Logan 1.2 16v Vs Skoda Octavia Tour 1.4Mpi ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu este adevarat, toate motoarele diesel indiferent ca sunt Vw , Ford, Citroen,Mercedes in Romania pot avea probleme din cauza motorinei proaste si multi chiar au, insa nu cele de Renault in special cum se vb aiurea !!

    Comment


    • E vorba de motoarele de 1.5 in special ale "francejilor" care sunt si pe nissan
      n-am auzit de TDI, SDI, CRDI, TDCI, CTDI, HDI, CDI diferite tehnologii care sa aibe asa de multe probleme ca DCI

      TU chiar nu vezi problemele DCI-ului de pe logan, ca de nou daca treci de 60-70 de mii km fara sa schimbi ceva piese la injectie se cheama ca esti norocos
      Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

      Comment


      • Baieti, fara suparare, dar care e legatura discutiei voastre, cu topicul?

        Lasati sa vedem aici argumente pro/contra Logan 1.2/Octavia 1.4.
        If it ain't broke, don't fix it!

        Comment


        • Allyn_y: da, asa e... sa traduc ce ai scris tu acolo: oricand ai prefera un dci de la Renault pentru ca n-ai bani de TDI de la Skoda/Vw/Audi etc. Si ai dreptate, toate motoarele diesel indiferent ca sunt Vw, Opel, Skoda, Ford etc POT avea probleme din cauza motorinei din Ro, dar culmea doar cele de la Renault s-au remarcat. Nu te mai umfla in pene, si nu mai ataca marci la care tu probabil visezi, doar pentru ca ai dci, ca esti exact ca vulpea care se uita la struguri cu "prefer dci decat troncaneala de la Skoda." Cate Skode ai vazut pana in 100.000 km cu injectoarele praf? Dar Logan? Oare celelalte masini diesel nu merg tot pe motorina asta proasta din Ro?

          Comment


          • ON : pret-calitate-dotari-putere motor si ce alte rapoarte mai faceti voi, loganul iese mai bine
            daca vrei calitate si nu conteaza sa mai dai niste cam multi bani in plus, pe individual skoda iese mai bine, are cate un pic plus pe fiecare parte insa pretul in sine e cam mare ... plus ca deja nu mai vorbim de altfel de condus inafara de cel batraneste adaugand consumuri maricele

            PS : Lasa asa, hai sa revenim ca ne-am dus pe coclauri !
            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

            Comment


            • Sammy continua sa visezi , sunt f multi chiar si pe taxi care au peste 200k impecabile
              app ia mai intra si u pe alte forumuri Ford, ,Vw,Bmw in special si vezi cate prob au si cei de acolo cu cele diesel si vezi ce zic cei de acolo .
              Problema este a motorinei din Ro cum a zis cineva mai sus nu a motoarelor Renault .
              Niki ai dreptate este ultima replica referitor la motoare aici, insa cu greu iti vine sa te abtii cand unii vb aiureli ca au auzit si ei pe nu stiu cine )
              btw am mers cu o skoda model 2004 si m-a dezamagit la interior, insa ultimul model mi se pare cel mai best buy, sa zic asa !

              Comment


              • Ai ochelari de vedere ?
                Daca nu, ia-ti !
                Ca eu am pus problemele motoarelor pe seama motorinei proaste, nu pe tipul tehnologiei ...
                Daca nu vezi adevarul, mai baiatule, eu n-am ce sa-ti fac
                Nu-mi spune de taxiuri, ca unu nu e in Bucuresti care sa n-aibe curu negru, deci revino la topic ....
                Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                Comment


                • ''E vorba de motoarele de 1.5 in special ale "francejilor" care sunt si pe nissan
                  n-am auzit de TDI, SDI, CRDI, TDCI, CTDI, HDI, CDI diferite tehnologii care sa aibe asa de multe probleme ca DCI ''
                  dc nu ai auzit tu nu cont ,niste pastile de memorie nu strica niciodata .
                  k revenind la topic personal as alege skoda deoarece imi place noul model ca design exterior
                  si interiorul pare mai bine ''lucrat'' ca modelul anterior insa daca s-ar putea cu alt motor..dar daca trebuie sa ne referim strict la motoarele din versus,as ramane totusi la skoda.
                  Last edited by Allyn_y; 16 December 2011, 14:03.

                  Comment


                  • 80 de cai pe hardughia aia nici submotorizata nu se mai numeste ...
                    in rest la toate are cate un plus fata de logan
                    Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                    Comment


                    • Samy, hardughia aia are 1305 kg, 75 cp/5000 rpm si 126 nm; 0-100 km/h = 15.5 s.

                      Dacia Logan 1.2 16v are tot 75 de cai dar la 5500 rpm si 107 nm; 0-100 km/h in 13.6 s. Asta la doar minim 1050 kg.

                      Deci ce mare sfaraiala de supercar e si Dacia asta ma, ca pe reprize am impresia ca si'o cam ia bine de la una cu 200 de kile mai grea?
                      If it ain't broke, don't fix it!

                      Comment


                      • Pentru faptul ca e deja grea,
                        4 persoane + bagaje ingenuncheaza si un 1.6 16v, d-apoi motoarele de 75 cai
                        n-am zis ca e mare sfaraiala, ca pana la urma niciun motor nu e spirt, dar conteaza al dreacu de mult cel putin psihologic, ca-ti creste barba pana ajungi de la 70 la 100 ... cel putin dupa datele alea dacia nu si-o ia in nicio repriza de la skoda, depinde si de sofer
                        ca am mers si eu cu 1.4 chel, eram 5 oameni in masina zic sa o turez si eu bine ... si numai turele erau de ea, acul vitezometrului ziceai ca da inapoi
                        Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                        Comment


                        • Vad ca foarte multi discuta de cu totul alte motorizari decat e trecut in titlul threadului.

                          1.4 mpi pe Skoda Octavia Tour (fie el, vechiul sau noul tur) este mult prea putin. Caroseria este mult mai greoaie decat cea a Loganului. Din punctul de vedere al motorizarii, Loganul 1.2 16V sta un pic mai bine, dar nu putem vorbi de superlative, in aceasta comparatie. Si Loganul 1.2 16V daca il incarci, o sa-i moara toata "vioiciunea".

                          Iar daca vorbim de bani - ar fi de preferat pentru un BUGET FIX sa luati un Logan motorizat mai bine si cu nivel de echipare cat mai bun, decat o Skoda Octavia cu cea mai mica motorizare si cu cel mai jos nivel de dotare.

                          Ca sa ai "pretentii" de la o masina (dinamica, confort, tinuta de drum, consum) trebuie sa iei o varianta dotata cat mai bine (nu briz-brizuri si fite) cu dotarile necesare pentru confort si siguranta (motorizare potenta, ABS, AC, geamuri electrice fata, inchidere centralizata cu telecomanda, radio-cd cu minim 4 boxe din fabrica, proiectoare/ceata, senzori de parcare)

                          Ceea ce constat foarte des, e ca multi isi iau masina cheala si submotorizata si dupa aia se plang ca e "o masina foarte slaba", care nu isi merita banii

                          Comment


                          • Corect !
                            Mai mare dragu' sa vezi pe strada skode si alte traforaje chele duble la pret fata de logan...mai ales soriceii de la capacele care imita jantele de aliaj cu mai multe prezoane merita toti banii in plus.
                            Dar vorba lu' penita, poetu national si a altor artisti emeriti : mai bine impingi un bemveu (sau skoda, prin extrapolare), decat sa conduci o dacie...
                            Keyboard error or no keyboard present.
                            Press F1 to continue or DEL to enter setup...

                            Comment


                            • @ Lungan

                              Nu nu! Skoda Octavia (si 1 si 2) sunt niste masini foarte reusite. Eu am spus cu totul altceva... Ca nu e bine sa iei o masina submotorizata si slab dotata. O motorizare buna te ajuta intotdeauna asa cum confortul dat de niste dotari decente - caracterizeaza o masina pentru care merita sa dai banii.

                              Pentru cine are limitari de buget, e de preferat sa-si ia un Logan mai bine dotat - dar pentru cine are bani, merita cu prisosinta dati pe o Skoda Octavia motorizata si echipata decent.

                              Skoda Octavia nu este o masina de fite si isi merita banii. Costurile de intretinere sunt in limite decente. Faptul ca masina asta si-a castigat aprecierea din partea clientilor i-a si determinat pe sefii de la Volkswagen le de dea un pic la cap celor de la Skoda (au mai taiat din lista dotarilor posibil de pus Skoda si de asemenea vor umbla si la motorizari) - fiindca nemtii de la VW nu se bucura prea tare de ascensiunea cehilor pe piata, chiar daca profitul merge tot la grupul VAG.

                              Comment


                              • Nu cumva skoda in cea mai cheala dotare are dotari de logan laureat?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google