara? acum ne dam seama cat de slab e un logan, la preturi nu mai avem ce sa comentam

                Comment


                • #23
                  Cum ne dam seama?...ca pana acum, se pare, am trait toti in intuneric si negare. Ia lumineaza-ne tu, "Hermes Trismegistus"
                  In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                  Comment


                  • #24
                    inainte spuneai dle loganu costa 6000 mii de euro ce sa ii ceri da e o masina fantastica etc acum cand iti dai seama ca dai 14 mii de euro pe o echipare cu gume de 185 sau 195, ai niste plastice ce par de 6000 in interior, masina parca isi ia zborul pe la 140 km si bate vantu de la 100 km , mesteci intr-o mamaliga cu un facalet de 1m, ai un cd player simplu , oglinzi manuale si lista continua.fata de o masina care la banii astia sau chiar mai putin vine cu oglinzi electrice , un ecran mare pt diferite functii, 7 difuzoare pt muzica,scaune reglabile si la sofer si la pasager, 6 airbag-uri, torpedou refrigerat etc si mai ales tinuta de drum........ ca sa nu mai zic ca daca ar costa 14 mii si as lua toate masinile din clasa compacta la pretul asta , nu vad unde ar putea castiga in fata concurentei
                    Last edited by georgex2; 5 April 2010, 01:02.

                    Comment


                    • #25
                      ...si daca mai pun 1000 euro si-mi iau Jetta?....sau in loc de Jetta mai pun inca o mie si-mi iau Passat?..Sau mai pun inca o mie peste si-mi iau o Octavia RS??? Cum imi dau io seama care masina e mai slaba? Prin comparatii antagonice???...Du-te cu un A6 intr-un club restrans de posesori de Bentley si sa vezi cate cusururi ii gasesc .
                      Ideea e sa vorbim pe cifre si statistica reala...nu comparatii inutile intre fiare facute pe segmente diferite
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • #26
                        ideile erau ca dacia Logan e facuta pentru un segment low cost de 7000-8000 de euro,linia asta black edition a primit niste steroizi si pretul a fost umflat cam mult pt ce ofera aceasta editie speciala, Loganu e cel mai bun in segmentul sau atat, ca sa se bata cu celelalte compacte gen vw 6, astra h ( care a ajuns la 11 mii de euro), c4, megane etc trebuie scos un nou logan de 14 mii de euro nu o editie speciala

                        Comment


                        • #27
                          BLack edition este valabila doar pt Franta, de aici si pretul umflat. Vezi cat e VW Golf in Franta. Caci altfel, ne putem apuca a compara masini cumparate in India vs masini achizitionate din Germania.

                          Oricum, pretul este exagerat, insa 14 000 euro este pt MCV, nu pt berlina.

                          L.E: eu acum am vazut: cum sa compari MCV cu VW golf? Evident ca rad si curcile de noi, au de ce.

                          Propun alt topic: ce ai cumpara, MCV sau toyoto IQ?
                          Last edited by Cezar; 5 April 2010, 10:58.

                          Comment


                          • #28
                            tata nano

                            Comment


                            • #29
                              Cezar: am comparat MCV la 14500eur cu golful avant 15600eur, avand in vedere ca ambele sunt combi si diferenta de pret este mic. Nu am comparat loganul in general cu preturile de la vw sau cu golful. Am comparat doar acel MCV din editia BlackLine din franta. Si numai la achizitie cash.
                              In schimb e drept...de ce aceeas MCV la 14500??? Daca tot dai atitea bani, nu te astepti si la ceva mai frumos? La ceva mai mult? Doar fiindca e vopsit negru? La noi aceeas MCV, nu vopsit negru, dintr-un oarecare motiv nu este disponibil (conform configurator site) pentru MCV este la 13825. Aoleo:O E scuuuuuuuuuuuump si asta!!!
                              13825eur in rate sau in leasing pentru logan? Asta da frate.
                              Apropos: muritorul ordinar, dupa ce criterii is alege masina? Dupa pret, intretinere, spatiu util. Daca tot avem deja un logan la 14500eur (13825eur la noi cel mai...) nu se compara loganul cu golful? intretinerea golfului cu motorul tsi, nu cred ca r fi mai scump ca si dci de la logan, pretul de achizitie este mai mare, la dimensiuni loganu iese invingator. Overall, golful e mai scump cu PUTIN, dar cred ca linje in *** mai profund ca loganul:P
                              AColo la acel prag magic de 10000eur full option ar fi perfect loganul!!!
                              Last edited by DaniD; 5 April 2010, 13:56.

                              Comment


                              • #30
                                eu unul de volksvagin sa nu aud in viata mea.... La cat a stat in service Passat-ul unui prieten mi-am jurat ca nu o sa imi iau aceasta marca de masina cat oi traii. Pana la 50k km au picat asa... pompa motorina, volanta, clima, axul cu came ...... deja.... e no comment.....
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google