Logan 1.2 16v Vs Skoda Octavia Tour 1.4Mpi ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Comparatie reusita doar din punct de vedere al motorului, ca in rest, sunt 2 masini din segmente diferite, la preturi diferite.
    Voi va cumparati masinile doar prin prisma motorului?
    PS: ce-i acela un motor "fortat"?
    Last edited by Cezar; 25 August 2010, 15:24.

    Comment


    • Originally posted by CSH View Post
      OFF: In sfarsit cineva care zice ca este reusita comparatia. Deoarece CEZAR mi le inchide in general pe toate, chiar daca eu vreau sa stiu mai multe despre Logan......... !
      ON: Eu inclin balanta catre 1.2 LOGAN.
      CSH, daca ai diferenta de bani dintre 1,2 si 1,6 16V eu zic sa te gandesti bine, ... nu va ganditi la taxe, euro 5 se va pune si pe 1,6 16V, iar diferenta la RCa este de un buchet de flori .. totusi ..

      Originally posted by Cezar View Post
      Comparatie reusita doar din punct de vedere al moturului, ca in rest, sunt 2 masini din segmente diferite, la preturi diferite.
      Voi va cumparati masinile doar prin prisma motorului?
      PS: ce-i acela un motor "fortat"?
      fara prea multa terminologie tehnica - - motorul respectiv ajunge "fortat" la parametrii respectivi cu ajutorul unei turbosuflante etc etc nu intru in detalii prea mult
      Last edited by fainis cristian; 25 August 2010, 15:24. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • Deci, un motor aspirat e mai bun ca unul supra-alimentat? Desi ambele au aceeasi putere?

        Comment


        • Tocmai ca am fost cu Octavia 1.2 TSI (105 cp) si se misca bine, eu compar cu motorizarea 1.5 dci 85 cp, la aia spun ca se comporta bine.
          Adica e mai corect sa compari turbina cu turbina.
          Normal ca simti greutatea in plus, dar departe de a fi o motorizare lamentabila (TSI 105)

          Comment


          • Originally posted by fainis cristian View Post
            CSH, daca ai diferenta de bani dintre 1,2 si 1,6 16V eu zic sa te gandesti bine, ... nu va ganditi la taxe, euro 5 se va pune si pe 1,6 16V, iar diferenta la RCa este de un buchet de flori .. totusi ..
            Totusi.. eu ma gandesc, ca 1.2 16v are euro 5 (se vor pune taxe si pe norma de poluare cat de curand ). Are consum mai mic, dar eu sunt mai sportiv, merg relaxat, dar din cand in cand mai dau ,,gaz" .
            Si am avantaj si cu 3 tichete (cumpar de la ei cu 1.000-1.200lei buc). Si am un castig de 2000euro ( 700 euro tichetele sa zicem). Iar de la anul se fac toate euro 5, dar va creste pretul lor, si programul rabla se va inchide pe 23 noiembrie.
            De asta ma gandesc la 1.2 16v. Daca imi i-au 1.6 16v, si merg mai sportiv, trebuie sa schimb suspensiile, roti mai mari, etc (prea mult de lucru....... , bani investiti, etc).
            PS: Dupa ce apare focus imi i-au unul cu motorizare 1.0T 110CP .

            Comment


            • ee crezi u ca e nevoie pt 1.6 16v sa faci atatea modificari? nu te baga in scaun stai linistit, ca functioneaza si cu alea stock destul de bine. tsi-urile sunt cele mai bune motoare pe benzina, imi inchipui un tsi de 105 cp pe un polo , sau un tsi de 122 de cp pe un golf mai ales cuplate pe o cutie dsg

              Comment


              • TSI-urile sunt motoare reusite. VEDETI CATE PREMII AU LUAT. NENUMARATE, pe cand motorizarile RENAULT cate au luat ?
                PS: Pe Golf 6 motorizarea 1.4TSI produce si 160CP .

                Deci daca zici, ca nu e ,,racheta" atunci tot pe 1.2 merg

                Nu mai da quote la ultimul mesaj, se subintelege ca lui ii raspunzi.
                Last edited by Cezar; 25 August 2010, 20:47.

                Comment


                • Nu te astepta sa mergi sportiv cu 1.2
                  sigpic
                  !

                  Comment


                  • Pana in 100-120 trebuie sa mearga destul de bine motorul nuuu ? Mai incolo .......... astept.

                    Comment


                    • Sincer tragi de el de nu se poate.Am vazut ca e la fel ca un 1.4
                      Ce te mai ajuta in depasiri e treapta 3 si a 4-a daca pleci de la 80 in sus.Oricum urca greu si asa.
                      Acum nu stiu cati ani ai sau stilul tau de mers,dar iti recomand un motoras mai mare daca vrei un mers decent.
                      Nu ai nici un prieten cu logan 1.4 sau 1.2 sa te dea o tura ?
                      Eu unul m-am obisnuit cu ce am in ograda
                      sigpic
                      !

                      Comment


                      • Sa vezi ce sportiv mergi cand esti cu 4 in masina .
                        sigpic

                        Comment


                        • oricum la o depasire tre sa iti iei masuri de precautie indiferent de monitorizare, ca ai 1.2 sau ca ai 1.6 sau 1.5 dci ca doar nu ai ferrari
                          Last edited by georgex2; 28 August 2010, 15:06. Reason: ps

                          Comment


                          • Da.Prin masuri de precautie intelegem:
                            1)Oprit AC.In caz de lipsa AC,rezulta geamuri deschise deci in concluzie inchis geamuri pentru o aerodinamica mai buna.
                            2)Aruncat toate bagajele care ingreuneaza masina si nu sunt folositoare.
                            3)Recomandat ca inainte de un drum mai lung toate persoanele din masina sa nu manance, sa nu bea si neaparat sa-si faca nevoile inainte de a intra in masina.S-a dovedit stiintific ca o persoana care a baut si a mancat si nu a facut nici treaba mare nici mica este mai grea cu aproximativ 1.5 kg.
                            4)Inainte de a intra in depasire trebuie scos pistolul cu apa si tras in cauciucurile masinii pe care dorim sa o depasim pentru ai reduce viteza.Sunt acceptate orice solutii care au ca scop final reducerea vitezei de deplasare a autovehiculului pe care vrem sa-l depasim.
                            5)Carte de rugaciuni.
                            sigpic

                            Comment


                            • inainte de a intra in depasire te uiti si u daca vin masini din sens opus . iti fac o schema? deci daca ai 1.2 te uiti sa vezi daca masina din sens opus e la 1 km de tine,daca ai 1.6 te uiti sa vezi daca e la 500 de m si tot asa , deci indiferent de motorizare iti apreciezi depasirea in functie de puterea masinii.tinand cont ca masina depasita nu are voie sa faca glume proaste si sa accelereze comform legii. senzatia dintre 1.2 si 1.4 8v oricum e nula
                              Last edited by georgex2; 29 August 2010, 12:39.

                              Comment


                              • Cum f bine spunea george, trebuie sa-ti adaptezi viteza la conditiile de drum.
                                Ai 75 de ponei, faci depasirea cu ei, nu te arunci intr-o depasire periculoasa avand ca resurse acele subpuncte descrise de tine, caci e o tampenie.
                                Un sofer responsabil, poate face depasiri cu orice fel de masina, in functie de trafic si distanta fata de participantul din sens opus.
                                Daca aveti probleme cu aprecierea distantei, NU va urcati la volan. Nu muriti doar voi, ci si altii.
                                Recomand un consult oftalmologic, caci doar astfel se poate rezolva problema.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google