Logan Nou Vs Passat Sau Golf 5 Sh?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Vrea mult, cam 8500, ca masina mai mult a stat. Dar motorizarea micuta 1.4, cred ca sunt 80 de CP, argintie, jante de tabla. E aproape noua, atat ca a batut-o soarele.

    Comment


    • #17
      Fiecare cum vrea...daca vrei sa te risti,risca-te,dar s-ar putea sa iti para rau.
      Suntem o gramada pe forum care am ales Loganul,si nu un sh pur si simplu ca am vrut ceva nou.
      Alegerea e a ta!Bafta.

      Comment


      • #18
        Grea alegere. Pai si eu tot asa am gasit Passat B6 (ultimul model) , din 07 ,1.6 cu 7000euro si 80.000km. Si Passat din 08 4MOTION 2.0TDI la 9500 neg.
        Daca as lua un Logan ar fi cel cu motorizare de 1.2 , vopsea metalizata Rouge de Feu, +airbag-uri laterale, jante din aliaj MEGA DRIVE, i-as pune cromuri, pe langa geamuri, si pe manere, ornament toba, faruri xenon, alt sistem audio, dar fara subwoofer, sau alte chestii, doar 4 boxe cu vre-o 400lei, si un CD sony pana in 600lei, si geamuri fumuri.

        Comment


        • #19
          Idei ai, masina lipseste!
          If it ain't broke, don't fix it!

          Comment


          • #20
            mai bine ii pui o suspensie si niste roti calumea, croame daca suferi neaparat si cam aia e. dar ia-ti nou. e asa placut sa dormi linistit. socrul meu are passat si mereu ii crapa ceva la el. normal, abia adus din germania cu 100.000 la bord (poate la noi in tara, ca restul s-au evaporat)

            Comment


            • #21
              O il cumpar loganul 1.2 16v anul acesta, acuma nustiu ce sa zic. As opta si pt un 1.6 16v, dar costurile, comparativ cu 1.2.

              Comment


              • #22
                Cand aud de 1.2 ma gandesc ca merge si un 500 cc. Mai era si o Skoda Octavia 1.2 TSI.
                Oare unde vom ajunge?
                Da stiu, puterea e ca la 1.4, dar drace, erau si masini de F1 cu turbo care scoteau din motoare mici sute de CP. Dar cu turatii de 18-19500 rpm.
                Motoarele astea mici ce cara masini mari cred ca dupa 150k o sa aiba nevoie de multa atentie ca sa mai functioneze.
                1.2 o fi bun la taximetrie.

                Comment


                • #23
                  Mai bine alegi 1.6 16v. Diferenta de costuri este prea mica pentru ce-ti ofera cei 105 cp. Consumul intre cele doua este de doi litri la suta, iar pretul de achizitie este de 750 E mai mult pentru 16v.
                  Si acum pe bune, ai fi dat 9000 E pe un Golf V 1.6 FSI, si nu dai 8900 E (varianta Laureate fara vopsea metalizata) pe un 1.6 16v de la Logan.
                  sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                  Comment


                  • #24
                    Nu o sa aiba nimic,sunt gandite pentru turatii mari.1.2 16v o sa fie fiabil.
                    Vezi o gramada de taximetristi cu 1.4 cu 200 k si nu au nimic.Si cat a fost si pe renault.
                    Iar 1.2l 105 CP de la skoda e prea bun.
                    sigpic
                    !

                    Comment


                    • #25
                      Din alea 3 raman cu 1.4
                      Alea de 1.2 merg pe masini mai usoare. Pentr turatii mari, am o rasnita de cafea.
                      On topic: Ia un Golf V 1,6 FSI, consum bun spre acceptabil, raspuns bun la acceleratie.
                      Last edited by mr.K; 23 June 2010, 11:39.

                      Comment


                      • #26
                        O sa ma hotarasc intre 1.2 si 1.6 16v, si poate pe viitor dupa ce o sa ii fac cateva modificari, simple, o sa il postez pe forum. Pana in septembrie o sa il achizitionez.

                        Comment


                        • #27
                          diferenta intre 1.2 si 1.6 de 750 de euro cred ca este totusi semnificativa daca omu vreau sa si dramuiasca bine banii...depinde acuma, daca ai familie mare, la ce folosesti masina...daca nu esti vitezoman, 1.2 e perfect..merge , nu pica, deja daca ii dai peste 150 la orice masina sunt riscuri deci nu e asta un motiv sa iei motoare mari...orice da fara croame )
                          sigpic

                          Comment


                          • #28
                            Doar manerele cromate. Nimic mai mult.
                            FELICITARI , aveti loganele foarte frumoase pe forum. Dar am vazut si noi noute, care dupa cativa km s-au rasturnat (nu imi place foarte mult) , stabilitatea este unul din punctele ei slabe. Cat costa o suspensie, sa fie cu 2cm mai jos? Nici sport (sa iei toate gropile), o suspensie ca la o masina normala, se poate?

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by CSH View Post
                              Passat-ul modelul B6 (din 06-08), si Golful 5 (05-07), ambele cu maxim 9000euro. Si km pana in 90.000km. Motorizari 1.9TDI sau 1.6i sau 1.6FSI 115CP.
                              Am gasit foarte multe modele Passat si Golf sh cu pretul acesta.
                              Se merita un sh, in favoarea unui Golanel nou.
                              Mai ar fi si costurile de intretinere.
                              Daca ar fi sa i-au sh-ul as merge mai intai la service cu el, sa il verifice, si dupa aceea sa il cumpar.
                              Sa nu uitam calitatea net-superioara Loganului, si pretul la revanzare.
                              Ceva pareri? Ms.
                              As merge pe Golf 2006. Loganul este modest, si pierzi mult la revanzare.
                              In schimb, daca esti comod (si nu intr-un sens rau), iei masina noua. Eu unul, am fost. Acum parca, as alege o masina SH.
                              Mergi cu ambele si vezi care-ti place mai mult.

                              PS: evita Passat, dezastruoasa masina.

                              Comment


                              • #30
                                nu-ti lua passat 2.0tdi din 2008. sunt prima generatie de commonrail-uri dizal la folxvagin si papa ulei cu nemiluita, cam pica turbinele, pompele de injectie. ia-ti mai bine un 1.9tdi din 2008 sau 2.0tdi din 2009. singurul minus la strainezele alea e intretinerea. destul de mare comparativ cu ligheanul. dar si confortul si siguranta sunt altele. + si -. daca ai banii jos, merita sh, parerea mea. in rate, nu. mai bine lighean...macar ai 4 ani de garantie.
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google