logan vs alte masini pe zone virajate

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Muhahaha!

    Cu vechea dacie, un break de 1.3 cmc,,,era o,,,aventura un drum lung
    Drumurile la Bucuresti,,,hehehe! Pe E 85 (de la Buzau), cu trei amortizoare carora li s-a cantat prohodul eram ca barca pe valuri spumegande (chiar si la 80 km/h); eram odata cu "barca" mea si ploua simteam cum pleaca cu totul masina din drumul drept.
    Acum am scapat de grijile astea (dar au aparut altele); dieselul meu l-am simtit mult mai stabil in curbe si urcare decat un benzinar de 1.4; totusi modelul asta de "autovehicul" este "rezultanta vectoriala a generozitatii contabililor de la Renault"; aici ma gandesc la garda inalta care ma dejavantajeaza la anumite viteze, curenti, insa am de castigat pe drumurile de piatra, sau,,,la catarat bordurile (ca deh! Inca nu mi-am cumparat parcarea mea); volum mare si bun paravan de vant (aaa sa nu uit! Ma apuca rasul_plansul: cu ani in urma am vazut o dacie cu un potbagaj deasupra, iar pe portbagaj avea o tocitoare mare de peste 200 litri, cu gura in vant; ma intreb cum naiba de mai mergea ala,,,)
    Cele senine! Si,,,conduceti Prudent!
    Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

    Comment


    • #47
      Loganul se comporta perfect in viraje daca stii cum sa le negociezi si cu ce viteza sa le abordezi. Aici e toata magia. Le fel se intampla cu orice masina. Fiecare are limitele ei.
      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

      Comment


      • #48
        Originally posted by virtualmansorin View Post
        Si erai cu kormoranele?
        Da ! De ce crezi ca zic ca eu sunt multumit de ele,(Ma repet sunt cele mai proaste cauciucuri ) ...Stii nici dracu nu e asna negru precum se zice

        Paulic. Nu am cum sa iti descriu aceea curba! Am facut comparatia sa stii si tu ca unde rupea aderenta brecul(si era in perfecta stare) Loganul mergea bine mersi.

        Iancucezar ! Nu poti compara cartul cu autoturismul! Alte centre de greutate,alt stil de conducere. De ex la cart (pe viraje)ideea e sa mergi pe o trasa ideala in care trebuie sa franezi cel mai putin si viteza la iesire din viraj sa fie cea mai mare. Pe logan daca nu am trafic(pe drum virajat si cu vizibilitate)
        tai toate curbele,si incerc sa intru in viraj cat mai fin si drept posibil,(cand rupi aderenta cu loganul si trebuie sa contravirezi ai c-am 1-2 ture de volan de lucru)
        la cart in schimb...O juma de tura deci...Nu ai cum sa le compari
        Daca vreti sa invatati sa luati curbele bine si cu o viteza cat mai mare trebuie in primul rand sa va cunoaste-ti limitele masinii si ale dumneavoastra.
        Incercati totusi pe un drum necirculat si cu vizibilitate cat mai mare(alt exemplu :cand ma mai iau la intrecere cu masini mai puternice intotdeauna fac depasirile dupa un viraj.Probabil m-am obisnuit de la cart,pe drum drept in 90 la% din cazuri sunt depasit de o masina mai puternica. ) ideea e ca daca ala nu stie sa conduca la fel de bine ...Intotdeauna va frana sau va intra in viraj mai incet si la iesire din viraj ai viteza mai mare si gata ..L-ai facut) (au trecut cele 10 minute de edit )
        Last edited by Seba; 18 June 2008, 10:27.

        Comment


        • #49
          Eu cred ca Loganul nu a fost gandit ca o masina care sa "stea" pe curbe si care sa se lipeasca de sosea. Fratilor sa fim seriosi... Sunt masini care intra cu 130 acolo unde Loganul abia daca intra cu 100 si ocupantii nu simt nicio emotie. Si nu ma refer la BMW sau alte rachete.Scopul proiectului a fost sa se obtina o masina confortabila, fiabila si polivalenta si nici decum o sportiva remarcabila. De altfel asta e scopul majoritatii modelelor Renault cu exceptia celor ce poarte sigla RS. Eu am avut Dacia 1310 si am fost tare multumit de ea... Nu vad de ce unii o compara cu Loganul acum.Eu am avut-o 120.000 de km fara probleme. E adevarat ca masina respectiva mergea cu ulei de care nici anumiti posesori de Logan nu folosesc si cu benzina de cea mai buna calitate. Mi s-a parut destul de stabila si cred ca nu suspensia e principalul atu al Loganului fata de batrana Dacie, ci motorizarea, suspensiile, spatiul interior garantia etc....
          Last edited by sambo; 18 June 2008, 23:29.

          Comment


          • #50
            In mare parte sunt deacord cu ce a zis sambo. Un lucru nu il inteleg, cum e chestia cu subvirarea si supravirarea? Poate ma lamuriti voi...
            niciodata sa nu contrazici o femeie......o va face ea singura dupa 5 minute...

            Comment


            • #51
              Subvirarea este cand intr-o curba stransa simti ca masina are tendinta sa se duca inainte.
              Supravirarea cand in viraj masina tinde sa vireze mai mult decat vrei tu.
              La prima varianta se corecteaza prin luatea piciorului de pe acceleratie,la a 2-a prin contravirare.
              Corectati-ma daca gresesc.

              Sambo, am comparat cu logan dacia veche ptr ca intampator am retinut virajul acela in care am intrat cu ambele masini(se intampla cand era loganul nou, si vroiam sa fac o comparatie)
              Normal ca sunt 'n' masini mai bune
              nici nu se pune problema

              Comment


              • #52
                @kelemen: Nu am vrut nici decum sa te cert, am vrut doar sa subliniez faptul ca si 1300 -1310, chiar asa invechite cum erau daca erau intretinute corect isi faceau bine treaba. Si chiar daca sunt putin in afara topicului as adacuga faptul ca am dat pe ea 4300 de euro si am vandut-o dupa 3 ani 3500.Super pret zic eu ...

                Comment


                • #53
                  Super pret e inca la solenta ! Aia da masina ,e super pret la revanzare

                  esti super off-topic!
                  Last edited by Seba; 19 June 2008, 15:27.

                  Comment


                  • #54
                    Masina e construita pentru viteza max de 130 km- pana la acea viteza ar trebuie sa se tine bine pe sosea si la vant si la camioanele pe care le depasesti sau care te depasesc. Dupa aceasta viteza se simte orice adiere de vant.La viteza mare la curbe se leagana si astfel se poate pierde controlul foarte usor. La 150-160 pe A2 deja aveam un pic morcovul bagat cand treceam pe langa camioane sau daca mai aparea un bolid care mergea la relanti cu 180. Si eram 4 ersoane plu ceva bagajel asa de 2-3 zile de mare.

                    loganul e facut sa mearga batraneste - nu e o masina sportiva.
                    1.5 dc

                    Comment


                    • #55
                      Hai sa zicem ca pe autostrada nu se simte asa de rau, dar pe serpentine, se simte foarte bine cum se inclina.
                      Cel mai nou proiect auto din România!
                      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                      Comment


                      • #56
                        Am vazut ca sunt unii pe pagina anterioara care zic ca domne sta foarte bine, e ff stabila, haha. Prostii . Sau poate ca nu au mers cu masini straine. Oricum, pe mine nu ma deranjeaza ca nu sta asa bine in curbe, ca nu fac raliu cu ea insa trebuie sa fim corecti si sa recunoastem ca e BARCA rau in curbe .
                        Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

                        Comment


                        • #57
                          Este barca rau in curbe, insa s-a incercat un compromis intre confort si siguranta.
                          Pe cine deranjeaza stabilitatea loganului ( trebuie subliniat faptul ca NU este o masina cu care sa poata inscrie intr-o curba cu viteza, pt ca nu asta e scopul ei), se poate adopta o suspensie sport, care modifica total comportamentul in curbe.
                          Insa ce te faci cu gropile? Ce te faci cand vrei sa urci spre muntele rosu? (cunoscatorii stiu)
                          Asa ca in concluzie, strict din punctul meu de vedere, mai bine ma inscriu intr-o curba cu 30 km/h mai putin, dar pot merge oriunde.

                          Comment


                          • #58
                            Corect iancucezar, aia zic si eu(cu mersu oriunde). Dar ca sa fiu on-topic, intre timp (de la momentul deschiderii topicului si pana acum) am mai mers si cu alte masini si intr-adevar loganul iti da un oarecare sentiment de nesiguranta fata de alte masini dar daca stii cum face si te obisnuiesti cu masina eu zic ca e ok (sa nu uitam pretul). Masina de comparatie e un golf 5 al unui prieten de 75cai. Masina aia intr-adevar sta muuult mai bine decat golanu pe curbe, dar eu pot sa il intrec linistit pentru ca pe el nu-l ajuta motorul. E adevarat ca la aceeasi motorizare te face golfu, da e si cu cel putin 50% mai scump decat loganu(sa nu-mi sara nimeni in cap, vw-ul e doar un exemplu, si alta masina diferita de logan e posibil sa fie la fel). Si acum depinde de preferinte. EU si acum mi-as lua tot logan de 105 cai decat golf de 75, daca sunt cam la fel ca pret. Deci ca o mica concluzie, loganu isi face treaba pt care am dat banii si daca stii cand sa-i dai (daca e incarcat sau nu, ce cauciucuri si suspensii ai) si mai ales cum o sa obtii destule de la el.
                            If everything seems under control, you`re just not going fast enough...

                            Comment


                            • #59
                              La cate masini am condus pana acum, nici nu stiu cu ce sa compar suspensia si stabilitatea Loganului in curbe )

                              Senzatia care mi-a lasat-o: in functie de viraj, te poti baga pana la o anumita viteza si totul e 100% safe, nu-ti da nici o senzatie nasoala, dupa care daca mai faci o incercare si incerci sa fortezi o idee viraju respectiv, pur si simplu comportamentul masinii trece in extrema cealalta, adica nu e doar o idee nesigura, se duce mult spre ''foarte nesigura''. Ai ''scapat-o'' , s-a dus, greu o mai asezi pe drum.
                              Din pacate garda la sol isi spune cuvantul. Tot vociferam ca ''da, dar e buna pt drumurile noastre'' si alte cele. Ei lasa ca nu mergem numai pe drumuri proaste.
                              Un Focus sau Golf (doar ca exemplu) nu se comporta bine pe drumurile noastre?

                              Puteau sa faca garda la sol cu ~30 mm mai mica (adica sa fie ca o masina normala), 100% masina se comporta bine si pe drumuri proaste, la drum lung nici nu mai intra in discutie.
                              Ei...Asta e, multe se puteau face

                              PS: nu uit ce senzatie de morcov am avut cand o data la ~140/h am tras ceva mai tare de volan la o depasire...Mai safe ma simteam in Oltcit la viteza asta, ma rog, poate exagerez.

                              Comment


                              • #60
                                O sa raspund off-tpoic da numa ca exemplu: prietenu meu cu golfu 5 cand a parcat peste o bordura unde parchez eu de obicei si-a "barbierit" spoileru fata. Alt exemplu: avem o super iesire la facultate dintr-un corp de cladire, se trece peste un trotuar si apoi e o "rampa" si se coboara in strada. In curtea interioara nu parcheaza decat suvuri si loganuri. Un coleg a facut gresala sa intre cu C4 intr-o zi si si-a barbierit si spoileru fata si spate.

                                On topic: mi-a placut faza cu olcitu;) care din punctu meu de vedere era mai prost decat 1310 care clar e mai proasta decat loganu
                                If everything seems under control, you`re just not going fast enough...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google