logan vs alte masini pe zone virajate

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Cred ca mareom a spus totul. El este poate singurul dintre noi care l-a testat (nu o data) d.p.d.v. al virajelor.
    Cel mai lent 1,6 8v

    Comment


    • #17
      m-am lamurit: daca poti face asa ceva cu suspensiile originale atunci nu mai am ce comenta: E SUPER!!!
      If everything seems under control, you`re just not going fast enough...

      Comment


      • #18
        As mai mavea ceva de adaugat. Prestige are amortizoare pe gaz si este cu 150 kg mai greu decat celelalte variante. S-ar putea ca si acest lucru sa favorizeze stabilitatea. Nu am avut totusi ocazia sa conduc in aceleasi conditii o alta versiune de Logan ca sa-mi pot da seama daca exista diferente sau nu.
        sigpic

        Comment


        • #19
          Pa Dealu' Negru in decembrie s-a comportat superbine!nu ma steptam!Din obisnuinta, franam la curbe ,dar cand "mi-am dat drumul"a fost marfa!Bine,am fost si cu megan2 pe acelas traseu,, e mai stabil ca loganul!

          Comment


          • #20
            Super frumos filmuletul!Bun si soferu!Cred ca a inchis gura la multa lume care nu avea incredere in loganEu nu ma pricep asa bine la masini dar cred ca loganul poate si mai mult decat in acest film! BaFtA!!

            Comment


            • #21
              Originally posted by mareom View Post
              Sincer comparatia cu SuperNova sau Solenza la acest capitol mi se pare o aberatie
              Nous aberons, vous aberez dar sa stii ca nu mananc rahat. SuperNova era mult mai stabila pe viraje decat Ambition 1.6.
              numar secundele

              Comment


              • #22
                @gionic daca mergi pe E85 ori mergi peste 140 ori sub 90, ca sa nu te mai clatine...
                din proprie experienta o simt ca se ridica de la 105 pana pe la 120, peste 120 o simt cum se lipeste. Incearca sa-i pui un eleron pe portbagaj sau sa-i schimbi capota spate cu una modelul nou. Prima data cand am vazut masina inainte sa o ridic mi s-a parut "de fite" eleronul incorporat. Abia de la 120 in sus iti dai seama cat conteaza, cand o compari cu una normala. Am facut drumul de la iesirea din Bucuresti si pana in Rm Sarat in 61 minute (138km) si crede-ma ca am trecut pe banda II la 170 cu tir pe contrasens pe banda II si nu l-am simtit. Sa simti ca te clatina cand te depaseste.... insemna ca tu aveai 100 iar el 170 sau peste.
                sigpic
                Ambition 1.5 dc

                Comment


                • #23
                  Domnu, domnu, trezirea, eleronul ala e pur decorativ!
                  numar secundele

                  Comment


                  • #24
                    Un eleron bun (nu ca cel de pe Loganurile colectia 2) isi face treaba peste 180 km/h. Chiar daca ar fi fost bun eleronul ala, nu se simtea la viteza de 120 km/h.
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Marius View Post
                      Nous aberons, vous aberez dar sa stii ca nu mananc rahat. SuperNova era mult mai stabila pe viraje decat Ambition 1.6.
                      N-am zis nimic de tine. Am zis doar ca aceasta comparatie MI SE PARE o aberatie. Cand va aparea cineva care sa-mi demonstreze contrariul voi crede.
                      sigpic

                      Comment


                      • #26
                        pot sa zic ca stabilitatea masinii se imbunatateste cred ca cu 50% dupa schimbarea arcurilor si amortizoarelor cu ceva mai bun,zic din experienta ca mai merg si cu un logan benzina 1.4 si e ca o mica barca uneori si de la vant lateral si pe curbe si cand trec pe denivelari.

                        Comment


                        • #27
                          pai si eu ma gandeam tot la asta. dar daca ii modifici garda, ii schimbi latimea pneurilor si eventual ii pui si niste distantiere nu trebuie sa specifici toate astea in talon? ca as vrea sa fac asta, dar sa investesc si sa fiu in ilegalitate mai apoi nu vrea, ca nu stiu peste ce gabor pot sa dau...va intreb pe cei care ati facut asta cum ati procedat.
                          If everything seems under control, you`re just not going fast enough...

                          Comment


                          • #28
                            dar nu e obligatoriu sa schimbi anvelopele,le lasi tot pe alea daca schimbi suspensia.

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by dani030669 View Post
                              @gionic daca mergi pe E85 ori mergi peste 140 ori sub 90, ca sa nu te mai clatine...
                              din proprie experienta o simt ca se ridica de la 105 pana pe la 120, peste 120 o simt cum se lipeste. Incearca sa-i pui un eleron pe portbagaj sau sa-i schimbi capota spate cu una modelul nou. Prima data cand am vazut masina inainte sa o ridic mi s-a parut "de fite" eleronul incorporat. Abia de la 120 in sus iti dai seama cat conteaza, cand o compari cu una normala. Am facut drumul de la iesirea din Bucuresti si pana in Rm Sarat in 61 minute (138km) si crede-ma ca am trecut pe banda II la 170 cu tir pe contrasens pe banda II si nu l-am simtit. Sa simti ca te clatina cand te depaseste.... insemna ca tu aveai 100 iar el 170 sau peste.
                              Crede-ma.....cand am spus ca aveam 120...shi eram depasit de unul care mergea cu 130 si il simteam, nu vb prostii....kestia asta m-a speriat destul de tare la inceput, nefiind obisnuit cu asemenea senzatii intr-o masina, acum m-am obisnuit cu mashina, si cu cat poate ea....iar acel eleron de la portbagajul tip nou, si eu cred ca nu are nici un efect asupra stabilitatii masinii.
                              Si parerea mea sincera.....loganul meu, cu cauciucuri si suspensii stock....este departe de a se "lipi" de sosea dupa o anumita viteza....senzatia asta o traiesti cu alte masini, sau cu un logan cu suspensii schimbate, nu cu unul stock, din pacate.

                              sigpic

                              Comment


                              • #30
                                Si parerea mea sincera.....loganul meu, cu cauciucuri si suspensii stock....este departe de a se "lipi" de sosea dupa o anumita viteza....senzatia asta o traiesti cu alte masini, sau cu un logan cu suspensii schimbate, nu cu unul stock, din pacate.
                                Imi place ca esti unul dintre aceia care recunosc acest lucru, pe alt forum m-au ironizat total cand le-am spus ca mi-am pus suspensie sport pe logan, ei spuneau ca nu sunt eu destul de sofer, si ca nu stiu eu cum sa iau curbele sau cum sa o tin sub control (bosorogi), am spus si mai sus, e intradevar un compromis intre comfort si stabilitate, dar parerea mea e ca se merita!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google