logan vs alte masini pe zone virajate

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • logan vs alte masini pe zone virajate

    am vazut la liniutze ce se spune, dar sunt curios ce simt posesorii de logan de pe forum depsre cum se comporta masina cand merg pe zone stil transfagarasan, si mai ales cum se comporta fata de alte masini.
    eu am fost placut surprins de stabilitatea ei, iar daca stii sa profiti de subvirare atunci chiar face treaba buna
    If everything seems under control, you`re just not going fast enough...

  • #2
    Eu unu' am fost dezamagit de stabilitate venind de pe o SuperNova.
    numar secundele

    Comment


    • #3
      mi se pare i odee peste solenza (desi senzatia e ca-i sub solenza, realitatea e alta), dar sub megane... nu mai zic de kalos si aveo, ca iar se nasc discutii
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #4
        N-am mers cu sedanul pe drumuri virajate, dar pot spune ca MCV-ul sta chiar foarte bine la curbe. Probabil ca din cauza suspensiei si a ampatamentului marit.

        Comment


        • #5
          mie unul mi se pare stabila, in concediu 4 persoane portbagaj plin, la iesire dintr-o curba pe stinga am vrut sa accelerez si cind am privit vitezometrul aveam deja 90 km/h, de fapt nu am redus acceleratia la intrarea in viraj pt. ca nu am avut senzatia ca trebuie totul a fost instictiv, masina sa comportat corect pe toata lungimea virajului.

          Comment


          • #6
            Pe serpentine de exemplu se comporta cam prost din cauza suspensiei prea moi. Daca vrei sa intri cu peste 60 km/h intr-un viraj se inclina rau.
            Pe drumuri cu viraje mai largi nu e problema.
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #7
              mie unul mi se pare stabila, in concediu 4 persoane portbagaj plin, la iesire dintr-o curba pe stinga am vrut sa accelerez si cind am privit vitezometrul aveam deja 90 km/h, de fapt nu am redus acceleratia la intrarea in viraj pt. ca nu am avut senzatia ca trebuie totul a fost instictiv, masina sa comportat corect pe toata lungimea virajului.
              Daca nu erati 4 in masina + bagaju nu mai intrai cu 90 in curba sigur. Loganul cred ca e proiectat pt drumuri forestiere sau de tara ca altfel nu imi explic de ce au trebuit sa o faca asa de inalta si moale.
              Eu iam schimbat arcurile si amortizoarele cu unele semisport, diferenta e enorma, dar binenteles faci un compromis intre comfort si stabilitate. Directia si franarea sunt de asemenea mult mai eficace! Binenteles trebuiesc schimbate NEAPARAT si cauciucurile cu care vine din fabrica, ma refer la kormoran, montana, ele fac din logan o sanie pe 4 roti indiferent de calitatea carosabilului.
              Mult succes, si o atentie sporita in abordarea curbelor!

              Comment


              • #8
                VW Passat Breack

                Nici eu nu stiu cum stau treburile in cazul sedanul-ui, insa MCV-ul este practic lipit de asfalt in cele mai crunte viraje. Ca termen de comparatie VW Passat break sta la fel de bine chiar si cu ESP-ul pornit. N-am sesizat diferente notabile, cu toate ca toretic, fiind mai jos ar fi trebuit sa aiba un comportament net superior MCV-ului. Probabil se simte diferenta in conditii aprige - ploaie, ninsoare iar comparatia ar trebui realizata cu anvelope identice eventual suspensii.

                ========================
                alexdonc@yahoo.com

                Comment


                • #9
                  Sedanul meu are stabilitate buna in curbe normale pe la 70 km la ora,am luat insa odata o curba in unghi drept pe o distanta scurta cu vreo 70 la ora si simteam cum sa aplecat putin masina pe partea inversa..deh totusi trebuia sa o las si eu mai incet acum m-am obisnuit cu problemele din curbe si mai reduc viteza..
                  Suntem doar un moment pe sosea !

                  Comment


                  • #10
                    eu la curbe nu am simtit sa se lase foarte mult (sedanul), doar ca spre deosebire de passat sau golf are o tendinta mai mare sa subvireze. cu suspensiile modificate cred ca merge si mai bine
                    If everything seems under control, you`re just not going fast enough...

                    Comment


                    • #11
                      Doua patanii am avut:
                      - am luat in scurt o curba in unghi drept la 60km/h fiind doi in masina si am reusit sa ridic roata spate interior (a fost o senzatie de catifelare) fapt pentru care la 100m am parcat-o sa ma linistesc cateva minute;
                      - alta data spre iesirea dintr-o curba cu vizibilitate scazuta aveam ceva viteza si a trebuit sa franez brusc si puternic. Eu nu mai stiu exact cum s-a comportat pentru ca abia am reusit sa evit o masina stationata pe banda 2 (era o coloana de 5 masini) si m-am oprit aproape in paralel la nivelul locurilor din spate (noroc ca era suficient loc intre masini), iar nevastamea era alba. Daca nu aveam ABS si daca masina nu raspundea la manevre cred ca ma pupam cu ala de stationa pe bana 2 sigur.

                      Comment


                      • #12
                        Eu, ce pot sa spun......am mers pe dacie break 1301, omega A, si multe alte masini (d'ale pretenilor, munca, etc)....dar cel mai mult am mers cu acea dacie.....pe care mi-am facut "scoala", shi acel omega A (pe aceste doua masini am mers multi km). Ce pot sa zik despre stabilitate....cand am luat golanul, prin martie anul trecut (ambiance din 2005, dar din martie merg numai eu cu el) am fost tare speriat....de ce....din cauza stabilitatzii.....in nici o masina pana acum nu am simtit cum trec altii pe langa mine....E85, banda 1..120 (eu) banda 2...130 (altu) si masina se clatina, la o diferentza asa mica de viteza, ceea ce m-a uimit ff tare...in curbe, e cam naspa, cu aceste suspensii, si cauciucuri stock, si franarea este cam praff, cu acele asa zise cauciucuri "Kormoran", plus este si cam inalta masina....ceea ce o face mai instabila. Dar daca ne gandim si la cat costa aceasta masina noua....at nu pot sa mai zic nimik....cat dai, atata face ;)

                        In mare, este o mashina buna, (avand in vedere raportul calitate/pretz)cu care nu faci raliuri pe strazi, si daca mergi normal, iti faci treaba ff bine cu ea.

                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          eu mai fac si raliuri pe strazi si imi fac treaba foarte bine cu ea. nu mai vorbesc de cate o liniutza pe la stopuri cu cate unii care se uita la logan de sus si dup-aia ii vad (in oglinda) ca fac ochii cat cepele. intr-adevar cauciucurile nu-e tocma buna pe altceva in afara de asfalt uscat, dar daca asa e mie mi s-a comportat impecabil. si cum ai zis tu, sa nu uitam si cat costa
                          If everything seems under control, you`re just not going fast enough...

                          Comment


                          • #14
                            n`am avut ocazia sa mil testez personal .. sper sa pot incepand de maine
                            Its just a car ...

                            Comment


                            • #15
                              Eu la capitolul stabilitate sunt mai mult decat multumit de Logan. Acest filmulet este facut pe cand aveam inca suspensia si jantele originale. Sincer comparatia cu SuperNova sau Solenza la acest capitol mi se pare o aberatie

                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google