If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Un passat mi-ar fi placut si mie, insa am facut credit pt masina si daca as fi facut altfel de credit, as fi platit o rata mai mare, plus casco mai scump, plus loterie cu masina, deci nu as fi facut nici o afacere. da, o tineam in fata blocului si ma uitam la ea dar e riscant sa iei un sh....
1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!
M-am uitat astazi pe mobile.de . Bmw din 2002 , 47000km la pretul de 2000 euro . Curat chilipir . Din 1994 pana in prezent erau multe la 1500 - 2000 . La banii astia , este clar , mai bine Logan chel decat Bmw sh .
Ore cate si mai cate se vor spune pe acest subiect?
Mie unu mi-e clar ca daca vreau sa risc, mai ales la un credit atunci iau SH, si faza e ca as putea chiar sa fac o afacerre si sa nimersc ceva bun. Dar am multi prieteni in germania care prefera loganul nou decat sh de la ei. Si la un SH tre sa te pregatesti ca la 2 max 3 ani sa o dai si sa iei alta.
Loganul prefer sa-l tin 10 ani, stiu cum am mers cu el si la 10 ani probabil mai iau vre-o 2000e si pun dif si tot nou imi iau, e mai sigur si mai linistitor zic eu, plus ca nu am timp de pierdut prin targuri si vreme de dat anunturi.
ps: un prieten ce a luat o fabia din germania s-a chinuit vre-o 10 luni sa o dea, masina de vre-o 3 ani si sub 100.000km si a fost pe la o gramada de targuri, e din sb a fost la brasov, cluj, anunturi peste tot si abia, abia a dat-o dupa aproape un an. Initial a crezut ca o vinde in max o luna pana avea nr rosii, le-a mai prelungi si in final a inscris-o. Deci cine crede ca scapa usor de un sh circulat in ro...se inshala. Poate la fel de greu scapi de el sau mai greu decat un logan.
Acum depinde cu cat a vrut sa vanda Fabia.
Tinand cont ca a vrut s-o vanda cand avea nr. rosii, ori era defecta, ori a vrut sa faca o afacere si pretul era prea mare.
Eu zic ca la un sh trebuie sa fii pregatit sa pierzi in doi ani intre 1000 si 2000 E la o masina din clasa logan, oricum mai putin decat la Dacia.
Eu nu as da pe un SH mai mult de 5-6000. Altfel bagi un credit si iei nou.
Altfel sta treaba la BMW sau mercedes la SH pierzi in doi ani intre 5-10000. Dar la unul nou pierzi si 15000.
Pretul pe care il vroia pe masina era de vre-o 7800 in aug - sept 2006, fabia 1.4 benzina full. Cred ca era la nivelul pietei atunci. A dat-o in 2007 prin mai cu vre-o 6800 parca. In 2006 se platea vama.
Pretul corect la o Fabia din 2003 e 3-4000E +acte, drum, taxe aprox 5000-5500. Nu merita fata de un lgn 8000.(Eu am si ceva contra fabia, nu pot sa le suport...) D-aia a vandut-o greu mai ales cu aproape 8000...
Stiu asta ca studiez sa iau un sh. Skoda si vw nu sunt cea mai buna alegere
Nemtii sunt la fel de mandri de ele cum suntem noi de lgn. Au un pret ridicat.Nu stiu dde ce.
Opelul e mult mai convenabil la sh. Si piesele mult mai ieftine la reparatii.
Posibil sa fie cum zici tu acum.
In 2006 mi-am luat eu loganul in sept si cam atunci se chinuia el cu fabia. Era pe vremea cand se platea vama asa ca la un euro 3 din 2007 taxa era de 100 si ceva euro dar atunci era vama ceva sute sau chair 1000. cautam si eu ceva sh dar nu am gasit sub 8000 ceva convenabil benzina si 10.000 diesel.
In 2007 a dat-o cu 6800 ceea ce era cam realist atunci dar oricum ult prea multi bani pt o fabia de 1.4. dar cam astea au fost costurile sa o cumpere si sa o aduca in tara din germ si omu chiar stie sa caute si sa ia ceva la pret acceptabil.
Te uiti de la cine cumperi. De la dealeri nu se stie niciodata.
Daca omul lucreaza la o firma, in vanzari ,are cam 150000 pe an
Daca e doctor, pensionar, contabil, luycreaza intr-o fabrica, atunci sunt km reali
Nu stiu daca se mai confirma asta cu pensionarii.
Toti care au luat masini sh spun ca era de la un popa, un doctor, un pensionar, un marinar, un tip care avea o alta masina de serviciu etc.
Lafel as face si eu daca as vinde-o: l-as trimite pe tata cu ea si el ar spune ca eu sunt plecat din tara, si l-am sunat sa o vanda.
Totusi sh e sh iar ce e nou ramane nou.
Nu poti alege masina dupa exterior, nici chiar dupa aspectul interior.
Stiu multi care au luat masini pline de chit care aratau beton dar dupa cateva luni a iesit rugina sau a sarit "zmaltul"
Oricum arata bine "chestia aia galbena" dar cred ca nu e de domparat cu loganul e in alta clasa de confort de utilizare de ce vrei tu.
Mie unu mi-ar place doar de distractie dar de familie ce sa fac cu ea? Ca trebe spatiu
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment