Originally posted by Shakar
View Post
Logan 1.2 16v Vs Skoda Octavia Tour 1.4Mpi ?
Collapse
X
-
Originally posted by fanrenault View PostSalut.Sa stiti ca impresia de instabilitate de la logan ,e doar o senzatie,masina suporta mai mare viteza in curbe,dar datorita scaunelor ca sunt mai sus se simte asa.
Cu suspensia stock nu sta bine deloc.
Chiar nu e un punct forte la Logan.
Cu alte arcuri se schimba problema in bine, dar asa stock e cam prastie.
Comment
-
Originally posted by Octavian___31 View PostDu-te intr-un loc sigur d.p.d.v. al sigurantei si da-i blana pe curbe.
Cu suspensia stock nu sta bine deloc.
Chiar nu e un punct forte la Logan.
Cu alte arcuri se schimba problema in bine, dar asa stock e cam prastie.
I-am dat bana in curba...,te arunca in parti ,asta e forta centrifuga.
Comment
-
@seba: astia de la bmw nu mai mint asa rau, pe 316 au pus motor de 1,6 dar mint si ei mai "slabut" pe 318 au motor de 2000 cm3
@parpales: eu unul chiar intentionez sa-mi iau la inceputul anului viitor o fabia sau un polo si culmea, chiar ca si masina de familie( a doua ce-i drept, caci si loganul va ramane, e o masina buna si nu renunt la ea); cu toate astea sotia mea(cadru medical) nu este de parere ca am vreo problema medicala si nici unul din prietenii mei nu ma considera snob, pur si simplu vreau ceva mai mult decat loganul(repet loganul e o masina foarte buna, insa pierde in fata celorlalte la nivel de detalii marunte, care se aduna)
@fanrenault: ai condus pe o distanta de mai multi km motorul ala de "floci" de 1,9 cu 105 CP cu tot cu greutatea lui de elefant?
Tot ponegriti polo(masina anului 2010- ce prosti sunt toti europenii care l-au ales, ce stiu ei ) si fabia, care e referinta in clasa mica de vreo 3 anisori incoace (vezi teste comparative in presa, TV si online, ultimul test in automotorsisport numarul 9/septembrie 2010 - cititi acolo si vedeti cum se claseaza modelele astea fata de restul plutonului) si mai mult........golful se incapataneaza sa detina suprematia in clasa compact(mama ei de troaca ), seria 3 a inghetat cu nerusinare in topul clasei premium, noua serie 5 troneaza pe nedrept in clasa medie, si nenorocitul de noul audi a8 ce naiba cauta pe primul loc in clasa mare/lux ?
Ce lipseste din poza asta? aaaaaa.......da parca mai facea cineva masini pe glob........ dar unde sunt masinile alea?
Lasand gluma la o parte, nu vreau sa par ca tin partea nemtilor, dar....eu unul cand vreau sa iau o masina noua studiez un pic testele(nu unul....TOATE) si ce vad......mama lor de fritzi chiar stiu sa fac masini.
Ma gandesc: daca tot bag 13000 de euro intr-un morman de fiare nou macar il iau pe ala care e in top sa-mi faca viata usoara si gandul ca m-am scuturat de atatia bani mai simplu de suportat.
Asa am gandit eu si rezultatul ecuatiei a iesit dupa cum am spus mai sus, nu snobismul sau statutul social(de parca ala te ajuta la ceva) m-a facut sa fac alegerea.
La vremea cand am luat loganul am strans din buci pentru 6400 de euro si acum, peste 6 ani nu-mi pare rau, m-a servit exceptional, nu-l dau pana nu pica de tot. Asta nu e un motiv sa nu recunosc ca daca ai ceva mai multi bani de spart pe masina nu exista modele mai bune.
Comment
-
Auto motor si sport zice tot, revista nazista care in afara de marcile lor in frunte cu Vw ei nu vad altceva, iar la faza ca audi a8 e cea mai luxoasa da-mi voie te rog sa te contrazic ca audi mai are de invatat cel putin de la mercedes daca nu cumva si de la bmw.
Comment
-
@mariusnicolae,nu am criticat masina nemteasca.Eu sunt mandru de masinile europene Nu zic ca nu s-ar comporta bine motorul ala 1.9,dar a fost testat vw passat 2.0 tdi si au zis ca motorul incepe sa dea semne de oboseala dupa mai lung drum,si tot aia au testat si un logan mcv 1.5 dci de 63 de cai ,care nu a dat niciun semn de oboseala,dupaia au desfacut masina toata,nicio depunere absolut nimic nu a avut motorul.Vw touran si passat au fost jale Nu zic asta ca sa laud loganu,doar ziceam rezultatele a unor teste Testul a fost facut in 100.000 km
Comment
-
Originally posted by mariusnicolae View Post...La vremea cand am luat loganul am strans din buci pentru 6400 de euro si acum, peste 6 ani nu-mi pare rau, m-a servit exceptional, nu-l dau pana nu pica de tot. Asta nu e un motiv sa nu recunosc ca daca ai ceva mai multi bani de spart pe masina nu exista modele mai bune.
Pe mine ma supara cei care zic ca loganu e varza in timp ce ei merg intr-o masina second (dar nemteasca - sau straina), sau intr-o masina superioara loganului, dar care a si costat 3-4000 euro in plus. Pana la urma loganu e ok macar pentru ca e o masina ieftin de intretinut daca ai nevoie de o masina noua care sa te duca din a in b intr-un confort si o siguranta medieLast edited by andrushk_mib; 28 September 2010, 21:55.If everything seems under control, you`re just not going fast enough...
Comment
-
@renault: poate ca auto motor si sport e asa cum zici tu, dar ce te faci cu auto bild, top gear, pro motor, emisiunile auto care ruleaza la TV precum si site-urile de profil. apropo a8 chiar este considerat peste s-class si seria 7, si pe mine m-a mirat chestia asta. aaaaaa...nu uita de site-ul fifth gear(destul de obiectivi)
@fanrenault: am vazut si eu testul cu loganul, parca era in revista auto bild, nu? in cei 100 k de km au schimbat doar becuri si o sonda de mers inapoi parca.
Oricum, creste sufletul de roman in mine cand vad asa ceva, plus rezultatul foarte bun al daciei in topul satisfactiei pe europa, s-o tina tot asa, doamne ajuta!
@andrushk_mib: astia cu sh-urile de sute de mii de km ma seaca si pe mine grozav.
e un paradox: aici, pe forum ma lupt sa fiu fair play cu alte marci fata de logan, dar sa ma vedeti cum sunt intr-o disputa cu unul din asta cu beeeemweu din '92 cu 385.000 de km la bord: poti sa juri ca lucrez la dacia
Comment
-
@mariusnicolae nici auto bild nu e mai presus de auto motor si sport parerea mea. De restu.. mai e vorba si de marketing a unor anumite marci de masini. Uite de ex in revistele naziste la cauciucuri tot timpu pe locul 1 sunt conti, pe site uri de specialitate ba dunlop ba goodyear etc. Promotor ziceau ca michelin energy saver (la anumite dimensiuni cred ca pana in 205.55.r16 )sunt cele mai bune pe ploaie mai ales la franare fata de conti, dunlop etc. oprindu-se masina cu 3 m mai repede. Deci dintre toti astia pe care ii crezi? La masini unele reviste zic ca megane 3 e pe primu loc altele ca golf 6 altele ca astra etc.. deci pe cine sa cred? Iar faza cu audi a8 scuza-ma dar nu o sa cred niciodata ca e mai luxos ca s classe si sa nu mai vorbim totusi si diferenta de pret, dotari(pana si tetierele spate sunt electrice), motoare etc.
Comment
-
Ca sa mai rasucesc putin cutitul...... cu bara stabilizatoare ce-au avut de mi-au luat-o. Au considerat ca nu mai este necesara....deh, noi "e mai destepti sau mai rupti un dos". De ce masinile livrate la export sint echipate toate cu bara stabilizatoare? Orice diferenta de pret intre produse comparabile in climatul actual de concurenta si de globalizare, inseamna diferente de calitate, materiale, fiabilitate, confort, etc...
PS. As dori ca 1,5 dci sa ajunga la fel de fiabil ca "floci" ala de 1,9.Last edited by lepetir; 29 September 2010, 07:45.Actual posesor de 1,2 16V
Comment
-
@lepetir,e fiabil 1.5 foarte mult(renault engine) .Inteleg problema de la al cui e masina,iti aduc audi q7 de 70.000 euro cu probleme tehnice la greu,opel insignia,si renault iti aduc cu probleme tehnice,toyota,orice masina poti sa o nimeresti cu probleme daca ai ghinion nu ca e tipic dacia si nu stiu ce..... Toyota a retras miliaone de masini,americanii s-au plans de bmw z4 din 2007 de probleme de directie,etc
Comment
-
Da... ce sa spun....mai ales cele cu injectie Delphi. Daca faci referiri la Toyota, BMW, Audi, etc... acesti producatori au chemat loturi intregi de masini in service pentru ca au constatat (sau li s-au parut) unele mici probleme nedetectate din faza de proiectare sau montaj, la 0,1-1% din masini. Nu am auzit de Dacia ( nu spun Renault ) sa cheme loturile de dci cu probleme la pompa de inalta presiune, sau benzinarele la care mustea de ulei pe linga fulia arborelui cotit, desi cazurile abunda pe acest forum. Toate marcile au probleme, insa la unele acestea sunt in numar mare procentual. Acest topic nu face altceva decit sa arate cita pasiune are fiecare pentru utilajul sau, putine au fost posturile obiective. Ca si posesor al ambelor marci (cumparate noi), eu inclin balanta inspre Skoda. Repet, Loganul nu este de lepadat, raport pret/ calitate/ utilitate OK, de aici si succesul pe pietele externe(cel al pretului), dar m-as opri cu laudele aici.
Totusi, care au fost ratiunile, in afara de cele financiare si cele legate de repectul fata de clientii romani, pentru care s-a renuntat la bara stabilizatoare?Actual posesor de 1,2 16V
Comment
Comment