logan vs alte masini pe zone virajate

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    @gionik: pai stai putin, ce legatura au suspensiile cu felul in care se "lipeste " masina de sol dupa o anumita viteza? e clar ca ele iti confera stabilitate in viraje, si iti imbunatatesc franarea, dar tu te simti mai bine pe autostrada la 170km/h cu suspensiile schimbate decat cu cele stock?parerea mea e ca acolo nu e nici o diferenta, la viteza aia totu depinde de aerodinamica masinii-caroserie...as vrea sa raspunda si mareom la asta
    If everything seems under control, you`re just not going fast enough...

    Comment


    • #32
      Originally posted by andrushk_mib View Post
      @gionik: pai stai putin, ce legatura au suspensiile cu felul in care se "lipeste " masina de sol dupa o anumita viteza? e clar ca ele iti confera stabilitate in viraje, si iti imbunatatesc franarea, dar tu te simti mai bine pe autostrada la 170km/h cu suspensiile schimbate decat cu cele stock?parerea mea e ca acolo nu e nici o diferenta, la viteza aia totu depinde de aerodinamica masinii-caroserie...as vrea sa raspunda si mareom la asta
      Ai dreptate, conteaza mult si aerodinamica mashinii, dar daca cumva ai mers pe A2, cum face loganul tau cand coboara de pe anumite "poduri" de alea? Atunci cand este o diferentza de nivel? Am meu...in lok sa stea lipit de asfalt, cum fac alte masini....il simti cum balanseaza nitel, pe verticala....si asta nu are legatura neaparat cu aerodinamica ;).....orice ai spune, conteaza fff mult suspensia...(arcuri + amortizoare). Dar revin.....la banii pe care ii dai pe logan, masina este OK...pana la urma urmei, nu se poate ieftin shi "perfect" !! Nu vreau sa se inteleaga ca eu acum, am o parere fff proasta despre logan, pana la urma urmei, am logan....si sunt multumit de masina, in general, dar hai sa fim obiectivi....are multe lipsuri......lipsuri, care unele sunt normale, avand in vedere ca masinutza asta costa...atat cat costa D Si pana la urma urmei, nici o mashina nu este perfecta!!

      sigpic

      Comment


      • #33
        da in cazul asta asa, dar o suspensie tare nu stiu cat e de buna la gropi. si in orice oras ai sta, nu scapi de ele in romania. concluzia mea e ca nici o masina noua nu se compara la pret/performante-dotari cu loganu, si in plus loganu a fost facut parca pt strazile si conditiile de trafic de la noi.
        If everything seems under control, you`re just not going fast enough...

        Comment


        • #34
          Originally posted by andrushk_mib View Post
          da in cazul asta asa, dar o suspensie tare nu stiu cat e de buna la gropi. si in orice oras ai sta, nu scapi de ele in romania. concluzia mea e ca nici o masina noua nu se compara la pret/performante-dotari cu loganu, si in plus loganu a fost facut parca pt strazile si conditiile de trafic de la noi.
          Nu iti trebuie o suspensie tare.....eu, inainte de acest logan, conduceam un omega A, din 1992.....shi nu avea suspensii tari....gropile abia se simtzeau....dar credema......acea mashina se lipea la propriu de asfalt ;)) shi am mers cu ea.....vai de capul ei...mai ales ca am codus-o in perioada imediat urmatoare dupa examenul de permis....shi at ieram mai tanar, mai nebun....acu m-am mai kumintzit deci nu este nevoie de suspenii tari...ci doar de niste suspensii mai "responsabile". Dar intr-adevar, mashinile de astazi nu mai sunt la fel de bine facute ca cele de alta data.....ca daca ar fi fost la fel, lumea nu mai mergea atat de des in service...etc...totul se rezuma la bani pana la urma. Iar in legatura cu raportul pret/performante....da ai dreptate, asta am spus si eu mai sus...cat dai pe logan, atata face. dar asta nu nseamna ca trebuie sa il ridicam in slavi....repet....am eu o fixatzie....hai sa fim obiectivi...atata tot.

          Respect !!!

          sigpic

          Comment


          • #35
            stiu ca are lipsuri, nu cred ca il ridica cineva in slavi, numai ca eu si sigur si multi altii de pe forum avem o masina exact asa cum ne-am asteptat sa fie cand am dat banii pe ea. si unii din noi au avut si surprize placute cu ea, atata tot. altii din pacate au probleme. voi posta imediat ce voi avea o problema la ea, nu o laud daca nu merita, dar pana acum nu mi s-a intamplat sa nu-mi asculte comenzile niciodata. pe mine ma supara cei care isi iau masini SH din germania si considera ca loganu e mult inferior...
            If everything seems under control, you`re just not going fast enough...

            Comment


            • #36
              Originally posted by andrushk_mib View Post
              @gionik: pai stai putin, ce legatura au suspensiile cu felul in care se "lipeste " masina de sol dupa o anumita viteza? e clar ca ele iti confera stabilitate in viraje, si iti imbunatatesc franarea, dar tu te simti mai bine pe autostrada la 170km/h cu suspensiile schimbate decat cu cele stock?parerea mea e ca acolo nu e nici o diferenta, la viteza aia totu depinde de aerodinamica masinii-caroserie...as vrea sa raspunda si mareom la asta
              pot sa-ti raspund si eu. cu cat masina e mai aproape de sosea, aerul care circula pe sub ea are viteza mai mare si creeaza astfel o depresiune, ce contracareaza tendinta de ridicare a masinii din cauza formei cabinei. intelegi? fa urmatorul experiment: ia doua foi de hartie si tine-le paralel. sufla dintr-o parte peste o foaie (pe directia spatiului dintre ele), dar asa incat o parte din aerul suflat sa treaca si prin spatiul dintre cele doua foi. o sa observi ca foile se lipesc. daca sunt departate pre mult de la inceput, fenomenul ori nu mai apare, ori e foarte slab. acum intelegi?
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #37
                da seba, numa ca eu stiam ca asta se refera numa la distante foarte mici intre masina si carosabil, adica daca cobori loganu cu 15 mm tinand cont ca garda stock e mult mai mare nu ma gandeam ca apare efectul asta
                If everything seems under control, you`re just not going fast enough...

                Comment


                • #38
                  d-aia am zis ca suspensiile mai tari si care lasa putin masina sunt eficiente pe viraje, dar daca tu spui ca au si efectul asta te cred
                  If everything seems under control, you`re just not going fast enough...

                  Comment


                  • #39
                    io n-am zis ca are aspirator sub masina ziceam ca ceva se simte...personal chiar mi se pare mai ok masina cand e incarcata. apropo, goala n-a mers mai tare de 140, ca se balangane. incarcata se balanganea la fel de tare pe A2, dar la 185 pe ceas
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #40
                      ok, inseamna ca asa e. am zis ca te cred. probabil eu am senzatia ca nu s-ar modifica mult pentru ca mie si asa imi trage f bine
                      If everything seems under control, you`re just not going fast enough...

                      Comment


                      • #41
                        Pe scurt am avut ocazia sa merg in aceeasi curba cu 2-a masini:prima dacia break1410,a doua loganul meu.
                        cu breckul am intrat cu 90km/h si scartaiau cauciucurie de mama focului si mi-a si derapat spatele putin.In aceeasi curba cu loganul am intrat cu 100 si..Nimic(nici scart nici derapaj).
                        Nu are rost sa spun ce nu stiu,asta e singura mea comparatie

                        Comment


                        • #42
                          Si erai cu kormoranele?
                          toora,llumar fata spate,zender,borla,calc reno sport,1.6 93cp,vw mk1,1.8,sparco sprint,roll bar omp,centuri 6 puncte sandtler,bf goodrich,bbs,borla

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by kelemen View Post
                            Pe scurt am avut ocazia sa merg in aceeasi curba cu 2-a masini:prima dacia break1410,a doua loganul meu.
                            cu breckul am intrat cu 90km/h si scartaiau cauciucurie de mama focului si mi-a si derapat spatele putin.In aceeasi curba cu loganul am intrat cu 100 si..Nimic(nici scart nici derapaj).
                            Nu are rost sa spun ce nu stiu,asta e singura mea comparatie
                            La o viteza de 90km/h scirtiitul pe viraj apare in momemtul in care nu ai geometrie buna ori presiune scazuta in pneuri. 90km/h pontru dacie nu e viteza mare dar trebuie sa abordezi curba cum trebuie.

                            Comment


                            • #44
                              Trebuie sa stii cum sa iei curbele.Sta destul de bine.Eu de obicei tai curbele iar cand nu pot o las cu frana de motor rar intervin eu.In rest se comporta foarte bine.Chiar sa zic ca ma tineam dupa unu cu Octavia cred ca murea ala ca nu putea sa scape de mine .
                              Si oricum conteaza foarte mult cauciucurile si suspensiile.De exemplu PAULIC care are super cauciucuri si suspensii iti dai seama ca nu simte nimic la o curba pe care eu cu Loganul stock simt putin ca am viteza cam mare.E si normal .
                              sigpic

                              Comment


                              • #45
                                Oricat ai stii sa iei curbele..(cum unii nu au facut scoli de pilotaj, iar varsta e frageda, ma indoiesc ca stiu cum sa abordeze curbele)..Loganul are un efect subvirator f accentuat. @pacco: caci vad ca esti usor teribilist : mare grija in curbe, mai ales la redresare, cand intra in balans.
                                Din punctul asta de vedere poate ne lamureste un pic Kelemen, ca el face in continuare carting. Eu am facut cand eram mai mic, aprox 3 ani. Si acolo invatam cum sa abordam curbele.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google