Deschid acest thread in speranta ca la un moment dat managerii de la Mioveni se vor gindi serios la felul in care merg lucrurile pe piata auto internationala, si isi vor schimba filosofia si in privinta multiubitului nostru Logan, Daciuta noastra facelift-ata dea lungul timpului.
Polemici gen Dacia vs. alte modele din acelasi segment al altor producatori de renume (exclud Renault si veti vedea de ce), sunt inutile din punctul meu de vedere.
Reanult a investit in aceasta fabrica, afacere, cum vreti voi s-o numiti si a ajuns ca in sfirsit romanul sa se faca din nou auzit peste hotare pentru productia de automobile low-budget. Nu uitati palmaresul Daciei 1100 sau 1300 de dinainte de '89 in afara granitelor.
Si iata cum la noi acasa Renault dicteaza practic fortat de imprejurari sa produca un automobil care naste dispute. Imi cumpar masina, daca e sa fie ieftina si buna imi iau Dacia, iar daca nu e indigen, gasesc destule altele la preturi atractive si mltumitoare la un raport pret/calitate asemanatoare. Cum ar putea sa puna clima cei de la Dacia pe Logan, cind modele din aceeasi clasa cu acesta se remarca prin asa ceva. De ce ar exista interior bine finisat, linii elegante si piele ca dotari optionale, cind modele de top ale aceluiasi producator exista deja pe piata. Si exemplele ar putea continua.
Asadar, arunc un ochi in ograda vecina si vad ce se vinde in mama Rusie ori India, murmur ceva in barba si ma apuc de scris. Aruncati si voi o privire la ce se poate face acolo unde nu au cum sa fie acuzati de concurenta neloiala sau nu e cazul sa isi dea singuri cu stingu-n dreptul.
www.mahindrarenault.com - India
www.logan.renault.ru - Rusia
www.dacia.de/ - Germania
http://www.dacia-logan.com.es - Spania
http://www.dacia.com.tr/ - Turcia
In oricecaz, India se afla pe locul 1, Loganelul nostru fiind prezentat ca o masina lux si inclin sa cred ca poate fi asa cu un pic de vointa.
Iar pentru destindere va invit sa urmariti o reclama difuzata in Germania, intuitiva si foarte haiosa: http://www.dacia.de/tvspot.php
Polemici gen Dacia vs. alte modele din acelasi segment al altor producatori de renume (exclud Renault si veti vedea de ce), sunt inutile din punctul meu de vedere.
Reanult a investit in aceasta fabrica, afacere, cum vreti voi s-o numiti si a ajuns ca in sfirsit romanul sa se faca din nou auzit peste hotare pentru productia de automobile low-budget. Nu uitati palmaresul Daciei 1100 sau 1300 de dinainte de '89 in afara granitelor.
Si iata cum la noi acasa Renault dicteaza practic fortat de imprejurari sa produca un automobil care naste dispute. Imi cumpar masina, daca e sa fie ieftina si buna imi iau Dacia, iar daca nu e indigen, gasesc destule altele la preturi atractive si mltumitoare la un raport pret/calitate asemanatoare. Cum ar putea sa puna clima cei de la Dacia pe Logan, cind modele din aceeasi clasa cu acesta se remarca prin asa ceva. De ce ar exista interior bine finisat, linii elegante si piele ca dotari optionale, cind modele de top ale aceluiasi producator exista deja pe piata. Si exemplele ar putea continua.
Asadar, arunc un ochi in ograda vecina si vad ce se vinde in mama Rusie ori India, murmur ceva in barba si ma apuc de scris. Aruncati si voi o privire la ce se poate face acolo unde nu au cum sa fie acuzati de concurenta neloiala sau nu e cazul sa isi dea singuri cu stingu-n dreptul.
www.mahindrarenault.com - India
www.logan.renault.ru - Rusia
www.dacia.de/ - Germania
http://www.dacia-logan.com.es - Spania
http://www.dacia.com.tr/ - Turcia
In oricecaz, India se afla pe locul 1, Loganelul nostru fiind prezentat ca o masina lux si inclin sa cred ca poate fi asa cu un pic de vointa.
Iar pentru destindere va invit sa urmariti o reclama difuzata in Germania, intuitiva si foarte haiosa: http://www.dacia.de/tvspot.php
Comment