Cred ca mareom a spus totul. El este poate singurul dintre noi care l-a testat (nu o data) d.p.d.v. al virajelor.
logan vs alte masini pe zone virajate
Collapse
X
-
As mai mavea ceva de adaugat. Prestige are amortizoare pe gaz si este cu 150 kg mai greu decat celelalte variante. S-ar putea ca si acest lucru sa favorizeze stabilitatea. Nu am avut totusi ocazia sa conduc in aceleasi conditii o alta versiune de Logan ca sa-mi pot da seama daca exista diferente sau nu.sigpic
Comment
-
-
@gionic daca mergi pe E85 ori mergi peste 140 ori sub 90, ca sa nu te mai clatine...
din proprie experienta o simt ca se ridica de la 105 pana pe la 120, peste 120 o simt cum se lipeste. Incearca sa-i pui un eleron pe portbagaj sau sa-i schimbi capota spate cu una modelul nou. Prima data cand am vazut masina inainte sa o ridic mi s-a parut "de fite" eleronul incorporat. Abia de la 120 in sus iti dai seama cat conteaza, cand o compari cu una normala. Am facut drumul de la iesirea din Bucuresti si pana in Rm Sarat in 61 minute (138km) si crede-ma ca am trecut pe banda II la 170 cu tir pe contrasens pe banda II si nu l-am simtit. Sa simti ca te clatina cand te depaseste.... insemna ca tu aveai 100 iar el 170 sau peste.sigpic
Ambition 1.5 dc
Comment
-
Un eleron bun (nu ca cel de pe Loganurile colectia 2) isi face treaba peste 180 km/h. Chiar daca ar fi fost bun eleronul ala, nu se simtea la viteza de 120 km/h.
Comment
-
Originally posted by Marius View PostNous aberons, vous aberez dar sa stii ca nu mananc rahat. SuperNova era mult mai stabila pe viraje decat Ambition 1.6.sigpic
Comment
-
pot sa zic ca stabilitatea masinii se imbunatateste cred ca cu 50% dupa schimbarea arcurilor si amortizoarelor cu ceva mai bun,zic din experienta ca mai merg si cu un logan benzina 1.4 si e ca o mica barca uneori si de la vant lateral si pe curbe si cand trec pe denivelari.
Comment
-
pai si eu ma gandeam tot la asta. dar daca ii modifici garda, ii schimbi latimea pneurilor si eventual ii pui si niste distantiere nu trebuie sa specifici toate astea in talon? ca as vrea sa fac asta, dar sa investesc si sa fiu in ilegalitate mai apoi nu vrea, ca nu stiu peste ce gabor pot sa dau...va intreb pe cei care ati facut asta cum ati procedat.If everything seems under control, you`re just not going fast enough...
Comment
-
Originally posted by dani030669 View Post@gionic daca mergi pe E85 ori mergi peste 140 ori sub 90, ca sa nu te mai clatine...
din proprie experienta o simt ca se ridica de la 105 pana pe la 120, peste 120 o simt cum se lipeste. Incearca sa-i pui un eleron pe portbagaj sau sa-i schimbi capota spate cu una modelul nou. Prima data cand am vazut masina inainte sa o ridic mi s-a parut "de fite" eleronul incorporat. Abia de la 120 in sus iti dai seama cat conteaza, cand o compari cu una normala. Am facut drumul de la iesirea din Bucuresti si pana in Rm Sarat in 61 minute (138km) si crede-ma ca am trecut pe banda II la 170 cu tir pe contrasens pe banda II si nu l-am simtit. Sa simti ca te clatina cand te depaseste.... insemna ca tu aveai 100 iar el 170 sau peste.
Si parerea mea sincera.....loganul meu, cu cauciucuri si suspensii stock....este departe de a se "lipi" de sosea dupa o anumita viteza....senzatia asta o traiesti cu alte masini, sau cu un logan cu suspensii schimbate, nu cu unul stock, din pacate.
sigpic
Comment
-
Si parerea mea sincera.....loganul meu, cu cauciucuri si suspensii stock....este departe de a se "lipi" de sosea dupa o anumita viteza....senzatia asta o traiesti cu alte masini, sau cu un logan cu suspensii schimbate, nu cu unul stock, din pacate.
Comment
Comment