logan vs alte masini pe zone virajate

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Acum ceva ani aveam zilnic trasee spre cele mai indepartate orase de pe harta tarii,cu diverse autovehicule. Plecam incarcat cu pasageri si bagaje conducand ca la corpul diplomatic,iar la intoarcere(se intampla numai noaptea)concuram cu mine insami,incercand sa-mi "dobor" ultimul record ca timp pe aceeasi ruta. Asadar alergam prin bezna noptii refulandu-mi stresul,DAR,cerebral ! Adica neriscand existenta celorlalti,aceasta era prima regula ! Fiind singur in masina incercam sa abordez de fiecare data virajele riscante in alt mod,cautand apropierea de perfectiune...Care nu exista,oricat ai lua in calcul starea masinii,a asfaltului,a vremii si a priceperii proprii. Mereu apare neprevazutul,o groapa noua,o lucrare nesemnalizata sau chiar si caderi de stanci....Iar acele vehicule pe care "experimentam" frustrarile stresului zilnic erau marci de top,dotate si capabile,mult superioare Loganului de familie pe care-l cumparam stock,fara pretentii de raliu. Sincer,cu MCV-ul meu nu as forta nota nici pe jumatate cum riscam odata,mai ales ca acum sunt familist si nu mai am ce-mi dovedi mie insumi,zilele acelea au trecut si ma bucur ca acum sunt intreg si nu am nimic pe constiinta...Cei pasionati de tunning real,care si-au adus modificari substantiale masinilor(aerodinamica,suspensii,frane,remapare)po t da un raspuns referitor la noul comportament al Loganului.

    Comment


    • #77
      atunci lupo/polo ce-s? Trotinete?
      DA. Polo poate nu, dar un 107, Aygo etc, da, sunt trotinete.
      Nu poti baga Loganu in clasa lui 107 sau Lupo.
      Ca e facut pe platforma lu peste e alta treaba, e un HIBRID. )
      Date fiind dimensiunile...Sa fim seriosi.

      Comment


      • #78
        Originally posted by Pacco View Post
        Alxex te crezi in furios si iute?Pff nu stiu daca sa te cred ca ai ramas in 3 roti sau nu.Dar daca ar fi asa ai avut mare noroc.Pastreaza chestiile astea si descarca-te pe jocuri.
        Cat despre curba aia care ai luat-o cu 140,daca pastrai banda nu stiu cat de bine era.Te grabeste cineva pe tine,sau asta e stilul tau de condus?
        PS:Tu daca mergi numai cu 140,120...Etc iei curbele cu viteza,si ma depasesti pe mine,care merg putin mai lejer,si te trezesti cu mine in spate la primul semafor,nu te cam oftici putin asa?In afara de un consum mai mare nu stiu cu ce te alegi.
        Oricum alegerea ta,benzina ta,banii tai,masina ta,faci ce vrei :P.Bft
        pe 3 roti am mers dar mam speriat si eu si nam mai facut asa ceva ... Cat despre curba de la 23 nu am luat`o pe banda ... Am taiat 2 benzi ... Benzile de pe sensul meu de mers .... Nu am nici un stres daca te depasesc si vi in spatele meu al semafor ... Sincer nu ma uit ce masini depasesc ca sa`mi aduc aminte ia uite lam depasit pe ala :-j.... Nu e stilul meu asta ... Am incercat sa vad cat de bine sta .... Mai mult de 140 mi`a fost frica sa ii dau in curba aia ....
        Logan 1.6MP

        Comment


        • #79
          La capitolul "sa fim seriosi" intra si echivalarea ca si clasa, a loganului cu citroen c4. Pai da-mi voie sa zic ca ziaristii aia sunt chiar tampiti. Golful si jeta sunt in clasa cu octavia si megane...Loganul sigur nu-i cu aia, deci nici cu golful. Chiar incep sa ma indoiesc serios de ziaristii din presa auto, mai ales de astia de la noi. Dar na, o fi loganul in clasa cu golful, atunci chiar au sens comparatiile cu megane, astra, 308, jetta, octavia, seria3, clasa c de la mercedes, impreza, lancer, audi a3, accent, aveo, focus...Sa fim seriosi, aici e locul loganului? Oi fi eu nebun, dar chiar nu-l vad printre astea...
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #80
            )))))))))))))))))))))))))))))))))) m-ai lasat masca cu ultima fraza:"mai mult de 140 km/h mi-a fost frica sa-i dau in curba aia".
            sigpic

            Comment


            • #81
              Originally posted by csebalyn View Post
              La capitolul "sa fim seriosi" intra si echivalarea ca si clasa, a loganului cu citroen c4. Pai da-mi voie sa zic ca ziaristii aia sunt chiar tampiti. Golful si jeta sunt in clasa cu octavia si megane...Loganul sigur nu-i cu aia, deci nici cu golful. Chiar incep sa ma indoiesc serios de ziaristii din presa auto, mai ales de astia de la noi. Dar na, o fi loganul in clasa cu golful, atunci chiar au sens comparatiile cu megane, astra, 308, jetta, octavia, seria3, clasa c de la mercedes, impreza, lancer, audi a3, accent, aveo, focus...Sa fim seriosi, aici e locul loganului? Oi fi eu nebun, dar chiar nu-l vad printre astea...
              imi place loganul ... Dar hai sa fim seriosi ... Nu se poate compara cu niciuna din masinile de mai sus .. Parerea mea ... Se poate compara cu clio, bora, accent ... Ceva de genul.
              Logan 1.6MP

              Comment


              • #82
                Da nici eu nu stiu de ce a fost incadrata in clasa asta.Probabil din cauza dimensiunilor.Ce vrei,reviste romanesti.
                sigpic

                Comment


                • #83
                  Da, mai, romanesti, dar pana acum cativa ani erau super calumea, acum nici dupa top-gear, automotorsport sau autoexpert nu te mai poti lua. Nu mai zic de alea mai ieftine ce apar de 3 ori/saptamana...
                  in fine, noi ar trebui sa vorbim despre comportamentul loganului pe viraje, haideti sa lasam clasificarile pt alta data.
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google