@gionik: pai stai putin, ce legatura au suspensiile cu felul in care se "lipeste " masina de sol dupa o anumita viteza? e clar ca ele iti confera stabilitate in viraje, si iti imbunatatesc franarea, dar tu te simti mai bine pe autostrada la 170km/h cu suspensiile schimbate decat cu cele stock?parerea mea e ca acolo nu e nici o diferenta, la viteza aia totu depinde de aerodinamica masinii-caroserie...as vrea sa raspunda si mareom la asta
logan vs alte masini pe zone virajate
Collapse
X
-
Originally posted by andrushk_mib View Post@gionik: pai stai putin, ce legatura au suspensiile cu felul in care se "lipeste " masina de sol dupa o anumita viteza? e clar ca ele iti confera stabilitate in viraje, si iti imbunatatesc franarea, dar tu te simti mai bine pe autostrada la 170km/h cu suspensiile schimbate decat cu cele stock?parerea mea e ca acolo nu e nici o diferenta, la viteza aia totu depinde de aerodinamica masinii-caroserie...as vrea sa raspunda si mareom la asta
sigpic
Comment
-
da in cazul asta asa, dar o suspensie tare nu stiu cat e de buna la gropi. si in orice oras ai sta, nu scapi de ele in romania. concluzia mea e ca nici o masina noua nu se compara la pret/performante-dotari cu loganu, si in plus loganu a fost facut parca pt strazile si conditiile de trafic de la noi.If everything seems under control, you`re just not going fast enough...
Comment
-
Originally posted by andrushk_mib View Postda in cazul asta asa, dar o suspensie tare nu stiu cat e de buna la gropi. si in orice oras ai sta, nu scapi de ele in romania. concluzia mea e ca nici o masina noua nu se compara la pret/performante-dotari cu loganu, si in plus loganu a fost facut parca pt strazile si conditiile de trafic de la noi.
Respect !!!
sigpic
Comment
-
stiu ca are lipsuri, nu cred ca il ridica cineva in slavi, numai ca eu si sigur si multi altii de pe forum avem o masina exact asa cum ne-am asteptat sa fie cand am dat banii pe ea. si unii din noi au avut si surprize placute cu ea, atata tot. altii din pacate au probleme. voi posta imediat ce voi avea o problema la ea, nu o laud daca nu merita, dar pana acum nu mi s-a intamplat sa nu-mi asculte comenzile niciodata. pe mine ma supara cei care isi iau masini SH din germania si considera ca loganu e mult inferior...If everything seems under control, you`re just not going fast enough...
Comment
-
Originally posted by andrushk_mib View Post@gionik: pai stai putin, ce legatura au suspensiile cu felul in care se "lipeste " masina de sol dupa o anumita viteza? e clar ca ele iti confera stabilitate in viraje, si iti imbunatatesc franarea, dar tu te simti mai bine pe autostrada la 170km/h cu suspensiile schimbate decat cu cele stock?parerea mea e ca acolo nu e nici o diferenta, la viteza aia totu depinde de aerodinamica masinii-caroserie...as vrea sa raspunda si mareom la astaDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
io n-am zis ca are aspirator sub masina ziceam ca ceva se simte...personal chiar mi se pare mai ok masina cand e incarcata. apropo, goala n-a mers mai tare de 140, ca se balangane. incarcata se balanganea la fel de tare pe A2, dar la 185 pe ceasDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Pe scurt am avut ocazia sa merg in aceeasi curba cu 2-a masini:prima dacia break1410,a doua loganul meu.
cu breckul am intrat cu 90km/h si scartaiau cauciucurie de mama focului si mi-a si derapat spatele putin.In aceeasi curba cu loganul am intrat cu 100 si..Nimic(nici scart nici derapaj).
Nu are rost sa spun ce nu stiu,asta e singura mea comparatie
Comment
-
Originally posted by kelemen View PostPe scurt am avut ocazia sa merg in aceeasi curba cu 2-a masini:prima dacia break1410,a doua loganul meu.
cu breckul am intrat cu 90km/h si scartaiau cauciucurie de mama focului si mi-a si derapat spatele putin.In aceeasi curba cu loganul am intrat cu 100 si..Nimic(nici scart nici derapaj).
Nu are rost sa spun ce nu stiu,asta e singura mea comparatie
Comment
-
Trebuie sa stii cum sa iei curbele.Sta destul de bine.Eu de obicei tai curbele iar cand nu pot o las cu frana de motor rar intervin eu.In rest se comporta foarte bine.Chiar sa zic ca ma tineam dupa unu cu Octavia cred ca murea ala ca nu putea sa scape de mine .
Si oricum conteaza foarte mult cauciucurile si suspensiile.De exemplu PAULIC care are super cauciucuri si suspensii iti dai seama ca nu simte nimic la o curba pe care eu cu Loganul stock simt putin ca am viteza cam mare.E si normal .sigpic
Comment
-
Oricat ai stii sa iei curbele..(cum unii nu au facut scoli de pilotaj, iar varsta e frageda, ma indoiesc ca stiu cum sa abordeze curbele)..Loganul are un efect subvirator f accentuat. @pacco: caci vad ca esti usor teribilist : mare grija in curbe, mai ales la redresare, cand intra in balans.
Din punctul asta de vedere poate ne lamureste un pic Kelemen, ca el face in continuare carting. Eu am facut cand eram mai mic, aprox 3 ani. Si acolo invatam cum sa abordam curbele.
Comment
Comment