Logan 1.2 16v Vs Skoda Octavia Tour 1.4Mpi ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Ca loganul o fi vreun sprinten, al naibii...Mai ales 1.4 si 1.2
    3 gloabe lenese, dintre care una mai sigura, mai frumoasa si mai scumpa.

    Ruda ta a facut bine, realizand un salt evolutiv, chiar daca masina e lenesa. La celelalte capitole e net superioara Loganului.

    PS: 1.4 al meu in oras, la mers decent, ore de varf 10, 11 cu Ac. Si e mai lenesa decat prevede legea.

    Comment


    • #92
      ai dreptate dar totusi parca galati nu e bucuresti.
      oricum ca parere personala, ma intind cat mi-e plapuma, nu ca sa ma vada vecinii.

      Comment


      • #93
        Corect si asta. Doar ca acum nu vb despre puterea de cumparare si gradul de cultura a romanului. Ci strict despre masini.

        Comment


        • #94
          am vrut sa zic ca eu as mai fi asteptat sau mai cautam bani macar pt. 1.6.
          cat despre masini: pana acum nu am scris deoarece amandoua sunt lenese, fiabilitate cred ca egala, adica OK, dar daca intram la pret mai bine un logan full, si cred ca poti si 1.6 16V, decat o skoda mai cheala 1.4 mpi, care e cam la fel la dotari(nu m-am uitat punctual) dar oleaca mai scumpa.

          Comment


          • #95
            Doar ca Skodosenia are alte atuuri: stabilitate imbunatatita, calitate mai buna s.a.m.d.
            Iar full la logan inseamna : ac, 4 geamuri electrice, CB, mp3 adica de ras.

            Comment


            • #96
              Eu unul momentan conduc skoda si uneori si loganelul.Intradevar nu se compara ca stabilitate,confortul este altul desi de ex in spate e un spatiu de 2 lei.Loganul il apreciez pentru spatiul interior faptul ca e mai micuta si te poti strecura cat de cat mai usor.Intradevar e putoroasa dar am realizat ca isi face treaba si asta conteaza cel mai mult.
              Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

              Comment


              • #97
                skoda octavia2 4 stele la euroncap. o fi ca octavia tour aka tour are mai mult? deci nu-i sensibil mai rasarita la siguranta decat ligheanul. cat despre stabilitate, e relativa treaba. la mers decent, din cauza greutatii mai mari, e mai stabila. in situatii-limita, insa e penalizata de ampatamentul mai mic decat al loganului si lungimea mai mare. adica e mai "titirez" decat ligheanul. ce castigi pe mere, dai pe pere, cum ar veni, in linii mari. insa, interiorul, finisajele, confortul, sunt peste ce-i la logan.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #98
                  Este vre-o masina nou care sa fie sub logan la interior? Din cele comercializate in Romania.
                  Cel mai lent 1,6 8v

                  Comment


                  • #99
                    Scumpe finisajele alea, oricum.
                    @Golf3diesel, am vazut ca este la site la Skoda si 1.4MPI, dar precizarea e ca se vinde din stoc, ar cam trebui sa o scoata la pensie.
                    Oricum, ce face Vw la Skoda e rusinos pentru cel mai mare producator auto european, tinand atatia ani modele depasite si invechite in productie (fata de politica aceluiasi producator la Seat). Nu mai spun, cuma arat modele Seat noi fata de batranelele Skoda.
                    Si cand au intinerit imaginea Fabia de exemplu a iesit o masina urata cu spume, parca e un copil retardat, cu capul mare si picioarele scurte.
                    Luati Octavia, ca aer mai multe butoane decat Loganul. Si platforma de Golf4. La Octavia 2 e o evolutie spectaculoasa, platforma de Golf5 , alta masina care nu mai e in productie.
                    Deci la Skoda ajung toate vechiturile de la Vw. Nu mai spun, ca o Octavia mai cu ceva dotari ajunge rapid la 16-18 mii de euro, la banii astia un om cu cap isi ia Seat Leon care arata de 10 ori mai bine si merge si mai fain.
                    @Cristi_LCD exista cel putin una: Lada Niva
                    http://machineculture.com/lada_niva_carPC.jpg ia uitati aici kitsch de bord.
                    LCD cred ca a fost cumparat din bazar si adaugat dupa linia de fabricatie, ca parca sta stramb.
                    Last edited by mr.K; 12 August 2010, 08:54.

                    Comment


                    • @Cristi_LCD,uita-te atent la un albea,sau vezi la hyundai forme oarecum frumoase dar din materiale urate ca aspect....

                      Comment


                      • @cris_iasi.Trebuia sa exclud masinile sovietice. Greseala mea .
                        @Roy Albea e la egalitate cu Loganul. Nici mai jos nici mai sus .
                        Cel mai lent 1,6 8v

                        Comment


                        • Mai am eu una cu interior la fel de slab ca Loganul: Duster.
                          Nu sariti pe mine, e vorba de gustul omului, dar maronul ala de pe consola centrala seamana a altceva.
                          Iar referitor la Albea................sa ne rezumam discutia doar la masini.

                          Comment


                          • Originally posted by Alin0007 View Post
                            Sigur ,sigur! Povesti nemuritoare! Cea mai mare buba a nemtoaicelor e relantiul!
                            Rontaie ca un tractor.

                            Comment


                            • mah, daca n-ati fi vorbit de bordul de albeea, mai ca v-as fi crezut, dar ieftinitura aia de carton o numiti voi "interior peste cel al loganului"? cand te uiti la bordul unei masini stii deja ce-i poate capul la capitolul "materiale". un carton vopsit cu doua ace rosii, fara un "3d" cat de cat la ceasuri e ca un maybach cu bord de vectra, alta ratare magistrala a tehnologiei germane
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • Lol. Acuma apare Skoda Felicia. Am inteles ca peste 2 saptamani. Va fi un low cost. Va semana cu Polo Sedan (2010), dar cu un pret comparativ cu al loganului, si va inlocui OCTAVIA TOUR. Loganul 1.2 este suficient pt mine, caci nu parcurg mai mult de 15.000km pe an. Eu nu sunt genul de om care baga toti banii in masina. Am un prieten care si-a luat Passat 2.0TDI a dat pe el peste 25.000euro. Este din 2007. Si acuma unul ca al lui, cu dotarile pe care le are, si cu acelasi nr de km il gasesti in stare buna la 15.000euro. Deci timp de 3 ani 10.000euro s-au dus pe apa Sambetei. Bani de un Logan. Nu se merita sa investesti asa mult intr-o masina (oricare ar fi ea).
                                PS: Sa fim seriosi, ca nici Loganul 1.6 16v nu este racheta.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google