e petarda. nu fuge. asta ar fi singurul capitol la care este peste logan. in rest nu se compara
Logan Nou Vs Passat Sau Golf 5 Sh?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Asta e problema noastra.
Un volan, trei pedale si sa fuga/sa ia suta cat poate derepede, restul nu mai conteaza.
Eu m-am carat cu ceva masini mai slabe (sunt convins ca si voi) d p d v al performantelor decat minunatul Logan 1.4 (adica ''in cat ia suta''), si departe de a simti senzatia accentuata de submotorizare ca la 1.4 mpi, chit ca luau suta un 14-14,5 secunde. La drum (nu la liniute, ) multe fac pipi pe Logan 1.4 mpi absolut la toate capitolele.
Dar nu conteaza...daca e mai lenta cu 1 secunda decat 1.4 mpi, e petarda. Restul aspectelor sunt neesentiale.
PS: uite de ce un 1.6 16V Logan e una dintre cele mai bune masini din zona asta a Europei, bate domle multe masini la demaraj, masini care costa dublu, dar costa degeaba, ca nu au demaraju de 10 sec la suta
Hahal comparatii mai stim si noi sa facem.
Comment
-
sa zicem ca ar lua leonu loganu...desi am testat de la semafor si greeeeuuuu pleaca dar daca vrei sa zici ca la restu capitolelor exceleaza, nu sunt de acord...la forme ok, da loganu se stie de ce e patratos si de ce e conceput asa...da la interior leonu e penibil, de a dreptu penibil..acelasi plastic in alta forma, da la mai multi bani...la un calcul dinamic rapid loganu bate leonu ..si ma refer la calcul real cu formule...ce o fi pe sosea, depinde si de sofer si de mai multe chestii..pana nu s face practic 2 din 3 sa stii exact e o discutie inutila care pe deasupra e si offtopicsigpic
Comment
-
nu consider leonul o masina de top,dar sincer nu este comparabila cu loganul!este clar,exista o diferenta....iar aceasta net in favoarea seatului!las pozele sa vorbeasca
Comment
-
vasile ca de obicei cu caterinca..era vorba de un raport asemanator de putere-performanta intre doua modele...parerea mea ca seatu e exact ce e dacia pentru renault..adica divizia de saracie...da ideea era sa l ajutam pe om sa se hotarasca ce masina sa iasigpic
Comment
-
Seat, divizia de saracie?!
Atunci de ce e mai scump decat Golf-ul de la VW. Ca daca e s-o luam asa, Seat-ul e un fel de Dacia de la Renault.
Si daca e divizia de saracie, de ce pun astia 250 cp pe Leon Cupra, pentru oameni saraci?!
Leonul ala 1.4 85 cp, chiar daca face suta cu o secunda mai putin decat mp4-ul de la Logan, pe reprize pun pariu ca ii da fum Loganului. Ca o ideie, Loganul are 3000 rpm la 110 km/h si 4800 rpm la 170 km/h, iar Leonul are 3300 rpm la 110 km/h si 5500 rpm la 170 km/h, de aici rezulta ca are o cutie de viteza etajata mai bine decat controversatul 1.4 MPI.
Vreti sa vorbim si de tinuta de drum a Leon-ului la 140 km/h si de cum se comporta Loganul la 140 km/h?!
Mai da-l in spanac de Logan, ca nu a inventat el apa calda. In afara de faptul ca e ieftin si foarte fiabil, la restul capitolelor are multe neajunsuri in comparatie cu alte marci.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
Originally posted by xxxgeoxxx View Postvasile ca de obicei cu caterinca..era vorba de un raport asemanator de putere-performanta intre doua modele...parerea mea ca seatu e exact ce e dacia pentru renault..adica divizia de saracie...da ideea era sa l ajutam pe om sa se hotarasca ce masina sa ia
nu prea sunt de acord cu anume comparatia facuta de tine, conteaza mult mentalitatea producatorilor!
Comment
Comment