logan vs alte masini pe zone virajate

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Ai avut Oltcit? Poate erau mai prost facute, dar daca n-ai avut sau nici macar n-ai condus, te rog La tinuta de drum, stabilitate pe viraje, demaraj face muci o Dacia 1310. Si aici vorbesc de ala mic de 1100 cmc, ala de 1300 nu-l mai luam in discutie.

    Daca esti dobitoc, da - poti sa-ti barberesti masina in borduri si alte cele. Accidental se mai intampla, nah...Dar am vazut destui dobitoci care vedeau ca n-au cum sa parcheze peste bordura spre exemplu, dar INSISTAU pana facea poc.
    Asta sa fie singurul neajuns la o masina cu suspensie normala, ca la noi risti sa agati bordurile.

    Va spun eu...30 de mm nu mai mult )) si avea o suspensie mult mai buna si stabilitate pe viraje. Si telescoapele, doar o idee mai tari, uneori ai impresia ca sunt telescoape de autobuz, asa tare vibreaza roata daca iei niste muscaturi de asfalt.

    Comment


    • #62
      Originally posted by razvyy21 View Post
      e BARCA rau in curbe .
      Si mai ai si amortizoare fata de pe gaz si zici asta...
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • #63
        Vad ca sunt destule pareri, mai bune sau mai putin bune despre comportamentul loganului.
        Nu pot sa emit pareri strict tehnice legate de nivelul tehnologic la care se afla loganul in comparatie cu alte masini, vizavi de comportamentul in zone virajate,pentru ca nu ma pricep, dar pot sa exprim concluziile trase in cei aprox. 100.000 km facuti pe logan in ultimii 3 ani. Si acestea ar suna cam asa :
        -garda inalta penalizeaza loganul in raport cu alte masini
        -conteaza mult stare tehnica a masinii (suspensii, directie ...)
        -calitatea anvelopelor folosite este foarte importanta
        -experienta generala in condus
        -cunoasterea in particular a virajului abordat (daca respectivul traseu este parcurs des poate fi mult mai bine abordat)
        -starea drumului la acel moment, este deasemenea importanta (uscat, umed, cu praf, noroi, denivelari ...)
        -respectarea unei reguli referitor la condusul in viraje (care mi se pare corecta daca abordezi intrarea in viraj cu o viteza adecvata) si anume ca se franeaza in prima parte a virajului si se accelereaza in partea a doua a virajului pentru a te scoate din viraj (asta in functie si de cat te ajuta motorul)
        -cunoasterea comportamentului masinii conduse, cat mai bine (nu cred ca se comporta identic doua masini)
        It's nice to be important but it's more important to be nice!

        Comment


        • #64
          Octavian, in primu rand am condus si oltcit si dacia 1310 deci era numai o parere cum ca oltcitul e mai prost(nu le-am condus pe fiecare cate 10000 km ca sa-mi fac o parere precisa). In al doilea rand nu-mi place ca-mi faci prietenii dobitoci: omu nu si-a dat seama cat e de inalta bordura, nu inseamna ca e dobitoc. Si daca vrei iti pot face o lista lunga insotita si de poze cu locatii care sunt facute cu c### si unde daca ai masina lasata ai pus-o. Si sa revenim la topic. Cat ai mers tu cu 16vu pe viraje? Asta doar asa ca idee pentru ca e ceva diferenta: motorul e mai mare deci altfel sta pe drum(nu zic mai bine sau mai prost ci doar altfel) fata de 1.4 si are alte suspensii fata. Eu unul prefer garda la sol asa cum e decat s-o am mai joasa si sa injur in anumite ocazii. Si daca stam sa ne gandim unde mergem mai repede de 140km/h in afara de autostrada? Avem noi drumui d-astea ca sa ne facem probleme ca dupa nu stiu ce viteza devine instabila? Uite spre exemplu supercar: si-a facut masina sa stea pe drum mai bine decat stau unele masini straine dar din pacate nu poate ajunge la intalnirile pe care le fac baietii la cherhana. Tu zici sa faca garda mai mica si suspensiile mai tari. Multe se puteau face, dar oare nu crestea si pretul masinii? Mie mi se pare ca se muleaza foarte bine pe drumurile noastre. Si tu ai zis ca suspensia nu-i normala. Dar daca asta ma ajuta nu vad de ce m-ar deranja. Ca si daca ma gandesc la titlul topicului, nici drumuri virajate pe care sa mergem tare nu prea-s multe (ma gandesc numai la posada-dn1- de la care ai avea pretentii unde era sa-mi rup pivotii intr-o groapa de la un cap de pod). Iar ca sa fie clar: nu laud loganul, multe se putea face mai bine, dar pentru tara noastra, pentru banii pe care i-am dat eu zic ca se comporta bine. Si ma gandeam acum la inca ceva: daca tot facem comparatia de tinuta de drum ar trebui sa comparam si preturile zic eu si sa vedem ce da...
          If everything seems under control, you`re just not going fast enough...

          Comment


          • #65
            Originally posted by andrushk_mib View Post
            [..]Mie mi se pare ca se muleaza foarte bine pe drumurile noastre. [..]...
            Subscriu. E numai buna pt drumurile noastre.

            Comment


            • #66
              Nu ti-am facut pretenii dobitoci, era doar ca exemplu.
              Unde mergem noi pe drumurile noastre cu 140? Acolo unde se poate si ai chef , daca tu crezi ca numai pe autostrada se poate...- asta nu e o scuza pt minunatia de suspensie ca nu prea mergi cu 140. DA, avem drumuri unde ne simtim in nesiguranta la viteza mare in Logan.
              Chiar pot sa spun ca Loganu are o suspensie atipica, am spus, nu stiu cu ce as putea sa o compar, eventual cu a unui suv.
              Lasa 1.6 16V stock, nu-i mare diferenta, cam tot treaba aia e, cu diferenta totusi ca motorul te ajuta mult mai bine in viraje decat 1.4.
              Chiar si cu Fabia ma simteam mai in siguranta la 140-150/h si pe viraje, cu toate ca se inclina mai puternic, ce sa mai spunem de Golf sau altele.

              PS: am avut si am Dacia 1300, am avut Oltcit 12 ani.

              Comment


              • #67
                Mie sincer ... Mi se pare destul de stabil loganul ... Presupun ca toti stiti curba de la 23 August ... Au fost zeci de accidente acolo ... Pot sa spun ca am luat curba cu 140km/h pe ambele sensuri ... Si nu a schitat nimic ... Am taiat benzile de pe sens ... Mergeam pe prima banda am intrat pe a2-a si iar pe prima ... Dar nu a dat semne ca derapeaza sau ceva .... Sta foarte bine in curbe ... In schimb am reusit sa o ridic pe 3 roti .. in mangalia o curba destul de stransa de 90grade ... Cu vreo 60-65km/h ... Mi s`a ridicat roata spate stanga si mia fugit putin spatele dar s`a redresat singura ..... In rest alte incidente in curbe ... Nimic ... Sunt foarte multumit ... ( nu am cauciucurile stock )

                Pentru cine stie curba de la lumotex de la intrare in mangalia ... pe sensul Constanta - Mangalia .. 180km/h ( am taiat benzile de pe sensul meu ) dar nu a schitat nimic ....
                Last edited by 89aLe; 17 September 2008, 20:20.
                Logan 1.6MP

                Comment


                • #68
                  Esti viteaz nu gluma.
                  Loganul cu suspensiile stock nu se preteaza la ce ai facut tu.
                  De data asta ai avut noroc, incearca totusi sa nu sfidezi sansa.
                  Toate cele bune.

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by Cezar View Post
                    Esti viteaz nu gluma.
                    Loganul cu suspensiile stock nu se preteaza la ce ai facut tu.
                    De data asta ai avut noroc, incearca totusi sa nu sfidezi sansa.
                    Toate cele bune.
                    curba de la 23 intradevar am luat`o o singura data cu 140km/h ... De obicei o iau cam cu 120km/h ... Chiar nu apar probleme ... Asta cand sunt conditiile bune ... Asfaltul uscat ... Ca in rest nu ma risc ...
                    Logan 1.6MP

                    Comment


                    • #70
                      Pt o masina de clasa mica (sa nu uitam unde-i e locul), loganul sta binisor. Comparativ cu c2, 107, twingo, eu zic ca sta bine. Numai ce amfacut 1800km in concediu si n-am iertat masina, s-a comportat foarte bine. Mai putin cu consumul, care pe autostrada la "blana" trece de 10%. Dar se poate merge pe ploaie 140-150 si "croseta" tiruri si orice altceva de pe sosea. Nu mai comparati loganul cu golful, ala e alta clasa,alte cerinte, alti bani. Iar ne uitam la bemveuri si le comparam cu ligheane la orice, numai la pretul masinii nu zice nimeni nimic...
                      Last edited by Seba; 18 September 2008, 09:59.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #71
                        Alxex te crezi in furios si iute?Pff nu stiu daca sa te cred ca ai ramas in 3 roti sau nu.Dar daca ar fi asa ai avut mare noroc.Pastreaza chestiile astea si descarca-te pe jocuri.
                        Cat despre curba aia care ai luat-o cu 140,daca pastrai banda nu stiu cat de bine era.Te grabeste cineva pe tine,sau asta e stilul tau de condus?
                        PS:Tu daca mergi numai cu 140,120...Etc iei curbele cu viteza,si ma depasesti pe mine,care merg putin mai lejer,si te trezesti cu mine in spate la primul semafor,nu te cam oftici putin asa?In afara de un consum mai mare nu stiu cu ce te alegi.
                        Oricum alegerea ta,benzina ta,banii tai,masina ta,faci ce vrei :P.Bft
                        sigpic

                        Comment


                        • #72
                          Pt o masina de clasa mica (sa nu uitam unde-i e locul), loganul sta binisor. Comparativ cu c2, 107, twingo, eu zic ca sta bine. Numai ce amfacut 1800km in concediu si n-am iertat masina, s-a comportat foarte bine.
                          Loganu intra la clasa lu' 107, Twingo ?? Eventual din cauza pretului, nicidecum a dimensiunilor.

                          Clio, Polo, Fabia e in aceeasi clasa cu 107?

                          PS: la viteze relativ mari (+100...120/h) o Fabia e mai sigura decat un Logan stock pe curbe.
                          Last edited by Octavian; 18 September 2008, 11:44.

                          Comment


                          • #73
                            Nu, Logan nu este in clasa mica.Logan este in clasa cu:Astra,Kia Cee'd,Golf V,Mazda 3,Audi A3,Skoda Fabia,Renault Clio,Bmw seria1 cred,Hyundai Accent,Chevrolet Aveo,si multele altele.A fost o revista de la auto-motor-si-sport care arata in ce clasa este situat Logan-ul si ce concurenta are.Dar nu mai am revista.
                            sigpic

                            Comment


                            • #74
                              Pai clasele se pun dupa dimensiunea masinilor si-n alta revista, nu romaneasca, loganul era clar pus la limita clasi mici, fiind denumit cea mai mare masina din clasa mica. Iar oficial, renault tot in clasa mica o pune. Platforma tenica e de twingo/micra/modus, care sunt sub clio. Ca avem uch de clio si alte caeva plastice, e alta poveste. Masina logan, la baza, e twingo/modus, platforma b renault.Apropo, accent e in clasa cu egane, sa nu-mi spuneti acum ca logan e concurent cu megane hai sa fim seriosi. Bmw1 e compacta premium. Iar comparatia cu 3-ul, ca la ala se refera toata lumea cand compara bmw cu logan, nu-si are rostul. La fel aia cu goful. Daca golful e clasa cu loganul, atunci lupo/polo ce-s? Trotinete?
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • #75
                                Asa aparea in revista.Era un concurs,si erau pe clase:clasa mica,clasa compacta,clasa mare,clasa sport,clasa SUV,etc nu mai le tin minte.Dar iti zic sigur ca Logan avea drept concurent pe C4,Golf si A3.Asta stiu sigur ca m-am mirat si am zis ca astia sunt nebuni.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google